Ga naar inhoud

Cabriobabes toer


Aanbevolen berichten

Mijn vrouw Marleen en vriendin Corrine doen mee met de cabriobabes toer 27 mei aanstaande. Helaas zag ik dat het aantal maximale inschrijvingen al bereikt was, dus inschrijven kan niet meer. Het is een oostelijk gebeuren met start bij paleis het Loo Apeldoorn. Doel is sponsering voor goede doelen, meer informatie is te vinden op www.cabriobabes.nl. Ik was nieuwsgierig of er meer Z3's aan meedoen. In ieder geval rijdt Marleen in een zwarte 2.8 Z3 uit 1997 (van Remmuz geweest).

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas zag ik dat het aantal maximale inschrijvingen al bereikt was, dus inschrijven kan niet meer. Doel is sponsering voor goede doelen

Snap ik dus niet. Geld inzamelen voor goede doelen, maar dan kunnen er een bepaald maximum aantal deelnemers meedoen. Ik zeg: als je geld wilt binnen halen, lekker iedereen mee laten rijden an achterlating van een goed bedrag voor de goede doelen

Link naar reactie
Misschien iets voor Martin om te gaan kijken?
O jee, Martinvh wordt helemaal gek als 'ie dit ziet... :schater:

screenhunter17jm1.jpg

ICH BIN DABEI!!!

Allemaal 30+ .... dan hangt het al.. :schater::schater:

Link naar reactie
  • 3 jaren later...
Mijn vrouw Marleen en vriendin Corrine doen mee met de cabriobabes toer 27 mei aanstaande. Helaas zag ik dat het aantal maximale inschrijvingen al bereikt was, dus inschrijven kan niet meer. Het is een oostelijk gebeuren met start bij paleis het Loo Apeldoorn. Doel is sponsering voor goede doelen, meer informatie is te vinden op www.cabriobabes.nl. Ik was nieuwsgierig of er meer Z3's aan meedoen. In ieder geval rijdt Marleen in een zwarte 2.8 Z3 uit 1997 (van Remmuz geweest).

Gezien de website www.cabriobabes.nl wil ik bij de volgende editie zijn!!

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Administrator

geen heeeeel recent topic dit

Slotje dan maar want de babes zullen onderhand wel bejaard zijn :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.