Ga naar inhoud

ChrisXL goes Dublin


Zzazkia

Aanbevolen berichten

Chris is net gearriveerd gezond en wel! gelukkig zonder ongelukken want hij heeft erg hard gereden om de boot te halen 900 km in 6 uurtjes ............................................

goed om te horen, Yvonne. Ook goed om te zien dat jullie een ok communicatie hebben.

Bart

Link naar reactie
  • Reacties 101
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
toch wel rustig hier zonder die nep-Ier. Wel opvallend is dat er gelijk vrede in Noord-Ierland is inclusief een gezamelijk kabinet. Toch een soort massias die met die lange.

:thumbup: :thumbup: :schater:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

:wave: Ik las dit topicje nog even door....... doet je toch goed, ondanks alle zaken die nu binnen het forum aan de orde zijn.

Het gaat hier lekker, heb het hardstikke druk (ben nu eigenlijk nog aan het werken <_< ), moet veel leren en regelen en lach me hier elke dag een ongeluk. PVR, is het je opgevallen dat zelfs de Ieren elkaar soms niet verstaan?? :schater:

Het leven wordt hier beheersd door de elections.. de twee grootste partijen Fianna Fáil (de republikeinen) en Fine Gael (Christen democraten) De polls doen vermoeden dat de Fianna Fáil het dit keer niet zo goed zal doen, men denkt echter dat zoals gebruikelijk ze weer dik zullen winnen als de verkeizingen werkelijkheid zijn.

De Ieren gokken werkelijk overal op, zelfs op de verkiezingsuitslagen... Wat een land :blink:

Ik ben al wat uit geweest naar de dog races en ben me te buiten gegaan aan de Guinness !!guinness.jpg

Eén wijze raad...... niet aan beginnen... de volgende dag denk je dat er iets in je is doodgegaan als je naar de wc gaat :newblush:

De wegen hier rond Dublin vallen best mee, 3/4 is splinternieuw (van EG gelden) en spekglad! Wel oppassen geblazen met de :m: hier. Het is wel leuk hoor elke boy racer hier in een Honda, Toyota, Golfje, Ford ST en maar van dat soort hot hatches wil je in je :m: uitdagen. Meestal geen zin in................ tot we bij het volgende stoplicht komen dan je eerste versnelling vasthouden en meerijden tot hij moet schakelen en dan door drukken ........byehy :wave: uit je open dakje....

Desalnietemin...... de :m: zal hoogst waarschijnlijk weggaan, ik zeg nog niet wat er voor in de plaats komt maar het zal de meesten hier met stomheid slaan :thumbup: ........ als het allemaal lukt. Een tipje tipjedo3.jpg

Ik ben bezig met een leuk huisje hier hollystownfront400x300pm2.jpg mocht er iemand ooit deze kant opkomen en willen crashen :sleepy: . Je bent altijd welkom!

Dat was mijn kleine update.

Iedereen die hier een postje geplaatst heeft en alle andere forummers die ik niet of persoonlijk al gesproken heb of via mail/pm contact mee heb gehad to ziens en bedankt... tot de volgende keer...

Enne Martinvh ik heeb geen hekel aan je hoor ;)

Bye bye imagesgu8.jpg

p.s. In reactie tot wat er vanavond gebeurde met onze Nestor.

Ik kan me volledig vinden in zijn reactie, ik heb zelf hier de afgelopen paar maanden tegenaan lopen hikken.

Ik wil op dit moment nog niet zo ver gaan om het forum vaarwel te zeggen, maar zoals het hier de laatste tijd toegaat is ook deze beslissing voor mij niet ver meer.

doe er mee wat je wilt en wie de schoen past............ -_-

Link naar reactie
Desalnietemin...... schoen past............ :thumbup:

Goed om te horen dat het goed gaat daar Chris, een beetje positief nieuws is ook wel weer leuk om te lezen :wave: Wat dat crashen betreft, dat beperken wij tot zandvoort :schater: En die laatste PS wij gaan op die manier wel erg snel weer naar de 100 members ik hoop dat jij het nog even volhoud <_<

Link naar reactie
:unsure: QP :thumbup:

wijsheid komt met de jaren :schater:

ik zie er meer de achterkant van een 5 touring in. Schattinkje 535d touring. Leuk leuk.

Chris, goed om te horen dat het je goed gaat. Al zo'n rooie met groene ogen te lang aangekeken?

Link naar reactie

Leuk om te horen dat het je goed gaat daar...Dat glas Ziet er wel smakelijk uit, jammie... :rolleyes:

I vote for ///M 5 touring... <_<

Link naar reactie

Mooi dat je het naar je zin heb daar !!! :rolleyes:

Niet van het forum gaan hoor maar gewoon wat minder äanwezig" kan toch ook !?! <_<

Kan je ons, voor de liefhebbers, een beetje op de hoogte houden ! :sadder:

Link naar reactie
@ Chrisxl: Enne Martinvh ik heeb geen hekel aan je hoor wink.gif

Weet ik Chris, zo heb ik het ook nooit ervaren hoor!!

Als dat "hintplaatje" een Z3 Coupe is.... ben je echt verplicht me goed op de koffie te vragen en al je uitspraken inzake QP's terug te nemen :rolleyes:<_<:schater: :schater: :sadder: :ph34r:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Als dat "hintplaatje" een Z3 Coupe is.... ben je echt verplicht me goed op de koffie te vragen en al je uitspraken inzake QP's terug te nemen :kisstogether: ;) :schater: :schater: :thumbup: :thumbup:

Bij deze dus uitgenodigd :rolleyes: Ja het is een :m: QP geworden.

557165200703070803426yz0.jpg

Na er wat mee gereden te hebben is de beslissing genomen! Maar de :m: R gaat er niet voor weg!

De :m: QP is een hele fijne auto, natuurlijk stiller dan de :m: R, maar qua fun gehalte toch wel iets minder hoor.

Het is een '99 S50 Cosmos Zwart, zwart/grijs interieur met 60000 mijl op de teller.

Iom de huidige eigenaar per 1/9 de mijne te noemen.

Ik begin hier al aardig in te burgeren, heb nu mijn huisje (is toch een andere geworden dan geplanned was)

20070813meeting1irelandoc7.jpg

en heb de Z community in Ierland al ontmoet.

Is hier nog erg kleinschalig, we komen uit op zo'n 10 ZzZ en ZzzZ!! oh ja en een Z1 en Z8.

Maar het is een leuke groep mensen verspreid door NI en ROI.

Er worden alweer plannen gemaakt om 15 sept. een toerrit te maken in de omgeving van Enniskillen en Donegal, het grensgebied tussen NI en ROI.

De R heeft hier haar eerste avontuur al meegemaakt <_<

Tijdens een rit tussen onze HQ in Cavan en kantoor in Dublin ben ik nogal hard met met de diff cover op de grond terecht gekomen. Niet beseffende dat de cover gebarsten was ben ik dan ook niets vermoedend door gereden.

Zo'n 50 km verder gebeurde het al, de diff was totaal droog, gevolg vastgelopen <_<

Zonder waarschuwing en met een aardig vaartje ( 180 :newblush: ) ineens geblokkeerde achterwielen is niet goed voor je bloeddruk :unsure: Maar goed all said and done, de auto al driftend in de berm weten te zetten.

Daarna de zenuwen kalmeren met een sigaretje langs de kant van de weg.

Gelukkig heb ik een AA lidmaatschap aangeschaft in de afgelopen periode, na een telefoontje stond er een grote flatbed met kraanarm na een uur voor mijn neus. De :m: was niet in beweging te krijgen dus ze moesten er banden onderdoor doen en haar oplichten zo de flatbed op. :blink:

Naar de garage en maar hopen dat er net teveel de soep in was gedraaid.

Goed de 3.73 diff was naar zijn grootje, behalve dat moesten er ook twee nieuwe achterbanden komen, die waren mooi plat weggesleten.

Al met al een kleine twee weken moeten wachten op een andere diff en achterbanden. Alles is weer in orde.

Heb gelijk maar iets anders achter genomen.

285/35/18 past er heel mooi onder en ziet er nog steeds niet "te" breed uit.

20070813meeting1irelandfb7.jpg

20070813meeting1irelandth0.jpg

Link naar reactie
Ja het is een ;) QP geworden.

Maar de :rolleyes: R gaat er niet voor weg!

De :newblush: QP is een hele fijne auto, natuurlijk stiller dan de :thumbup: R, maar qua fun gehalte toch wel iets minder hoor.

Na jaren gevit op het modelletje schaf uitgerekend jij dit aan?

De Ierse zeelucht, zullen we maar zeggen. :thumbup:

Hoe dan ook, veel plezier gewenst met het ding. :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.