Ga naar inhoud

De speakers


Sphinx

Aanbevolen berichten

Lang gezocht maar toch gevonden, sinds een week in het bezit van een originele M3 roadster.

Natuurlijk 1 van de 1e punten, de audioinstallatie. De radio die erin zit werkt nog maar half, in overleg met de dealer korting bedongen en direct na aflevering een Becker Cascade in laten bouwen. Mooi apparaat en geluid is niet slecht. Wel meteen de speakers achter de stoelen laten vervangen, het papier was inmiddels karton geworden :rolleyes: en inderdaad het blijkt dat pioneer 1 van de weinige is die erin past i.v.m. afdekkkap.

Ik ben niet ontevreden met het geluid, alleen als ik nu de audio opendraai gaan de boxen voorin onder "klapperen", ik dacht ff vervangen door wat betere en zwaardere, maar het inbouwcentrum verzekerde mij dat dat geen zin heeft. Het klapperen wordt veroorzaakt omdat de klankkast daar te klein is, en zal ik zelfs met de beste speakers van de werel blijven houden. Wat is jullie mening/ervaring hiervover?

Opmerking: ik rijdt zakelijk een Audi A6 met Bose Sound Systeem, dus ben nogal verwend. Ik hoef deze kwaliteit niet te halen, maar wil wel graag als de radio zacht staat nog enige bas horen en niet als ik deze tever opendraai het zaakje begint te rammelen

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Meestal rijd ik hard en open....

Hoor je de radio toch niet..... :thumbup:

Maar je hebt gelijk... Het geluid is zeker niet denderend !!

(ik heb er trouwens geen dure inspallatie instaan dus dat kan ook een reden zijn)

Oftewel.... Ik weet het niet !!!

Link naar reactie

De enige afdoende oplossing zijn deurpanelen van Jehnert, duur, maar perfect, ben er nog steeds van onder de indruk, dikke bassen en geen vervorming van midden en hoog als je hard speelt als je b.v. open rijdt zoals in onze R. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.