Ga naar inhoud

De speakers

Sphinx

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lang gezocht maar toch gevonden, sinds een week in het bezit van een originele M3 roadster.

Natuurlijk 1 van de 1e punten, de audioinstallatie. De radio die erin zit werkt nog maar half, in overleg met de dealer korting bedongen en direct na aflevering een Becker Cascade in laten bouwen. Mooi apparaat en geluid is niet slecht. Wel meteen de speakers achter de stoelen laten vervangen, het papier was inmiddels karton geworden :rolleyes: en inderdaad het blijkt dat pioneer 1 van de weinige is die erin past i.v.m. afdekkkap.

Ik ben niet ontevreden met het geluid, alleen als ik nu de audio opendraai gaan de boxen voorin onder "klapperen", ik dacht ff vervangen door wat betere en zwaardere, maar het inbouwcentrum verzekerde mij dat dat geen zin heeft. Het klapperen wordt veroorzaakt omdat de klankkast daar te klein is, en zal ik zelfs met de beste speakers van de werel blijven houden. Wat is jullie mening/ervaring hiervover?

Opmerking: ik rijdt zakelijk een Audi A6 met Bose Sound Systeem, dus ben nogal verwend. Ik hoef deze kwaliteit niet te halen, maar wil wel graag als de radio zacht staat nog enige bas horen en niet als ik deze tever opendraai het zaakje begint te rammelen

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

tja ik weet niet wat ik hierop moet antwoorden

in mijn MCoupe zitten voorin een setje focals en die werken perfect zonder trillen ECHTER achterin zit een zelfde set en als ik die een beetje opendraai heb ik al behoorlijk last van vervorming :thumbup:

Denk dat voorin geen probleem opleverd om daar wat beters in te hangen.

Geplaatst:

Meestal rijd ik hard en open....

Hoor je de radio toch niet..... :thumbup:

Maar je hebt gelijk... Het geluid is zeker niet denderend !!

(ik heb er trouwens geen dure inspallatie instaan dus dat kan ook een reden zijn)

Oftewel.... Ik weet het niet !!!

Geplaatst:

De enige afdoende oplossing zijn deurpanelen van Jehnert, duur, maar perfect, ben er nog steeds van onder de indruk, dikke bassen en geen vervorming van midden en hoog als je hard speelt als je b.v. open rijdt zoals in onze R. :thumbup:

Geplaatst:

focals klapperen niet... :thumbup:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen