Ga naar inhoud

Handgrepen en spoiler mee spuiten?? Jullie mening graag!


Spoiler en handgrepen wel of niet mee spuiten?  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Spoiler en handgrepen van Z3 Coupe wel of niet meespuiten?

    • Ja, beide
      13
    • Ja, alleen handgrepen
      0
    • ja, alleen spoiler
      9
    • nee
      6


Aanbevolen berichten

1 mei gaat m'n Coupe naar de spuiterij. Hij wordt helemaal voorzien van nieuwe lak (Cosmosschwartz).

Nu zijn origineel af fabriek de handgrepen en de achterspoiler op het dak niet gespoten. Ik twijfel om dit bij de spuitbeurt toch te laten doen.

Wat is jullie mening?? Wel mee spuiten of niet mee spuiten??

Zie de poll hierboven!

Foto-KQ8IWNIB.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neem ook even de gril mee die in je voorbumper zit. Is bij de post-facelifts ook meegspoten, bij pre-faceliftt niet. Weet ff niet wat jij hebt.....

Als je dan toch bezig bent: ook de vooruitsproeiers.

Waar ik zelf nooit aan toe gekomen ben, maar wat je mooi moet vinden: middeltse gedeelte van je dashboard, onder je voorruit.

Link naar reactie
Neem ook even de gril mee die in je voorbumper zit. Is bij de post-facelifts ook meegspoten, bij pre-faceliftt niet. Weet ff niet wat jij hebt.....

Als je dan toch bezig bent: ook de vooruitsproeiers.

Waar ik zelf nooit aan toe gekomen ben, maar wat je mooi moet vinden: middeltse gedeelte van je dashboard, onder je voorruit.

Ik heb een M-bumper, dus daar zit van dat honingraat gaas in... dat laten we maar matzwart...

Link naar reactie

Heb net gestemd voor alleen de spoiler.

Geeft meer een eenheid met de rest van de wagen ookal is het misschien niet origineel.

Ik vind de handgrepen zwart juist wel mooi.

Link naar reactie
Heb net gestemd voor alleen de spoiler.

Geeft meer een eenheid met de rest van de wagen ookal is het misschien niet origineel.

Ik vind de handgrepen zwart juist wel mooi.

Dit ben ik eigenlijk wel met je eens!

Link naar reactie
1 mei gaat m'n Coupe naar de spuiterij. Hij wordt helemaal voorzien van nieuwe lak (Cosmosschwartz).

Nu zijn origineel af fabriek de handgrepen en de achterspoiler op het dak niet gespoten. Ik twijfel om dit bij de spuitbeurt toch te laten doen.

Wat is jullie mening?? Wel mee spuiten of niet mee spuiten??

Zie de poll hierboven!

Foto-KQ8IWNIB.jpg

Naar de spuiter, waarom :thumbup::blink: ???

Voor beide is wat te zeggen. Ikzelf zou voor beide gaan. Misschien dat de handgrepen iets krasgevoeliger zijn, maar het ook wil ook wat :D

Link naar reactie

Ik heb gestemd op alles meespuiten, vind het toch mooier staan alles in de kleur van de auto. Zeker bij een zwarte auto.

Wat dat krassen betreft, ik denk dat het wel meevalt. Met het openen van de portieren zit je met je nagels onder de greep, dus zou dan aan de buitenkant niet moeten krassen denk ik..

Link naar reactie
Lekker origineel houden dan is die al apart genoeg :)

Ja... hebben ze dat in Friesland niet dan? :schater::schater:

Link naar reactie

Martin,

alleen de spoiler meespuiten dan krijg je een langere daklijn,

en niet de handgrepen mee spuiten, anders wordt het een "Haarlemmerstraat Johnniebak"

Gr Spycke

PS Is zeker wel buffelen als je achter de tap staat op de boot, (ref: onze micro meeting op het water, 2 weken terug)

Link naar reactie
Martin,

alleen de spoiler meespuiten dan krijg je een langere daklijn,

en niet de handgrepen mee spuiten, anders wordt het een "Haarlemmerstraat Johnniebak"

Gr Spycke

PS Is zeker wel buffelen als je achter de tap staat op de boot, (ref: onze micro meeting op het water, 2 weken terug)

Hey Tiele!

Dat was die dag zeker even buffelen met dat mooie weer! Iedereen moet achter de bar.... en het bier/drank is niet aan te slepen!

Ik heb er trouwens voor gekozen om NIETS extra mee te laten spuiten. Hij is nu bij de spuiterij... zodra hij klaar is kom ik hem even bij je showen!!

Nice seafury trouwens!

Link naar reactie
Je bent welkom en het bier staat koud

Ik kom een keer testen of je het wel op de juiste temperatuur bewaart!!! :thumbup::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.