Ga naar inhoud

Retrofit Navigation


Andre

Aanbevolen berichten

Had het graag voor je gedaan...maar moet nog even wachten :rolleyes:

Auto is weer schoon, jemig wat een rommel komt daar af zeg niet normaal.

Ik hoop dat het scherm alleen afwijkend is op het onderste randje en dat de gaten niet helemaal overeen komen daar kom ik wel uit met een beetje moeite, ik was in de veronderstelling dat de dunnere rand onderop het dashboard onder de metalen plaat zou komen maar dat is dus niet het geval.

imgp4315jk6.jpg

André

Link naar reactie
  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

da's klote dat het dan net niet klopt. Moet je nu dan op zoek naar een heel nieuw scherm?

Ja ik moet in principe het scherm hebben zoals aangegeven op de foto van pvr.

De advertentie's van deze schermen zeggen allen dat ze voor beide auto's (Z4 en X3) compatibel zijn maar dat is dus niet zo.

Link naar reactie
Het is niet standaard voor de Z4, maar ...

Ik vind het er zo wel fraai uitzien eigenlijk :thumbup:

Vind ik dus niet, en ik denk Andrè ook niet...

Als je het doet moet je het goed doen! Kan je dit scherm niet proberen te ruilen? Zag pas dat wheelsonline veel van dit soort schermen heeft liggen...

Link naar reactie
Vind ik dus niet, en ik denk Andrè ook niet...

Als je het doet moet je het goed doen! Kan je dit scherm niet proberen te ruilen? Zag pas dat wheelsonline veel van dit soort schermen heeft liggen...

Ja klopt Wheelsonline vraagt alleen 450 euro voor een scherm en de e-bay/martkplaatsprijzen liggen rond de 100 euro dus ik wacht wel even tot er een langskomt.

Link naar reactie

Ja - vergeet niet dat op ebay er een hoop rotzooi wordt verkocht. Ik heb nog steeds mijn eerste scherm hier liggen van €250 die niet goed werkt, en de tweede van €100 of zo begon ook op het laatst open / close kuren te vertonen.

Als ik ereen van €450 kon krijgen met garantie dan wist ik het wel ...

Link naar reactie
Ja - vergeet niet dat op ebay er een hoop rotzooi wordt verkocht. Ik heb nog steeds mijn eerste scherm hier liggen van €250 die niet goed werkt, en de tweede van €100 of zo begon ook op het laatst open / close kuren te vertonen.

Als ik ereen van €450 kon krijgen met garantie dan wist ik het wel ...

Weet eigenlijk niet of er garantie op zit maar uiteindelijkals ik niet snel iets vind dan ga ik gewoon bij hem langs en ruil ik ook de wisselaar en radio cd in en mijn x3 scherm en koop ik bij hem ook de DVD dan ben ik in een keer klaar.

André

Link naar reactie
Ja ik moet in principe het scherm hebben zoals aangegeven op de foto van pvr.

De advertentie's van deze schermen zeggen allen dat ze voor beide auto's (Z4 en X3) compatibel zijn maar dat is dus niet zo.

takke zeg, succes met de zoektocht dan.

Maar zoals Ivo aangeeft is misschien een deal maken om om te ruilen een optie als ze daar willen meewerken.

Link naar reactie
takke zeg, succes met de zoektocht dan.

Maar zoals Ivo aangeeft is misschien een deal maken om om te ruilen een optie als ze daar willen meewerken.

Misschien wel ik heb er ooit mijn alpina's gekocht dus hij heeft al aan me verdient.

André

Link naar reactie
Net gemeten: de onderkant van het Z4 scherm is precies 30 cm breed

Thanks ga gelijk even meten, hoe is het met de M?

Edit: mijn scherm is 32cm breed aan de onderkant, de uitsparing is 28 1/2 dus dat moet goedkomen, kan er alleen nog geen vinden maar heb geduld.

André

Link naar reactie

Je kunt gewoon verder gaan met montage van de kabelboom en de radio, dan kun je in iedergeval kijken of het allemaal werkt. Heb je al een GPS antenne? Ik had die van mij gewoon nieuw op eBay gekocht voor £16 (kwam uit Polen geloof ik).

De M is geweldig ... Vooral met dit weer, kan er niet genoeg van krijgen ;)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
hoe is het eigenlijk met je schermpje afgelopen?

Hoi anja het scherm zit er nog in, ik heb een scherm voor de X3 en deze is anders dan voor de Z4 echter worden altijd voor beide auto's aangeboden op internet, aangezien ik mijn dashboard heb aangepast voor het X3 scherm past het Z4 er niet meer in daar deze iets kleiner is, al met al valt het erg mee en zeker nu het scherm het ook daadwerkelijk doet.

Groetjes André

Link naar reactie
Hoe ga je het aan de voorkant afwerken?

Tja daar ben ik nog niet helemaal uit, even goed over nadenken want eenmaal verpest is verpest.

Hij is nu helemaal aangesloten, net even in Zaandam geweest bij vrienden en hij werkt naar behoren erg snel en heb ook de 2-2007 dvd met flitspalen ook dit werkt naar behoren.

CD speler is er al uit, nu nog een goeie mp3 ik denk de Icelinkinterface.

Split screen is overigens een mooie optie in welk menu je ook zit je hebt altijd je navi in beeld.

Groet,

André

Link naar reactie

Bij de allereerste keer aansluiten van de radio op het systeem kun je die gegevens ook invoeren. Ik kreeg een menu die ik daarna nooit meer heb terug kunnen vinden, waarin je die gegevens kon ingeven die je net noemde, maar ook je regio (Europa / Japan / USA), language settings etc.

Leuk dat het allemaal werkt. Werkt je scherm ook elke keer goed? Bij die van mij opende hij 1 van de 3 keer telkens toch weer niet (moest je een paar keer op de knop indrukken).

Icelink plus is inderdaad de beste interface. Gewoon in het quadblok insteken.

Link naar reactie
Bij de allereerste keer aansluiten van de radio op het systeem kun je die gegevens ook invoeren. Ik kreeg een menu die ik daarna nooit meer heb terug kunnen vinden, waarin je die gegevens kon ingeven die je net noemde, maar ook je regio (Europa / Japan / USA), language settings etc.

Leuk dat het allemaal werkt. Werkt je scherm ook elke keer goed? Bij die van mij opende hij 1 van de 3 keer telkens toch weer niet (moest je een paar keer op de knop indrukken).

Icelink plus is inderdaad de beste interface. Gewoon in het quadblok insteken.

Scherm werkt prima nog geen hapering meegemaakt gelukkig.

Ja die icelink lijkt me een goed ding, echter kan je ook een andere MP3 hierop aansluiten ik vind het een beetje jammer dat je de muziek voor de ipod via Itunes moet converteren iod.

André

Link naar reactie
Scherm werkt prima nog geen hapering meegemaakt gelukkig.

Ja die icelink lijkt me een goed ding, echter kan je ook een andere MP3 hierop aansluiten ik vind het een beetje jammer dat je de muziek voor de ipod via Itunes moet converteren iod.

André

Dré,

Ik weet ff niet of je nu het originele scherm van de Z4 hebt maar, het gat wat je moet zagen is iets groter dan die andere.

Ik heb de mijne er nu toch uit, dus als je wilt kan ik een malletje voor je maken die op de mm nauwkeurig is, want hij gaat er krapjes in en je moet 'm er schuin in doen of uithalen.

Scheelt weer een hoop geemmer en God zal je horen brommen als je te veel hebt weggezaagd :thumbup:

MarZZZZel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.