Ga naar inhoud

BMW CS concept


Jorgen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De nieren zijn een beetje aan de grote kant, voor de rest vind ik het wel wat hebben.

BMW CS concept

Persoonlijk vind ik hem echt helemaal super...en zal ie het bijvoorbeeld de CLS erg moeilijk gaan maken al vind ik dat op het moment mischien wel een van de mooiste auto's die er op het moment rond rijd.

Link naar reactie

Moet ie onzichtbaar zijn voor de radar ofzo? :blink: Waar zit de knop voor de uitklapbare vleugels en de afterburner? Kan de laserkanonnen ook nergens ontdekken.... :blink:

Afgezien van het feit dat het een 4 persoons DB9 lijkt vind ik het interieur dan wel weer mooi.

Link naar reactie

Holy shit,

Deze wil ik sowieso hebben.

Donker blauw, wit leer, 26" chrome velgen en Martin met bont-badjas incl. hookers erin.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

:thumbup: Echt heeeel erg mooi. De mooiste 4 deurs? Misschien NAAAST de maserati quattroporte. :m:

begrijp me niet verkeerd. Ik hoef 'm niet. Te groot, te zwaar. Maar ALS ik dan toch een grote zware bak zou willen rijden, dan is 't deze wel (of de Masarati :-)

Link naar reactie

Natte droom, nu eerst even de lotto winnen of wachten tot ze 2e hands betaalbaar worden, maar tegen die tijd vind ik een rollator al te snel :thumbup:

Link naar reactie

Succes met die pooierbak. Een 7 straalt meer chic uit en een M3 of Z4M is leuker om te rijden dan zo'n vrachtwagen zonder begrenzer maar ieder z'n meug.

Laat de 4-persoons-coupé gewoon lekker bij de Engelsen en Italianen en verzin zelf echt wat moois; dit is Koreans/Japans-denken.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.