Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Stiekem vindt iedereen deze meeting wel leuk...alleen zijn sommige te trots om dat toe te geven :foto:

Zo leuk dat er meteen een :thumbup: meeting werd georganiseerd op dezelfde locatie :schater:

ff on topic :

Momenteel wordt er nog even druk overlegt over de datum waarop de meeting te organiseren maar dit zullen we spoedig bekend maken.

Link naar reactie
Nee nee niet doen hoor....hij moet natuurlijk wel exclusief blijven en niet voor de massa zoals de Roadster :schater::schater:

Echte massale burgerbakken zijn het!

Zelfs een Golf kom je nog minder tegen :schater::schater:

Link naar reactie
Echte massale burgerbakken zijn het!

Zelfs een Golf kom je nog minder tegen :schater::schater:

Ik wou het idd niet zeggen Martin...maar tja echt orgineel zijn ze niet meer nee... :schater::schater:

Tegenwoordig rijd elke in midlife crisis verkerende man in een R :schater::schater: zelfs mijn vader vind ze te gek en die is 61 !! :schater:

Maar goed ik heb ook die fout begaan..maar ben gelukkig tot inkeer gekomen..

De enige R die ik nog wel zou willen rijden is de :thumbup:

Link naar reactie
Ik wou het idd niet zeggen Martin...maar tja echt orgineel zijn ze niet meer nee... :schater::schater:

Tegenwoordig rijd elke in midlife crisis verkerende man in een R :schater::schater: zelfs mijn vader vind ze te gek en die is 61 !! :schater:

Maar goed ik heb ook die fout begaan..maar ben gelukkig tot inkeer gekomen..

De enige R die ik nog wel zou willen rijden is de :thumbup:

Over de :blink: Roadster durf ik niets slechts te zeggen... anders komt "DE FRIES" me in elkaar slaan! (en die is groot)

Link naar reactie

Beste QP-ers,

eindelijk is het dan zo ver. De QP meeting gaat er komen, deze wordt georganiseerd op Dagrecreatiecentrum Drakensteijn bij Lage Vuursche op 9 juni aanstaande. Doel is natuurlijk om zoveel mogelijk QP's bij elkaar te krijgen! Goed om elkaar te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. We zullen de op het forum bekende QP rijders die niet op het topic langskomen ook middels een PM uitnodigen, maar bij deze zijn alle QP rijders uitgenodigd voor (de eerste?) Nederlandse QP meeting.

Schema

Dag ziet er globaal als volgt uit:

- 14.30u verzamelen Drakensteijn

- 17.00u (eventueel) rit maken

- 18.30u terug op Drakensteijn

- 19.00u afsluiting & de laatste foto's

Toelichting

De QP meeting zal in tailgate style zijn. Dat kan nl. met een QP :schater:. Er zullen op het terrein een beperkt aantal BBQ's worden neergezet (aanvulling gewenst!) en iedereen wordt verzocht om zelf eten & drinken mee te nemen (in die QP past toch meer dan genoeg.. koelbox, tuinstoel, parasol :schater:)

Hopelijk tot ziens op 9 juni aanstaande op Drakensteijn!

mvg,

MdV/ DavidsZ3/ martinvh

En ja, nieuwsgierige Roadster-vrienden zijn uiteraard welkom.

Link naar reactie
Is in eerste post geplaatst :thumbup:

dank je Huub! :m:

valt ff meer op, want we hopen natuurlijk wel op meer dan die paar autootjes op de ///M roosters meeting van afgelopen weekend

Link naar reactie
Over de :m: Roadster durf ik niets slechts te zeggen... anders komt "DE FRIES" me in elkaar slaan! (en die is groot)

Martin,je bedoelt de overijselse :lol: Ik kan je vertellen dat ik geen versterking nodig heb :schater: Ach mannen, ieder zijn smaak de een valt op blond de ander op donker :thumbup:

Link naar reactie
dank je Huub! :lol:

valt ff meer op, want we hopen natuurlijk wel op meer dan die paar autootjes op de ///M roosters meeting van afgelopen weekend

Moet ook wel lukken :m: roadsters zijn veel exclusiever :thumbup: Maar een leuk initiatief kom zeker even gluren als ik tijd heb en welkom ben natuurlijk :m:

Link naar reactie
Moet ook wel lukken :huh: roadsters zijn veel exclusiever :) Maar een leuk initiatief kom zeker even gluren als ik tijd heb en welkom ben natuurlijk :thumbup:

Je bent van harte welkom! Fries! :schater::schater::schater:

Martijn en David.... ik regel wel dat alle QP leden de tekst in een mail krijgen!!! Dat is toch weer een enorme organisatorische bijdrage van me!

Link naar reactie
De QP meeting zal in tailgate style zijn.

Zou je dat wel doen? Je bent dan van het weer afhankelijk.

Bovendien, mijn vrouw / dochter van 20 (MARTINNN!!!) krijg ik niet mee om 150km te rijden, 1 uur autos bewonderen op parkeerplaats en dan op die zelfde parkeerplaats met een literfles lauwwarme cola, te BBQen in de regen, onder een zeiltje dat over een paar QP's gespannen is.

Moraal, de vrouwen zullen niet meekomen en dan krijg je dat soort treurige fotos als op die M meeting.

mmeetinglagevuursche052qo1.jpg

Link naar reactie
Zou je dat wel doen? Je bent dan van het weer afhankelijk.

Bovendien, mijn vrouw / dochter van 20 (MARTINNN!!!) krijg ik niet mee om 150km te rijden, 1 uur autos bewonderen op parkeerplaats en dan op die zelfde parkeerplaats met een literfles lauwwarme cola, te BBQen in de regen, onder een zeiltje dat over een paar QP's gespannen is.

Moraal, de vrouwen zullen niet meekomen en dan krijg je dat soort treurige fotos als op die M meeting.

mmeetinglagevuursche052qo1.jpg

Henk!!!

Als jij je dochter meeneemt... trakteer ik haar op een etentje in het restaurant!!! volgens mij hebben we een deal en wil ze niet anders dan meegaan!! :):thumbup:

Link naar reactie
Je bent van harte welkom! Fries! :schater::schater::schater:

Martijn en David.... ik regel wel dat alle QP leden de tekst in een mail krijgen!!! Dat is toch weer een enorme organisatorische bijdrage van me!

Dat is wel een hele goede bijdrage Martin....blij dat je daar de tijd voor kunt vinden tussen het drinken door :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Zou je dat wel doen? Je bent dan van het weer afhankelijk.

Bovendien, mijn vrouw / dochter van 20 (MARTINNN!!!) krijg ik niet mee om 150km te rijden, 1 uur autos bewonderen op parkeerplaats en dan op die zelfde parkeerplaats met een literfles lauwwarme cola, te BBQen in de regen, onder een zeiltje dat over een paar QP's gespannen is.

Moraal, de vrouwen zullen niet meekomen en dan krijg je dat soort treurige fotos als op die M meeting.

mmeetinglagevuursche052qo1.jpg

Mocht het idd slecht weer worden,en dat wordt het natuurlijk niet, dan zijn er in de Lage vuursche meer dan genoeg restaurantjes waar we kunnen zitten...

Link naar reactie
Henk!!!

Als jij je dochter meeneemt... trakteer ik haar op een etentje in het restaurant!!! volgens mij hebben we een deal en wil ze niet anders dan meegaan!! :):thumbup:

Je zit flink omhoog zeker Martin !!! ;)

Eerst slijmen bij Chris om ze dochter, nu weer bij Henk ! ;)

Ik denk dat ik mijn dochters maar verre van je zal houden !!!! :huh:

Link naar reactie

Yeah, meiden van die leeftijd dromen van de prins op het witte paard en een leuke jongen in een sportwagen (roadster!!!) en vallen niet op knapen die rijden in een autootje met grijs kenteken.

Link naar reactie
Yeah, meiden van die leeftijd dromen van de prins op het witte paard en een leuke jongen in een sportwagen (roadster!!!) en vallen niet op knapen die rijden in een autootje met grijs kenteken.

1-0 voor de roadsters..

Je zit flink omhoog zeker Martin !!! blink.gif

Eerst slijmen bij Chris om ze dochter, nu weer bij Henk ! mellow.gif

Ik denk dat ik mijn dochters maar verre van je zal houden !!!! dry.gif

Meenemen!!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.