Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

:rolleyes:

Als ik nu de moeite neem om de hardtop te monteren met deze warme dagen, ben ik dan ook niet een beetje een coupe...

Je mag best komen hoor als je wilt :thumbup:

Zoals ik al eerder heb gezegd is het leuk om is een groot aantal QP's bij elkaar te hebben maar als mensen met een Roadster ook langs willen komen maakt mij dat niet...

Maar laten we eerst maar is daadwerkelijk iets organiseren want dat zal ook nog wel even wat tijd in beslag nemen..wil het goed gebeuren tenminste...

Alle hulp hierbij is welkom aangezien ik en volgens mij Mdv nog nimmer zoiets gedaan hebben....

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@ MDV:

@Davids Z3 & @martinvh: proberen we een QP-meet te organiseren?

Ik organiseer graag mee!

Link naar reactie
Daar kan Martin beter even mee stoppen :D

:schater: :schater: :schater: :schater: sorry martin

Link naar reactie
<_<

Je mag best komen hoor als je wilt :

Ik zou niet toegeven!.

Je hebt een goed concept met 60 coupe's.

Stuur alle PM eigenaars een PM over de datum en herhaal dat resp 2 en 1 weken voor aanvang nog eens.

Dan is iedereen alert. :D

P.s. Als je er toch wat roadsters bij wil hebben, dan alleen 3 liters en hoger.

Gewoon kerels onder elkaar, geen mietjes erbij!

(Nodig die anders alleen uit voor het eet- en drinkgedeelte na afloop!)

Link naar reactie
Daar kan Martin beter even mee stoppen ;)

Ik ga me op die meeting helemaal stuk zuipen!!

Uiteraard kom ik op fiets!

Zullen we het in Leiden doen? Ik weet er de kroegen, restaurants, kroegen, cafe's, kroegen en dan kom ik met de boot! :D <_<:blink: :lol2: :drank:

Link naar reactie
Ik ga me op die meeting helemaal stuk zuipen!!

Uiteraard kom ik op fiets!

Zullen we het in Leiden doen? Ik weet er de kroegen, restaurants, kroegen, cafe's, kroegen en dan kom ik met de boot! <_<:blink: :lol2: :drank: ;)

1-0 voor martin :D :schater: :schater:

Link naar reactie

P.s. Als je er toch wat roadsters bij wil hebben, dan alleen 3 liters en hoger.

Gewoon kerels onder elkaar, geen mietjes erbij!

[/quote

en bedankt!!! :D

Link naar reactie
met zijwielen :D

jaja,

en een mandje, vlaggetje, pippo de clown bel, kraaltjes in de wielen, speelkaart tegen de spaken, donald duck reflector en natuurlijk een roze frame

Link naar reactie
jaja,

en een mandje, vlaggetje, pippo de clown bel, kraaltjes in de wielen, speelkaart tegen de spaken, donald duck reflector en natuurlijk een roze frame

2-0 <_<:schater: :D

Link naar reactie

Rob,

Heb je een leuke dochter?? Volgens mij kan ik je niet ernstiger lastig vallen dan het worden van je schoonzoon/familie! :schater::schater::schater:

ps. :D Ze zal QP liefhebber worden

Link naar reactie
Rob,

Heb je een leuke dochter?? Volgens mij kan ik je niet ernstiger lastig vallen dan het worden van je schoonzoon/familie! :schater::schater::schater:

ps. <_< Ze zal QP liefhebber worden

Ik heb 2 mooie dochters. Je denkt dat je kans maakt met je QP?? :schater:

EDIT: :D Laten we dit topic, wat een QP samenzijn zou moeten worden, niet verder om zeep helpen.

Link naar reactie

Zullen we proberen on topic te blijven :blink:

Denk dat we eerst maar is moeten bepalen waar samen te komen ? Lage Vuursche zoals ik al eerder vermelde een idee ? Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom...

@ Martin en Mdv : jullie nog goede ideeen ?

Link naar reactie
mwoaaaa ik denk het niet ze zijn papa's roadster gewend, die gaan toch niet in zo'n Kangoo rollebollen :schater:

Die twee nichtjes (schoonheden) rijden altijd graag in de QPe van hun oompie mee vinden ze stoerder dan de Roadster van Pa :blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.