Ga naar inhoud

Coupé liefhebbers in een Roadster?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Gisteren (25 graden)rond 19.00 een zilvergrijze ZZZ op de A15 richting Gorinchem met de hardtop erop?????

Vandaag weer warm een zilvergrijze ZZZ met de softtop dicht. Dit zijn toch de dagen om open te rijden !!??

Koop dan een coupé!!!!

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteren (25 graden)rond 19.00 een zilvergrijze ZZZ op de A15 richting Gorinchem met de hardtop erop?????

Vandaag weer warm een zilvergrijze ZZZ met de softtop dicht. Dit zijn toch de dagen om open te rijden !!??

Koop dan een coupé!!!!

Misschien hadden ze liever de airco aan :thumbup:

Link naar reactie

Als het vrijdag was geweest had ik één van de dichte-kap-schlemielen kunnen zijn; het ding is ein-de-lijk opgeborgen en ik hoop 'm nog lang niet meer te zien. Sindsdien bijna alleen maar open gereden, maar na 21:30 wordt het wel wat koud zonder jas aan... En op de snelweg zuipt een cabrio toch wel wat meer; en op een ritje van 250 km is het écht een slok op een borrel. Maar, ik geef je gelijk; als je een cabrio koopt, gebruik 'm dan ook als zodanig

(schuin oog richting 206 & 307 rijders)

Link naar reactie
En op de snelweg zuipt een cabrio toch wel wat meer; en op een ritje van 250 km is het écht een slok op een borrel.

He, dat heb ik ik mijn Z4 nooit gemerkt. Op mijn tocht van Engeland naar Zwitserland vorig jaar. Hele weg tussen de 150 en 260 gereden en kreeg een fatsoenlijke 1:13 verbruik. Met kap dicht heb ik nooit minder verbruikt.

Link naar reactie
He, dat heb ik ik mijn Z4 nooit gemerkt. Op mijn tocht van Engeland naar Zwitserland vorig jaar. Hele weg tussen de 150 en 260 gereden en kreeg een fatsoenlijke 1:13 verbruik. Met kap dicht heb ik nooit minder verbruikt.

En jij denkt dat we ook nog in Sinterklaas geloven !!!!???!!! :schater::schater:

Link naar reactie

Zijn gisterenavond laat vanuit Zandvoort nog gezellig binnendoor naar Houten gereden met de kap open... heerlijk, jas aan, kacheltje aan.. :holiday:

Snap het ook nooit hoor dat mensen met een cabrio met de kap dicht rijden...

Snap evenmin de mensen die een Z3 QP kopen als er ook een roadster-variant voor handen is... maarja... :thumbup:

Link naar reactie
Niet proberen te begrijpen, is een heel apart soort die coupe rijders

Anne

klopt, niet proberen! de QP rijders kunnen lekker het hele jaar doorknallen, bij :thumbup: en :santa:

Link naar reactie

Gisteren (25 graden)rond 19.00 een zilvergrijze ZZZ op de A15 richting Gorinchem met de hardtop erop?????

Vandaag weer warm een zilvergrijze ZZZ met de softtop dicht. Dit zijn toch de dagen om open te rijden !!??

Koop dan een coupé!!!!

/quote]

Tja misschien zat degene midden in de verhuis.Mijn Ht is er ook net af vanwege de verhuis kon ik ook geen betere plaats bedenken dan EROP.Wel ff weg gekunt zonder Ht naar Duitsland daar was het weer al beter voor het weekend.

greets wout

Link naar reactie

Gezeur over Roadsters die met dak dicht rijden steeds... Zucht... Het leuke van een Roadster is dat het dak eraf kan, het hoeft niet. Er zijn talrijke voorbeelden te verzinnen waarom je met je dak dicht rijdt. Net uit de wasstraat (ja, ik haal mijn roadster gewoon door een wasstraat), een telefoontje tijdens het rijden, even lekker van de airco genieten, een dikke puist op je pan, etc etc

Link naar reactie
Gisteren (25 graden)rond 19.00 een zilvergrijze ZZZ op de A15 richting Gorinchem met de hardtop erop?????

Vandaag weer warm een zilvergrijze ZZZ met de softtop dicht. Dit zijn toch de dagen om open te rijden !!??

Koop dan een coupé!!!!

Ik zag ook zo'n eentje gisteren in de buurt van Eindhoven. Een titan zilver met de hardtop en open ramen. Ik kon dat ook niet geloven in zo'n warm weer. :thumbup: Lekker open doen en rijden maar :holiday:

Link naar reactie
... En op de snelweg zuipt een cabrio toch wel wat meer; en op een ritje van 250 km is het écht een slok op een borrel.

Nog nooit wat van gemerkt, afgelopen weekend 350 km gereden, ook snelweg met uitschieters naar 140, plus 2 dagen woon werk met file , en nieuw record: 1:13,5 ? Moet wel zeggen dat ik van de 19000 km in bijna 2 jaar nog geen 2500 heb dicht gereden, waarvan 2000 km heen/terug vakantie adres (had ruimte van de kap nodig voor bagage :thumbup: )

gemiddeld over de 19000 km 1:12,5

rob

Link naar reactie
Nog nooit wat van gemerkt, afgelopen weekend 350 km gereden, ook snelweg met uitschieters naar 140, plus 2 dagen woon werk met file , en nieuw record: 1:13,5 ? Moet wel zeggen dat ik van de 19000 km in bijna 2 jaar nog geen 2500 heb dicht gereden, waarvan 2000 km heen/terug vakantie adres (had ruimte van de kap nodig voor bagage :rolleyes: )

gemiddeld over de 19000 km 1:12,5

rob

Je geeft zelf al aan dat je een gedeelte snelweg hebt gereden, maar ik heb meer dan 250 km op de snelweg achtereenvolgens gereden; en de auto verbruikte toch wel meer dan op de heenweg...

Link naar reactie
Gezeur over Roadsters die met dak dicht rijden steeds... Zucht... Het leuke van een Roadster is dat het dak eraf kan, het hoeft niet. Er zijn talrijke voorbeelden te verzinnen waarom je met je dak dicht rijdt. Net uit de wasstraat (ja, ik haal mijn roadster gewoon door een wasstraat), een telefoontje tijdens het rijden, even lekker van de airco genieten, een dikke puist op je pan, etc etc

En ik maar denken dat ik de enige was die er zo over dacht. Inderdaad, wat een gezeur, laat iedereen zelf bepalen of 'ie open of dicht wil rijden en wanneer. :rolleyes:

Link naar reactie
En ik maar denken dat ik de enige was die er zo over dacht. Inderdaad, wat een gezeur, laat iedereen zelf bepalen of 'ie open of dicht wil rijden en wanneer. :rolleyes:

Ik heb h'm wel eens op een kiertje staan !!! :schater:

Link naar reactie
QP rijders snappen dat wel :thumbup:

Ik beloof bij deze plechtig nooit meer het QP rijden "af te zeiken" :rolleyes:

Ben zelf gewoon zo'n cabrio-fan dat ik het nooit zal begrijpen...

We hebben gewoon met z'n allen geweldig mooie auto's, waar iedereen op z'n eigen manier van geniet.

Heb ik gisteren geleerd in Zandvoort :thumbup:

:thumbup:

Link naar reactie
IDEM, om nou met een helm op in je roadster op een circuit rond te rijden :schater:
Helm op in open auto? Ken toevallig een paar jongens in de F1 klasse die dat ook regelmatig doen :thumbup:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.