Ga naar inhoud

Wel of niet ?


Aanbevolen berichten

Ik zit een beetje te twijfelen.....aan de ene kant zou ik graag een andere kleur interieur willen maar aan de andere kant is het zwart dat ik er nu in heb zitten ook wel netjes...

Zowiezo zie ik op internet dat het bijna niet aangeboden wordt....

Wat vinden jullie ? Zwart of een andere kleur zoals rood of bruin ofzo :newblush:

Tis maar een hersenspinsel ,zoals ik er wel velen heb :schater: , wil dus niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen...

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Das duidelijk !

Zie je trouwens nooit rijden in Hilversum...dat terwijl ik toch redelijk wat rond rijd daar..al is het maar omdat alles 1 richting is :newblush:

Ik zal haar vanavond (en de rest van het weekend) wel weer even laten buitenspelen. Als je wil meeten moet je maar even je nr. pm-en. Of ben je er a.s. maandag ook bij?

Link naar reactie
Ik zit een beetje te twijfelen.....aan de ene kant zou ik graag een andere kleur interieur willen maar aan de andere kant is het zwart dat ik er nu in heb zitten ook wel netjes...

Zowiezo zie ik op internet dat het bijna niet aangeboden wordt....

Wat vinden jullie ? Zwart of een andere kleur zoals rood of bruin ofzo :newblush:

Tis maar een hersenspinsel ,zoals ik er wel velen heb :schater: , wil dus niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen...

ok ... eerlijkgezegd vind ik de zwart-zwart combi de mooiste die er is... maar dat is echt eigen smaak. Het geeft de QP iets mysterieus mee, terwijl kleurtjes toch vaak een erg hoog mickey mouse gehalte hebben :wave: soms op het kinderachtige 'kijk mij nou' af ... Rood niet doen. :unsure:

Enige alternatief is creme bruin = erg stijlvol!

misschien is dit wat voor je?

Link naar reactie
Ik zal haar vanavond (en de rest van het weekend) wel weer even laten buitenspelen. Als je wil meeten moet je maar even je nr. pm-en. Of ben je er a.s. maandag ook bij?

Maandag is voor mij helaas een gewone werkdag dus ik ben er niet bij , neem aan dat je Zandvoort bedoeld namelijk....

Vanavond zal ik vast ook nog wel even rond rijden in de omgeving alvorens ik naar mijn wekelijkse pokeravondje ga...

Uit werk zo eerst nog even auto afspuiten in Kerkelanden (uurtje of 18.20)

Link naar reactie

Interieur eerst lekker zo laten !!! Lekker van de ZZZ genieten zoals tie nu is !!! :newblush:

Er is later nog tijd genoeg, als je het zat bent, om te veranderen !! :unsure:

Link naar reactie
Interieur eerst lekker zo laten !!! Lekker van de ZZZ genieten zoals tie nu is !!! :newblush:

Er is later nog tijd genoeg, als je het zat bent, om te veranderen !! :unsure:

Heb je ook wel een beetje gelijk in hoor.....maar je probeert een auto toch vaak een beetje eigen te maken door er een paar dingetjes aan te veranderen...althans dat doe ik vaak.

Link naar reactie
Ik zit een beetje te twijfelen.....aan de ene kant zou ik graag een andere kleur interieur willen maar aan de andere kant is het zwart dat ik er nu in heb zitten ook wel netjes...

Zowiezo zie ik op internet dat het bijna niet aangeboden wordt....

Wat vinden jullie ? Zwart of een andere kleur zoals rood of bruin ofzo :newblush:

Tis maar een hersenspinsel ,zoals ik er wel velen heb :schater: , wil dus niet zeggen dat ik het daadwerkelijk ga doen...

Lekker zo laten!!!

In mijn vorige Coupe had ik Walnuss met hout en chromline. Nu heb ik zwart met alu... TIEN keer sportiever... hout en lichte kleuren horen in een 5/7 serie, niet in een sportauto.

Link naar reactie
Nu heb ik zwart met alu... TIEN keer sportiever... .
Toevallig gaat roodkapje bij mij binnenkort aluminium middenconsole plaats + alu- pedalen.

Vindt het geheel zwart wel mooi, maar wat lichte accenten zullen m.i. beter /sportiever staan.

Link naar reactie
Toevallig gaat roodkapje bij mij binnenkort aluminium middenconsole plaats + alu- pedalen.

Vindt het geheel zwart wel mooi, maar wat lichte accenten zullen m.i. beter /sportiever staan.

Als hij maar niet mijn pedalen bij jou erin zet, Ruud waag het niet hoor!!! :newblush:

Heb je ze trouwens al binnen en de kentekenhouders?

Gr. Ted

Link naar reactie
Interieur eerst lekker zo laten !!! Lekker van de ZZZ genieten zoals tie nu is !!! ;)

Er is later nog tijd genoeg, als je het zat bent, om te veranderen !! <_<

Zou ik ook doen inderdaad en dan misschien op termijn een andere kopen met het juiste interieur ? :smart:

Groet

Harrie

Link naar reactie

Ik zou een ZZZ met zwart int. laten staan, is mij te saai.

Juist met extended leather is het dashboard prachtig contrasterend in een andere kleur leder.

Ik vind een alu. int. ook niet mooi, te klinisch.

Hoezo is hout niet sportief, maakt dat de auto een stuk zwaarder of zo?

Een interieur moet warm zijn, een behaaglijke sfeer hebben wat mij betreft.

Maar goed, smaken verschillen gelukkig, anders zou het maar saai worden op de weg [en het is al saai genoeg met al die burgerbakkies] !

Link naar reactie

Smaken verschillen inderdaad.

Ik ben ook gevallen voor een contrasterend rood interieur, met houtaccenten in de middenconsole.

Wanneer het hout nog in een goede staat is vind ik het van toegevoegde waarde voor een roadster, voor een coupe zou ik geen hout nemen.

De vorige eigenaar van mijn auto heeft nu een ZZZZ :newblush: Coupe gekocht, nu zwart ipv silber voor de ZZZ, wederom rood leder en een AFSCHUWELIJK houten dashboard. Maar ja smaken verschillen, wellicht vindt zijn vrouw dat mooi..... :thumbup:

Link naar reactie
Smaken verschillen inderdaad.

Ik ben ook gevallen voor een contrasterend rood interieur, met houtaccenten in de middenconsole.

Wanneer het hout nog in een goede staat is vind ik het van toegevoegde waarde voor een roadster, voor een coupe zou ik geen hout nemen.

De vorige eigenaar van mijn auto heeft nu een ZZZZ :drank: Coupe gekocht, nu zwart ipv silber voor de ZZZ, wederom rood leder en een AFSCHUWELIJK houten dashboard. Maar ja smaken verschillen, wellicht vindt zijn vrouw dat mooi..... :drank:

Stomme wijven... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.