Ga naar inhoud

Jullie mening graag


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dat wordt lastig, de Coupe is uitgerust met de dubbel vanos motor.

Bij die motor is het niet zo eenvoudig, de enkel vanos motoren lenen zich veel beter voor deze ombouw.

Dat er zoveel vermogen bijkomt is een feit.

Als je op het forum gaat zoeken vindt je veel meer informatie.

Wilko

Link naar reactie
Ook dat is hier al natuurlijk lang voorbij gekomen, is heel veel over te vinden als je even de moeite neemt zelf te zoeken.

Oops je hebt helemaal gelijk...kheb het al gevonden...... :rolleyes:

Komt vast door het mooie weer...word je zo lui van he..

Link naar reactie
Oops je hebt helemaal gelijk...kheb het al gevonden...... :thumbup:

Komt vast door het mooie weer...word je zo lui van he..

Kijk uit met deze kerel.

Hij had hem een paar maanden terug eigenlijk aan mij verkocht voor € 150,=. Ik haakte toen af omdat het niet op dubbel Vanos gaat.

Nu probeert die kerel het te slijten voor € 350,= .....

Link naar reactie
Kijk uit met deze kerel.

Hij had hem een paar maanden terug eigenlijk aan mij verkocht voor € 150,=. Ik haakte toen af omdat het niet op dubbel Vanos gaat.

Nu probeert die kerel het te slijten voor € 350,= .....

Ok dat zegt genoeg idd...thanks

Link naar reactie
Ook dat is hier al natuurlijk lang voorbij gekomen, is heel veel over te vinden als je even de moeite neemt zelf te zoeken.

Rob

Waarom reageer je telkens zo verzuurd als iemand iets wil melden ? Blijkbaar zit je al vanaf het begin op het Forum , maar je kan je toch ook wel voorstellen dat mensen met een idee komen, waar mogelijk anderen weer wat aan hebben ? Ook al is dat al een keer bedacht. Dat geeft toch niet ? Dan verwijs je degene naar de plek waar dat staat of zo. Jij hebt de ervaring hier en dat kan ons "nieuwen " nu juist helpen. Sorry, ik moest het even kwijt.

Groet

Harrie

Link naar reactie
Kijk uit met deze kerel.

Hij had hem een paar maanden terug eigenlijk aan mij verkocht voor € 150,=. Ik haakte toen af omdat het niet op dubbel Vanos gaat.

Nu probeert die kerel het te slijten voor € 350,= .....

Ben benieuwd hoe en wat hij aangepast heeft, het is nogal wat werk en je moet goed kunstof kunnen lassen om het mooi te krijgen.

Prijs is een klein beetje aan de dure kant, voor dat geld zou hij ook moeten monteren voor je, kun je gelijk zien of het wel past allemaal.

Voor dat geld heb je bij ons een gouden randje eromheen :thumbup:

Link naar reactie
Rob

Waarom reageer je telkens zo verzuurd als iemand iets wil melden ? Blijkbaar zit je al vanaf het begin op het Forum , maar je kan je toch ook wel voorstellen dat mensen met een idee komen, waar mogelijk anderen weer wat aan hebben ? Ook al is dat al een keer bedacht. Dat geeft toch niet ? Dan verwijs je degene naar de plek waar dat staat of zo. Jij hebt de ervaring hier en dat kan ons "nieuwen " nu juist helpen. Sorry, ik moest het even kwijt.

Groet

Harrie

Dag Harrie,

Ik begrijp je reactie. Ik ben het ook zeker niet met je oneens en verwijs in sommige gevallen wel degelijk naar een al bestaand onderwerp.

Echter, ik vind het vervelend te merken dat iemand geen enkele moeite doet zelf even te kijken of er misschien al iets over bestaat op het forum en direct de makkelijkste weg bewandelt. Dan ben ik niet te beroerd te laten merken dat met een klein beetje inzet het antwoord gemakkelijk is te vinden. Vanaf het begin van dit forum is er immers een prachtig archief opgebouwd van vragen en antwoorden.

Daarnaast is er de FAQ pagina, waarin een link te vinden is die heel veel van de vragen dekt. Ook die FAQ pagina staat er niet voor Jan Joker.

Naarmate je hier langer lid bent constateer je de herhaling. Als jij met regelmaat op dit forum blijft kijken zul je dat beamen, na een paar jaar. Ik denk dat je hetzelfde zult gaan zeggen: Kijk eerst eens verder voordat je iedere keer weer hetzelfde vraagt.

Overigens heeft niemand hier iets te klagen wat de medewerking van mods betreft, er is geen mod die in z'n algemeenheid gesproken ergens ingrijpt. Ik kan je een forum laten zien waar mods je onverbiddelijk terechtwijzen als je een vraag stelt waarvan het antwoord al eerder is gegeven en die off-topic verhalen niet accepteren. Zo overdreven zijn we hier gelukkig niet.

Harry, wie weet reageer ik voortaan wat minder. Of milder. Misschien ook niet. Je gaat 't meemaken.

Enne: niet verkeerd hoor, je post!

Met een hartelijke groet uit het oosten,

Rob.

Link naar reactie
Was trouwens een gedenkwaardig post die vorige:

Precies mijn aardigste post ooit......................

Posts: 8.888 :thumbup:

Met name dat eerste is hoogst opmerkelijk, ja. :wave: Als het maar niet besmettelijk is! :schater:

Link naar reactie

Nou tortelduifjes :newblush: nu weer even OT. Is wel een flink bedrag idd. Voor een "aangepast" exemplaar. En wie is deze meneer dat hij weet hoe hij 'm moet aanpassen?

Maar e.v. heb ik hier nog een onaangepast exemplaar plus gloednieuwe pakkingen voor 125 e. Of lag hij nou nog bij Ruud? :unsure:

Link naar reactie
Ben benieuwd hoe en wat hij aangepast heeft, het is nogal wat werk en je moet goed kunstof kunnen lassen om het mooi te krijgen.

Prijs is een klein beetje aan de dure kant, voor dat geld zou hij ook moeten monteren voor je, kun je gelijk zien of het wel past allemaal.

Voor dat geld heb je bij ons een gouden randje eromheen :newblush:

Vertel...

Wat kost zoiets bij Bras voor een dubbelVanos??

En haal je met dit stuk plastic echt 30pk meer uit het agregaat??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.