Ga naar inhoud

Radiocode


Aanbevolen berichten

Omdat de accu losgekoppeld is geweest vraagt de radio om de code. Die heb ik, maar het intoetsen van de laatste vier cijfers werkt niet.

Nou is het boekje in het Frans (ja, auto uit Belgie gekocht) en zou het zomaar kunnen dat wat ik denk dat er staat, niet is hoe het moet. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, HELP please! Dat scheelt het uit/inbouwen van de radio....!! Bedankt alvast

Mieke

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Omdat de accu losgekoppeld is geweest vraagt de radio om de code. Die heb ik, maar het intoetsen van de laatste vier cijfers werkt niet.

Nou is het boekje in het Frans (ja, auto uit Belgie gekocht) en zou het zomaar kunnen dat wat ik denk dat er staat, niet is hoe het moet. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, HELP please! Dat scheelt het uit/inbouwen van de radio....!! Bedankt alvast

Mieke

Hai Mieke,

Kun je echt helemaal niets uit het Frans opmaken? Ik spreek tamelijk goed Frans en ik kan bv als je de juiste pagina scant en mailt een vertaling voor je op papier zetten. Als je echt geen idee hebt op welke pagina het staat gaat dit natuurlijk niet werken, dan kun je beter proberen een Nederlandstalige handleiding van internet te downloaden. Gewoon zoeken op typenummer en merk van de radio, het moet vast ergens te vinden zijn.

Groetjes en succes!

Nadia

Link naar reactie
Omdat de accu losgekoppeld is geweest vraagt de radio om de code. Die heb ik, maar het intoetsen van de laatste vier cijfers werkt niet.

Nou is het boekje in het Frans (ja, auto uit Belgie gekocht) en zou het zomaar kunnen dat wat ik denk dat er staat, niet is hoe het moet. Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja, HELP please! Dat scheelt het uit/inbouwen van de radio....!! Bedankt alvast

Mieke

welke radio betreft het? Ik heb zelf een traffic pro en dat gaat gewoon met de overeenkomstige cijfertoetsen van de 5-cijferige code.

Link naar reactie
Hai Mieke,

Kun je echt helemaal niets uit het Frans opmaken? Ik spreek tamelijk goed Frans en ik kan bv als je de juiste pagina scant en mailt een vertaling voor je op papier zetten. Als je echt geen idee hebt op welke pagina het staat gaat dit natuurlijk niet werken, dan kun je beter proberen een Nederlandstalige handleiding van internet te downloaden. Gewoon zoeken op typenummer en merk van de radio, het moet vast ergens te vinden zijn.

Groetjes en succes!

Nadia

Hoi Nadia,

Thanks! Ik heb idd de juiste pagina gevonden maar kom er niet uit of ik nu de volledige serie cijfers moet intoetsen of alleen de laatste vier. Op alleen de laatste vier en dan de > toets pakt hij 'm niet, vandaar!

Groeten,

Mieke

Link naar reactie

Hallo had zelf ook veel ellende met mijn Becker Traffic Pro.

resetten 1 3 5 en TP tegelijk indrukken wil wel eens helpen. (soepele vingers voor nodig)

handleidingen en dergelijke ook in andere talen dan Frans kan je downloaden

http://www.nmis.nl

Groeten Wout

ps heb hem er nu maar uitgehaald bij mij heeft het niet geholpen nu maar een Alpine radio er in in gezet en om Becker niet geheel in de steek te laten een aparte Becker Traffic Assist voor de navigatie.

Link naar reactie
Hoi Nadia,

Thanks! Ik heb idd de juiste pagina gevonden maar kom er niet uit of ik nu de volledige serie cijfers moet intoetsen of alleen de laatste vier. Op alleen de laatste vier en dan de > toets pakt hij 'm niet, vandaar!

Groeten,

Mieke

Als je me een pm stuurt, stuur ik je mijn mailadres, daar kun je een scan naartoe mailen als je er nog niet uit bent met de andere tips. Maar, zoals sledge zegt, misschien moet er iets op een kaartje staan dat weet ik ook niet precies...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.