Ga naar inhoud

Z3 en Z4 ?


Harrie

Aanbevolen berichten

Mede Z3'ers

Ik lees steeds meer reacties en topics over de Z4. Nou is dat, vind ik, ook zeer interessant, maar ik zie een beetje een verschuiving optreden naar de Z4. Vinden jullie dat ook en zo ja, wat vinden jullie van die ontwikkeling. En moeten we dan de portal niet noemen Z3/Z4 Forum Nederland ?

Nog voor alle duidelijkheid, ik heb er absoluut geen probleem mee dat de Z4 ook op dit forum steeds vaker genoemd word. Voorlopig is mijn Z3 prima :newblush:

Groet

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Mede Z3'ers

Ik lees steeds meer reacties en topics over de Z4. Nou is dat, vind ik, ook zeer interessant, maar ik zie een beetje een verschuiving optreden naar de Z4. Vinden jullie dat ook en zo ja, wat vinden jullie van die ontwikkeling. En moeten we dan de portal niet noemen Z3/Z4 Forum Nederland ?

Nog voor alle duidelijkheid, ik heb er absoluut geen probleem mee dat de Z4 ook op dit forum steeds vaker genoemd word. Voorlopig is mijn Z3 prima :newblush:

Groet

Harrie

Beste Harrie,

1. Je loopt wat achter; dit is uiteraard al lang aan de orde geweest (wat niet, zolangzamerhand);

2. Waarom plaats je dit in de Members Gallery? Graag voortaan even opletten waar je post.

Uw dienaar,

Rob. :thumbup:

Link naar reactie

Zelfde punt maken we mee met de Z3 club Nederland. Z4 rijders zijn van harte welkom. Ze zijn immers vaak met een Z3 begonnen. Er komt vanzelf een moment waarop een afsplitsing plaats vindt........... :newblush:

Link naar reactie
Er komt vanzelf een moment waarop een afsplitsing plaats vindt........... :newblush:
Tussen de keuze voor een Z3 1.8 of een Z3 Mcoupe ligt een wereld van verschil. zolang die 2 samengaan, moet een z4 ook kunnen. Het forum is er al op ingericht. Maar ik denk dat harrie alleen maar bedoeld om de naam v/h forum iets te wijzigen.
Link naar reactie
Tussen de keuze voor een Z3 1.8 of een Z3 Mcoupe ligt een wereld van verschil. zolang die 2 samengaan, moet een z4 ook kunnen. Het forum is er al op ingericht. Maar ik denk dat harrie alleen maar bedoeld om de naam v/h forum iets te wijzigen.

Idd, is een hele aparte modelserie, ze heten nl ook M Coupe en M roadster, je vindt ze bij BMW ook niet bij de Z3 terug maar bij de M-modellen. Dus die Z4 kan er ook makkelijk bij.

Link naar reactie
In de titel staat duidelijk:

BMW Z3 Forum Nederland, de grootste verzameling Z3 & Z4 liefhebbers van de BeNeLux

Daarnaast verwijst z4forum.nl ook al na dit forum. Wat wil je nog meer???

Oef, gelukkig, het had niet veel gescheeld enkele jaren geleden of ik woonde in Duitsland.

Gelukkig ben ik in de BeNeLux gebleven..... :wacko::schater::schater:

Link naar reactie
Beste Harrie,

1. Je loopt wat achter; dit is uiteraard al lang aan de orde geweest (wat niet, zolangzamerhand);

2. Waarom plaats je dit in de Members Gallery? Graag voortaan even opletten waar je post.

Uw dienaar,

Rob. :wacko:

Waarschijnlijk komt dat dan omdat ik hier nog niet zo lang rondloop. Het viel me gewoon op. Als iedereen blijkbaar er al zijn plasje over gedaan heeft: Excuses.

Gr

Harrie

Link naar reactie
Tussen de keuze voor een Z3 1.8 of een Z3 Mcoupe ligt een wereld van verschil. zolang die 2 samengaan, moet een z4 ook kunnen. Het forum is er al op ingericht. Maar ik denk dat harrie alleen maar bedoeld om de naam v/h forum iets te wijzigen.

Bingo. :wacko: Dat is alles wat ik heb geprobeerd te zeggen.

Groet

Harrie

Link naar reactie
Waarschijnlijk komt dat dan omdat ik hier nog niet zo lang rondloop. Het viel me gewoon op. Als iedereen blijkbaar er al zijn plasje over gedaan heeft: Excuses.

Gr

Harrie

Aanvaard!! juiste reactie Harrie!!

en wat jouw vraag betreft denk ik dat hier de meningen over zijn verdeelt en dat het zo zal blijven denk ik. En ik denk dat ik wanneer ik met een Z8 kom ik best welkom ben. :wacko::wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.