Ga naar inhoud

Waar is iedereen?


Aanbevolen berichten

Gisteren heerlijk open gereden. Vanaf een uur of 12.00 's middags zo'n 5 uur bij elkaar gereden over de Nederlandse en Belgische wegen (richting de kust van Knokke). Veel cabrio's en roadsters gezien en weet je hoeveel Z3 en Z4??????????????????????????

0 nada noppes

Zitten julie allemaal thuis of zo???

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ik zit nu in Durham in Engeland. Maar als ik vanmiddag thuis ben gaat die kap echt wel open hoor. Als het weer het toelaat natuurlijk want ik lijk het mooie weer telkens te missen. Overigens, toen ik 2 weken geleden door het Gooi heen reed heb ik denk ik wel 15 verschillende Z3's gezien. (en de mijne was het mooist ;))

Link naar reactie

In Knokke wel een paar Z3's gezien maar die stonden geparkeerd. In die buurt de wat mindere auto's(!) ;) tussen alle Aston Martins, Porsches(wel erg veel), Ferrari's, BMW M6'en, AMG Mercedessen....Oja en nog een Bentley en RR.

Zo ben ik toch nog 2x in 1 week op de autoRAI geweest. :thumbup::wave:

Link naar reactie
Nou ik zit nu in Durham in Engeland. Maar als ik vanmiddag thuis ben gaat die kap echt wel open hoor. Als het weer het toelaat natuurlijk want ik lijk het mooie weer telkens te missen. Overigens, toen ik 2 weken geleden door het Gooi heen reed heb ik denk ik wel 15 verschillende Z3's gezien. (en de mijne was het mooist ;))

Dan kan wel kloppen dat de jouwe de mooiste was..........de mijne was daar nl. niet :schater::schater::schater:

Link naar reactie

zijn gisteren lekker open :thumbup: wezen touren in de omgeving van nijmegen. stukje duitsland , gennep , ravenstein en zo naar de zaak gereden. (berghem). we zijn 3 zzzz en 1 zzz tegen gekomen. de zzz was over de hele auto zwaar bekrast. zonde. ;)

Link naar reactie
Vertel wat meer s.v.p., dit vind ik wat onduidelijk, vooral met die smilie...

die smile was eigenlijk voor 't touren bedoeld. ;) maar de zzz stond in ravenstein bij 't haventje en was dus zwaar bekrast. 't was een paarse. een poets beurt zou ook niet verkeerd zijn.

Link naar reactie

Ik ben gisteren met de motor wezen rijden.

Maar heb héél weinig ZzZ(Z) gezien :thumbup:

Vandaag is het hier niet echt weer voor de zZz,

was wel van plan om er lekker open mee te cruisen.

Ga nu zo maar ffies met de hond het bos in :newblush:

Link naar reactie
Gisteren heerlijk open gereden. Vanaf een uur of 12.00 's middags zo'n 5 uur bij elkaar gereden over de Nederlandse en Belgische wegen (richting de kust van Knokke). Veel cabrio's en roadsters gezien en weet je hoeveel Z3 en Z4??????????????????????????

0 nada noppes

Zitten julie allemaal thuis of zo???

Zeker wel gisteren open gereden. Met navigatie en dan de kortste weg van Hoorn naar Leerdam. Je weet niet waar je langs komt. Prachtige plekjes. En ja ook nog een Z3 gezien. Ook een zwarte en bijna net zo mooi als die van ons. :newblush:

Groet

Harrie

Link naar reactie

Tewijl ik de afgelopen 2 dagen juist het idee kreeg... lekker originele auto heb ik... iedereen rijdt in een Z3-Z4.

Was dan ook heerlijk weer :( en dan komen zoals ik heb gemerkt ook de Zzz(Z) rijders uit hun winterslaap :thumbup:

Van Houten naar Steensel en van Houten naar A'dam met Tom aan het raam en kaart in de hand (om ook nog even alle N-wegen te ontwijken :wave:). En echt overal Z3's (maar 1 Z4), maar zwaaiien... dat fenomeen kennen Z3 rijders niet :newblush: Moet je toch een motor rijden vrees ik ;)

Link naar reactie

Ik heb zowel gisteren en vandaag veel gereden, uiteraard met de kap open. In Leidschendam, Voorburg, Stompwijk. Leiden en vooral op de wegen daartussen. Veel cabrio's gezien, maar weinig ZZZ(Z)'s. Wel BMW 6 serie cabrio, veel boxsters en af en toe zo'n Fiat bootjes. Natuurlijk ook MX5's. 1 van die MX5's probeerde me bij te houden, maar ja... ik heb een 2.8. Dat weet die meneer nu ook. :schater:

Opvallend genoeg zelfs met dit weer nog cabrio's gezien met de kap dicht. Waar koop je dan een cabrio voor??????

Link naar reactie
, maar zwaaiien... dat fenomeen kennen Z3 rijders niet :newblush:

Ik heb toch hoofdZakelijk goede ervaringen als het gaat om terugZwaaiende Z3'tjes.

Ik heb juist nog geen groet teruggekregen van een Z4'tje.

Link naar reactie
, maar zwaaiien... dat fenomeen kennen Z3 rijders niet :newblush: Moet je toch een motor rijden vrees ik :thumbup:
Kwam vandaag in het kleine dorpje Oud Alblas (bij Alblasserdam een identieke (ook artic silber)z3 roadster tegen en we hebben vrolijk gezwaaid.
Link naar reactie
Nee, iedereen zat in limburg denk ik

Gisteren was BilZZZen 'The place to be'...Je had het goed Edwin... :thumbup:

Link naar reactie
Gisteren heerlijk open gereden. Vanaf een uur of 12.00 's middags zo'n 5 uur bij elkaar gereden over de Nederlandse en Belgische wegen (richting de kust van Knokke). Veel cabrio's en roadsters gezien en weet je hoeveel Z3 en Z4??????????????????????????

0 nada noppes

Zitten julie allemaal thuis of zo???

Knokke?

Welnee, de Vlaamse Z rijders zaten in Blankenberge..... :schater::schater:

En ik was op het strand in Cadzand.... Ook geen ZZZ of ZZZZ gezien ginds!! :wacko:

Link naar reactie
Al met al lijkt me duidelijk dat Zeeland weinig ZZZ en ZZZZ kent. Gelukkig dat er wel degelijk ZZZ op de weg ware maar dat ik net in de verkeerde hoek zat. :wacko::wave:

stond een dichte Z3 op het vleigveld en ik kwam een zilveren open tegen op de A58 zaterdag :sick:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.