Ga naar inhoud

M stuurtje bekleden


Jan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo

Ik heb een M stuurtje gekocht op Ebay (€ 45) en deze laten bekleden

Voor de liefhebber, http://www.carsdream.com/leder.html hier heb ik mijn stuurtje laten bekleden,

Kosten € 99,- incl verzending van D naar NL (de kosten voor verzending naar D komen hier nog bovenop ( €15 of zo iets).

Groetjes Jan

Ik heb mijn stuur vorige week laten bekleden.

Kostte €150,--

Zelfde dag klaar.

Link naar reactie
Juist! Laat maar zien, Jan en Arjan!

Het uploaden van een persoonlijke foto werkt al niet laat staan een topic van een foto voorzien.

Maar stuur je E-mail adres dan stuur ik de foto's en kan jij ze misschien posten?

Groetjes Jan

Link naar reactie
Ik heb alleen iets de verkeerde kleur gekozen :newblush:

Oej, dat scheelt wel iets, ja. Beetje "vuil" maken, zodat de kleur dichterbij het interieur komt?

Maar is 'ie zoveel dikker dan origineel??

Sta me toe: je (houten) pookje past IMHO niet bij de OEM Schnitzer handremknop. Advies.

Link naar reactie

Dat stuurtje is écht wel vet gaaf geworden en ZoteZien is het heel mooi Zo niet perfect gedaan, en dat voor Zo'n 115.- ... :lol:

Dat geperforeerde is natuurlijk weer een smaak kwestie, maar ik Zeg... :thumbup:

Link naar reactie
Bij de weg, de site is een beetje wazig (Pools???), ligt het bedrijf wel in Nederland??? :lol:

Hoi Sledge

Neen het bedrijf bevindt zich in Duitsland (zie mijn eerste posting) .

Je kunt zelf bepalen of je wel of niet geperforeerd leer en hoe dik, gewoon even kontakt opnemen.

Email : ebay@carsdream.com

Zoals je aan het E-mail adres ziet zijn ze ook op ebay actief en met 100 % tevreden terugmeldingen

Het adres

Nicolai Stoykow - Vinyl Versand

Obermarkt 4

02826 Görlitz

Deutschland

Gr Jan

Klink lekker, "vinyl versand". En dan beweren dat het leer is?

Persoonlijk ga ik voor latex :thumbup:

Link naar reactie
Je kunt zelf bepalen of je wel of niet geperforeerd leer en hoe dik

Jawel, dat heb ik gelezen, maar ik meen dat de heren die het stuur hebben laten bekleden niet alleen voor de looks gingen, maar ook een dikker stuur wilden. Dat laatste zie ik niet terug op de foto's van hun stuur, ik zie geen verschil in dikte met een origineel stuur.

Link naar reactie
Jawel, dat heb ik gelezen, maar ik meen dat de heren die het stuur hebben laten bekleden niet alleen voor de looks gingen, maar ook een dikker stuur wilden. Dat laatste zie ik niet terug op de foto's van hun stuur, ik zie geen verschil in dikte met een origineel stuur.

Hallo

Mijn stuur is bekleed over het originele leer heen,het is dus iets dikker.

De vraag is hoe dik staat nog mooi mede omdat het M stuur nogal groot is.Ik ben bang dat als het stuur nog dikker wordt

dit er misschien "goedkoop"uitziet.

Maar ze kunnen het met een speciaal spons materiaal nog dikker maken ben echter bang dat het er dan niet meer zo strak uitziet.

Ik heb op een ouder topic een dik stuur gezien maar vond het er erg rimpelig en cheapo uitzien (bericht 15 van topic "ander stuurtje")

Ik wilde jullie alleen maar informeren over de mogelijkheid voor 99 euro je stuur te laten bekleden mede omdat ik prijzen van

meer dan 200 euro voorbij heb zien komen .

De door Arjan betaalde 150 euro is ook geen slecht aanbod vooral omdat het dezelfde dag klaar is zonder het risiko dat er bij de verzending iets mis gaat.

Doe wat je wilt.

Groetjes Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.