Ga naar inhoud

witte knipperlichten


Aanbevolen berichten

Bericht van MichaelZZZ:

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen! Is er iemand die voor mij een set witte knippers in de koplamp wil/kan monteren? Witte knippers voor de koplampen moet ik dus ook nog aanschaffen(wellicht dat dat in een klap kan? monteren en knippers?). Ben er best bereid voor te betalen. Enkel bij bartho vragen ze er 200 euro voor en dat vind ik nogal heftig. Ik weet dat de oventruuk simpel is. Maar ik laat het liever doen door iemand die het al eerder gedaan heeft. Ik kom zelf uit regio utrecht!

*EDIT* ik zag net de wagen van sledge zonder kapjes...Dat lijkt me nog een beter idee! Iemand die een handje hulp kan bieden?

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

IvoZ3:

even de zoekfunctie gebruiken. Is al veel over geschreven.... of een PM naar Roodkapje sturen.

succes!

AnneWilko

Het is niet zo moeilijk, gewoon de glaasjes bestellen en proberen.

Ik zou je we willen helpen maar heb geen oven die groot genoeg is. Zelf heb ik de glaasjes bij Anne haar R vervangen en dat is met behulp van een kennis zijn oven prima gelukt.

Wilko

Bridders:

Bekend probleem.... die verrekte combi-magnetrons van tegenwoordig. Veel te kleine inhoud, passen wel twee pizza's in (ja ja, ik kook ook wel eens schater.gif ) maar een koplamp ho maar... schater.gif

Rob:

Felix even vragen.

Link naar reactie

Ok, heel slim van mij om dan maar meteen het gehele onderwerp te verwijderen. :schater::m:

Anyway....

@Max: Zoiets noemen ze in Nederland een vriendendienst. :foto:

@Michael: Mijn oven is ook groot genoeg. Je weet waar die staat. :m: En voor €100,- kun je ook in België terecht. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.