Ga naar inhoud

Wat een M-POWERRRRRR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even mijn hart luchten ...

Sinds gister avond van een vriend een Z4 M geleend.

F*ck wat een powerrr

Vanavond kom ik zeker even langs op de Zuid Holland meeting

C ya!

Ga nu weer ff rijden :wave:

• Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

veel plezier dan. Ben errug benieuwd, tot vanavond.

Geplaatst:

Goeie vriend ?????

Dan vindt hij het vast niet erg als wij ook allemaal even een stukje sturen !!! :wave:

Geplaatst:
F*ck wat een powerrr

Aaaarggghhhhhh.... zeg dat wel!!! Tering, maar top Wouter dat ik het even heb mogen ervaren!

Geplaatst:
Aaaarggghhhhhh.... zeg dat wel!!! Tering, maar top Wouter dat ik het even heb mogen ervaren!

Rare snijboon, diegene die een Z4M maar liefst 2 dagen uitleent. IMHO, vanzelfsprekend.

En als de man aan wie je die Z4M uitleent, vervolgens toestaat dat "iedereen" er al of niet "even" in rijdt..., nee! Dat alles nog niet eens met mijn eenvoudige 2.8!!

Geplaatst:
Rare snijboon, diegene die een Z4M maar liefst 2 dagen uitleent. IMHO, vanzelfsprekend.

En als de man aan wie je die Z4M uitleent, vervolgens toestaat dat "iedereen" er al of niet "even" in rijdt..., nee! Dat alles nog niet eens met mijn eenvoudige 2.8!!

Ho,ho Rob. Voor de goede orde, ik zat aan de rechterzijde.

En om nu iemand zomaar publiekelijk een rare snijboon te noemen zonder te weten wie het is en hoe de relatie ligt vind ik wat voorbarig (en eerlijk gezegd niet zo netjes....).

Geplaatst:
En als de man aan wie je die Z4M uitleent, vervolgens toestaat dat "iedereen" er al of niet "even" in rijdt . . . . . .

Als hij dat zou doen, (is niet gebeurd) zou ik het persoonlijk ook afkeuren, ^_^ maar toch niet publiekelijk kenbaar maken.

Maarre, wat een accelerarie/wendbaarheid heeft dat ding, het leek wel een radiografisch bestuurd autootje :blink:

Geplaatst:

Diplomatie is mij in veel gevallen vreemd; ik zeg meestal liever direct wat ik er van vind. Dan kun je er ook wel eens naast zitten, ja. Het zij zo.

Geplaatst:

Het waren in ieder geval 2 hele mooie dagen!

Ben blij dat ik andere liefhebbers een goede glimlach heb gegeven door het M-gevoel te delen. :blink:

^_^

Geplaatst:

wat een fantastisch ding zeg. Wat heb jij een lol gehad de afgelopen 2 dagen.

Geplaatst:
Dat wil ik ook even voelen :banaan:

En ik heb het gevoeld, diep onder de indruk. in één woord GEWELDIG :drank: jammer dat ze nog zo duur zijn maar anders :thumbup:

Geplaatst:
En ik heb het gevoeld, diep onder de indruk. in één woord GEWELDIG :drank: jammer dat ze nog zo duur zijn maar anders :thumbup:

en, hoe hard ging ie aan het eind van de oprit?

Geplaatst:

Ik heb hem vandaag gezien bij Roodkapje. Wat een geweld. Een streep en hij was weg. :m: :foto:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen