Ga naar inhoud

Eind in zicht voor BMW Z4 M


bmw.z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

En nu maar hopen dat ze toch die V8 erin hangen.

Schat eerder in dat de 3 liter biturbo verder wordt ontwikkelt tot M-motor. Las laatst dat Alpina er al 365 uit haalt voor de B3. En dat is dan de M54 met 2 turbos, straks de N52 met 2 turbos en we hebben 400pk uit een motor die 160kg (?) weegt. Lijkt me leuk voor een z4m.

Link naar reactie

Op de motorshow in sjanghai zal ook de in china vervaardigde MG getoond worden(ze hebben de machines gekocht en naar china verhuisd). Verder kunnen ze alles namaken (er is al een nep bmw).

Toch vraag ik me af of ze hetzelfde kunnen als de jappen 40 jaar geleden en korea 15 jaar geleden.

Het verschil? China is een communistisch land en die hebben nog nooit kwaliteits auto's kunnen maken (skoda, trabant, tatra en nog wat russische merken).

Link naar reactie
China is een communistisch land en die hebben nog nooit kwaliteits auto's kunnen maken (skoda, trabant, tatra en nog wat russische merken).

en VW en Opel om maar een dwars straat te noemen.

Gelukkig hebben ze daar de kennis niet in huis zoals hier de Nederlands kwaliteits auto bouwers dat hebben he??? :blink:

Link naar reactie
en VW en Opel om maar een dwars straat te noemen.

Gelukkig hebben ze daar de kennis niet in huis zoals hier de Nederlands kwaliteits auto bouwers dat hebben he??? :angry:

Ja, ja, we weten dat jij vertrekt uit NL, maar nu niet alle schepen achter je verbranden :blink::)

Link naar reactie
het gaat jouw toch alleen maar om de Ipod interface :)

Ik zit al jaaaaaren te wachte op de Z 5 1/2. Die kan 300 op frituurvet rijden. :blink:

Link naar reactie
en VW en Opel om maar een dwars straat te noemen.

Gelukkig hebben ze daar de kennis niet in huis zoals hier de Nederlands kwaliteits auto bouwers dat hebben he??? :blink:

Maar gelukkig zijn wij internationaal zeer bekend om onze fantastische BMW tuners!

Link naar reactie
Gelukkig hebben ze daar de kennis niet in huis zoals hier :wave:

Kennis kan je kopen. Maar de toeleveranciers produceerden in de oude communischtische landen geen hoogwaardige staal en aluminium legeringen.

En dat was een management kwestie. Een QM (kwaliteitsmanager)moet een partij durven af te keuren zonder dat hij van zijn chef op zn donder krijgt omdat de productie niet gehaald wordt en zo.

Link naar reactie

Vroeg had op de Rai van de week ook nog aan een 'verkoper' of de huidige Z4 :thumbup: op de schop gaat. "nee, nee meneer, hoe komt u daarbij? Dat heeft u zeker ergens gelezen, maar is absoluut niet waar, bla bla bla....". Juist als er het woordje "absoluut" wordt genoemd, wordt ik al achterdochtig :wave: Was overigens dezelfde verkoper die de Zzz :wave: zat af te zeiken :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.