Ga naar inhoud

chromen kapjes zijkant


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan zeg ik het maar, chroom accenten op de Z doen het best goed, maar kieuwen in chroom is net even te veel, zelfs op zilvergrijs wat veel chroom kan hebben.

Maar zoals altijd, doe wat jezelf mooi vindt aan je Z.

Moet gelijk weer aan ivodl denken toen hij z'n Z kocht met chromen kieuwen :thumbup: die rukte ze er gelijk vanaf toen had hij er gelijk 4 :schater:

Link naar reactie
Kan iemand mij vertellen, waar ik nog chromen kapjes kan krijgen voor de beide zijkant "luchthappers". Weet niet hoe ik dit beter moet omschrijven.

Mijn pa heeft zijn chromen kapjes vervangen voor Montreal Blauwe exemplaren.

De chrome exemplaren zijn te koop. Ik heb hem meteen even gebeld, ze zijn iig in een zeer goede staat.

Ik heb je een berichtje gestuurd met informatie.

Grtz. Ralf.

Link naar reactie
Dan zeg ik het maar, chroom accenten op de Z doen het best goed, maar kieuwen in chroom is net even te veel,

Laat ze maar lullen, . . .: wave: Heb chroom kieuwen op mn titansilber en vindt het heel mooi staan :thumbup:

Volgende week nog verchroomde ruitensproeiers en raamstijlen er op :schater:

Link naar reactie
Alle gekheid op een stokje... lekker doen wat je zelf mooi vind!
Eef dit advies is vooral voor jou bedoeld (ik doe het toch wel). Bedenk dat in de jaren 50 alle autos vol met chroom zaten!

Ook de engelse sportwagens waar de Z3 met zijn retro lijnen toch op terug valt.

Alles in de design/mode werled herhaald zich in de zoveel jaar. Waarschijnlijk wordt chroom weer de nieuwe trend. Belangrijk is dat het er niet protserig /patserig uitziet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.