Ga naar inhoud

Z3 coupe gekocht


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben helemaal nieuw op dit forum. Hoewel ik al jaren een Z3 coupe "fan" ben, hebben we er vorige week eindelijk een gekocht. Met wat schade, maar aangezien mijn man autoschademonteur en plaatwerker is, is dat juist een voordeel voor ons.

Waar ik nu naar op zoek ben, is welk type achteras er onder een Z3coupe 2.8 past, volgens mij is het nl. een M onderstel.

Zijn er misschien mensen die mij hiermee een beetje op weg kunnen helpen? Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Groeten,

Mieke

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Welkom hier en idd foto's !!

Komen steeds meer QP rijders hier...... :rolleyes:

Had ik dan toch een QP moeten kopen...........? We zullen zien.

BTW

Zijn er veel forumleden die van een ZZZ-roadster 'vreemd zijn gegaan' met een QP of zijn het QP lovers vanaf het eerste uur?

Link naar reactie
Had ik dan toch een QP moeten kopen...........? We zullen zien.

BTW

Zijn er veel forumleden die van een ZZZ-roadster 'vreemd zijn gegaan' met een QP of zijn het QP lovers vanaf het eerste uur?

Daar ben ik er dus 1 van :schater: .. na 2 roadsters te hebben gehad (waarvan 1 nog te koop) stap ik nu over op de QP...

Link naar reactie
Had ik dan toch een QP moeten kopen...........? We zullen zien.

BTW

Zijn er veel forumleden die van een ZZZ-roadster 'vreemd zijn gegaan' met een QP?

Dat is dan een duidelijk voorbeeld van mensen die op "hogere" leeftijd hun goede verstand verliezen. :schater:

Link naar reactie
welkom hier Mieke ;)

Ben benieuwd naar de foto's

welke kleur heeft ie?

IDD een "before and after" zou gaaf zijn. Natuurlijk nu alleen de before. :rolleyes:

En natuurlijk welkom op het forum :D

Link naar reactie
Daar ben ik er dus 1 van :schater: .. na 2 roadsters te hebben gehad (waarvan 1 nog te koop) stap ik nu over op de QP...

:schater::schater: ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben mischien wel de jongste member hier met 27 lentes jong :schater:

Zonder gekheid...vond / vind de QP en roadster allebei erg leuk en na 2 roadsters werd het tijd voor een QP...

Link naar reactie
En je dan toch nog verstoppen in een bestelbus aan het begin van de zomer? ;) ;)

Momenteel heb ik het beste uit 2 werelden want ik heb een R en een QP ook al staat de

R te koop.. :thumbup: , de mijne heb ik al misleid dus nu ziet ze de ware ik :schater:

En ik hoef toch gene olijke poppekes meer te versieren op de boulevard dus waar heb ik die R dan nog voor nodig :schater:

Link naar reactie

Holy Sh*t

Ik had met altijd het één en ander voorgenomen als zich ooit een vrouw zou melden met een Coupe!

Ik ben verliefd :schater:

Link naar reactie
Nou zijn we wel benieuwd wat dat voornemen is... :wave:

Haar man is autoschademonteur en plaatwerker..... ik denk dat ik me even terugtrek...!

Die kerel zal ongetwijfeld breder zijn dan ik.

Link naar reactie
Toch nog wat opgepikt bij die jarenlange speudo studie in Leiden :foto:

:schater::schater: ik zal hem er ongetwijfeld uitlullen, maar als hij begint te meppen ben ik weg :m:

bedoel je pseudo :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.