Ga naar inhoud

Voorbumpah


ivodl

Aanbevolen berichten

Aanstaande zaterdag ga ik een paar Z4's bekijken en het meest gecharmeerd ben ik wel van deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...yle_at1_occ.css ook omdat de hardtop er bij zit (heb even gebeld).

Die bumper vind ik echter niet mooi en vroeg me af wat ongeveer de rpijs is van een orginele bumper en of iemand foto's heeft van deze bumper maar dan vanuit een andere hoek want ik heb ook wel het gveoel dat het "erger" lijkt dan het is.

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aanstaande zaterdag ga ik een paar Z4's bekijken en het meest gecharmeerd ben ik wel van deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...yle_at1_occ.css ook omdat de hardtop er bij zit (heb even gebeld).

Die bumper vind ik echter niet mooi en vroeg me af wat ongeveer de rpijs is van een orginele bumper en of iemand foto's heeft van deze bumper maar dan vanuit een andere hoek want ik heb ook wel het gveoel dat het "erger" lijkt dan het is.

Hmm, zie net dat Andre ze ook heeft (stond me al iets van bij...)...toch wel aardig :cooltext:

Wel weer typisch duits blijkbaar om dat te doen (dit is ook een import...)

Link naar reactie
Is toch orgineel? Vind hem wel stoer zo. Check:

http://www.zroadster.com/forum/bmw-z4-faq/...-uberblick.html

Zag in het foldertje trouwens een carbon diffusor voor de Z4. Wie geil!!! :P

Zoals ik al zei: het hangt er dus echt wel vanaf hoe je 'em bekijkt...vind 'em bij Andre toch ook wel cool staan :thumbup:

En zolang het maar wel orgineel BMW is en geen "autostyle" plastic is het toch ook weer een ander verhaal.

Bedankt sledge!

Link naar reactie
Aanstaande zaterdag ga ik een paar Z4's bekijken en het meest gecharmeerd ben ik wel van deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_o...yle_at1_occ.css ook omdat de hardtop er bij zit (heb even gebeld).

Die bumper vind ik echter niet mooi en vroeg me af wat ongeveer de rpijs is van een orginele bumper en of iemand foto's heeft van deze bumper maar dan vanuit een andere hoek want ik heb ook wel het gveoel dat het "erger" lijkt dan het is.

Ga d'r voor, Ivo. Mooie auto! :thumbup:

Link naar reactie

Mooie bumper, echt waar :thumbup:

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar die kleur is in UK ongeveer 15 - 20% minder waard omdat 80% van alle nieuwe auto's van die tijd die kleur hadden. Iets om even rekening mee te houden ...

Link naar reactie
Mooie bumper, echt waar :P

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar die kleur is in UK ongeveer 15 - 20% minder waard omdat 80% van alle nieuwe auto's van die tijd die kleur hadden. Iets om even rekening mee te houden ...

Zoiets had ik ook al gehoord, maar ik ben bij een zwarte wezen kijken en daar kwamen de lijnen lang niet zo mooi uit als bij een lichtere kleur (en daarbij de kjrasgevoeligheid van zwart) en een zilvere heb ik al eens gehad op de Z3 dus dit leek me wel wat (en die velgen en rolbeugels springen zo mooi in het zicht op deze kleur)

...en de baas vind zwart niet mooi en tja...ik hoorde vandaag dat als het op auto's kopen aankomt toch de vrouw de beslissende factor is...guilty :thumbup: ;)

Link naar reactie

Twee woorden:

KAKKEND GEIL!

(ik wil ooit ook zulk speelgoed)

Link naar reactie
Nog een ander punt: Die wielen moeten 100% zeker vervangen worden. Dat zijn 108 style wielen die zonder uitzondering altijd gaan roesten. Dus ook daar rekening mee houden bij het onderhandelen.

Hmm,. da's wel balen...want ik wil wel persé deze velgen maar goed dat je het zegt :thumbup:

Link naar reactie

Hoi Ivodl,

Er zit een compleet af fabriek earodynamicapakket op de skirts zijn ook anders dan de originele (die zijn glad) alles loopt in elkaar over net als de voorbumper, ik vind het juist erg mooi zo rijden er niet echt heeeel veel rond in Nederland.

Ik heb bewust voor een lichtgrijze gekozen ivm de lijnen op zwart zie je het zeker veel minder ende krasjes werd ik met de Z3 helemaal gek van.

Suc6 het rijdt echt super zo'n 3.0

André

by the way, die velgen komt inderdaad altijd corossie onder de laklaag is wel te verhelpen, ik heb ze nog in de schuur liggen.

Link naar reactie
he,

Ben daar ook een keer geweest voor een z3 zeer aardige man en de auto's staan er zeer mooi bij

groetjes iloon

ps ik vind hem wel stoer zo maar smaken verschillen

Die indruk kreeg ik ook wel, moet wel zeggen dat het plaatje van die zaak en het gesprek wel goed viel...Bedankt voor je reactie Iloon!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.