Ga naar inhoud

Ken je het??


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Ben ik een dagje in Dublin, en van plan vanmiddag te vertrekken naar huis is alles gestolen!!!

Bij gods gratie kon ik mijn vlucht (tegen een vergoeding van 75 euro!!) verzetten naar 6:00 moet ik wel 14 uur op het vliegveld bivakeren :rolleyes:

Lekker weer, nu nog de kwestie allemaal regelen van passen blokkeren, nieuwe paspoort aanvragen........ <zucht> wat je allemall over moet hebben voor een sollicitatie............ nu maar hopen dat ik ook de baan nog heb, anders is alles voor niets geweest........

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ben ik een dagje in Dublin, en van plan vanmiddag te vertrekken naar huis is alles gestolen!!!

Bij gods gratie kon ik mijn vlucht (tegen een vergoeding van 75 euro!!) verzetten naar 6:00 moet ik wel 14 uur op het vliegveld bivakeren :rolleyes:

Lekker weer, nu nog de kwestie allemaal regelen van passen blokkeren, nieuwe paspoort aanvragen........ <zucht> wat je allemall over moet hebben voor een sollicitatie............ nu maar hopen dat ik ook de baan nog heb, anders is alles voor niets geweest........

Ellendig, sterkte gewenst!

Link naar reactie

In Juni van het afgelopen jaar ben ik bestolen in de trein van A'dam naar Brussel (let op in die lijn mensen; 75% van de aangiftes op Brussel-midi komen van die ene lijn!!!):

- prototypes van nieuwe producten

- computer

- (trein)tickets

- paspoort

- rijbewijs

En dan ga je naar de ambassade en wat kunnen die voor je doen? He-le-maal niets!

Link naar reactie

Brussel?

Dagelijkse kost hier.

Ze sleuren de portable PC's gewoon van rond je schouder.

Of ze maken een praatje in het station, en een uk gaat er met je pc vandoor!

Ik werk in Brussel, dus mij moet je niet vertellen wat het is.

Mijn papieren zijn allen copies. originalo's laat ik thuis.

Geld noch kaarten heb ik op zak. Enkel 1 kaart met proton en wat pasmunt. :rolleyes:

Link naar reactie
da's mooi klote Chris, sterkte.

Ook succes met de sollicitatie. Hou je er hopelijk nog iets goeds aan over.

Same here, Chris. Hoop voor jou dat je er een toffe job aan over houdt.

Zit zelf voor m'n werk een week in Duitsland, maar meer als een hotel en vergaderzalen krijg ik niet te zien.

Loop dus minder gevaar :rolleyes: ;)

Link naar reactie

Nou, ben je mooi klaar mee... sterkte in ieder geval met al het geregel.

Enne... Dublin...? Wat heb je daar te zoeken? ;)

/quote]

In Dublin fair city,where the girls are so pretty...... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.