Ga naar inhoud

Naafkapjes

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand een bedrijf welke alternatieve naafkapjes verkopen met het automerklogo i.p.v. het velgenmerk. In mijn geval gaat het om AEZ velgen. De naafkapjes zijn 60mm in diameter. Ze moeten bestaan, ik heb recentelijk een Audi gezien met mijn velgen en daarin een naafkap van Audi.

Om iedereen voor te zijn, ik wil geen stikkers plakken op de huidige naafkapjes. Dat zie je en vind ik daarom niet zo mooi.

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Weet iemand een bedrijf welke alternatieve naafkapjes verkopen met het automerklogo i.p.v. het velgenmerk. In mijn geval gaat het om AEZ velgen. De naafkapjes zijn 60mm in diameter. Ze moeten bestaan, ik heb recentelijk een Audi gezien met mijn velgen en daarin een naafkap van Audi.

Om iedereen voor te zijn, ik wil geen stikkers plakken op de huidige naafkapjes. Dat zie je en vind ik daarom niet zo mooi.

Probeer het hier eenshttp://www.aalderenbanden.nl/

Geplaatst:
Probeer het hier eenshttp://www.aalderenbanden.nl/

Bedankt! Maar tot mijn stomme verbazing is op de website geen enkel contact informatie te vinden. Het zal wel aan mij liggen.... :rolleyes: .

Dus NAW gegevens of een telefoonnummer is wel welkom.

EDIT: Google doet wonderen! Inmiddels gevonden. (Toch wel een misser van deze site)

Geplaatst:
Logo's zijn allemaal geplakt op de naafkapjes.

Weet ik, maar er is een verschil tussen ´af fabriek´ en achteraf...

Geplaatst:
Weet ik, maar er is een verschil tussen ´af fabriek´ en achteraf...

Niet echt, bij de nieuwe velgen zitten de naafdopjes los verpakt en de logo's ook los verpakt.

Geplaatst:
Niet echt, bij de nieuwe velgen zitten de naafdopjes los verpakt en de logo's ook los verpakt.

Voor circa 5 euro p/s bij BMW te bestellen

• 4 jaren later...
Geplaatst:

heeft iemand van het forum tips waar ik zwarte naafkappen kan bestellen, mijn z4 heeft dus rondom zwarte logo maar niet de wielen.

img3583j.jpg

By rene1969rene at 2011-09-30

img3584d.jpg

By rene1969rene at 2011-09-30

Op ebay kwam ik ze wel tegen maar dan in engeland als ze in NL gekocht kunnen worden heb ik dat liever.

tevens opzoek naar goede slotbouten (welke draad en lengte is nodig)

Geplaatst:

^^

Gewoon stickertjes bestellen via Ebay. Ik heb ze bij een koper genaamd Maxisale vandaan : maxisale apenstaartje gmx punt de

Je ziet het verschil echt niet! Zelf heb ik ze ook op mijn Z4.

Geplaatst:

ebay staat er vol mee, laatst setje carbon uitvoering gekocht op ebay voor bmw velgen. Ze zijn in diverse diameters en uitvoeringen te koop.

Gr Jack

Geplaatst:

op marktplaats staan er ook zat,en voor slotbouten kun je prima bij de dealer terecht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen