Ga naar inhoud

z3M coupe

Gast Guest_arjan_*

Aanbevolen berichten

Gast Guest_arjan_*
Geplaatst:

Is deze bekend hier ? Die sticker achterop heb ik mi vaker gezien. Hij is wel prijzig .

?z3M

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

tja , tis ook bij van essen , die staan bekend als DUUR! , met de onderdelen vragen ze ook vaak de hoofdprijs.

Geplaatst:
Schadevrije auto bij www.schadeautos.nl. Ja,ja.... moet je wel heel erg niet achterdochtig zijn toch???

Och jee, ook nog... Laat maar gaan, toch?

Geplaatst:

Ik kan de auto niet en is ook niet van het forum.

Prijs zit aan de hoge kant, maar als hij +/- 30.000 km gelopen heeft misschien interessant.

Dat hij bij schade auto's staat zegt niets, ze kopen ook hele en meestal meet meerdere tegelijk.

Wel navraag doen bij eigenaren die hem gehad hebben en onderhoudhistorie bij dealer chekken.

Geplaatst:

Deze staat echt al heel lang te koop op schadeautos.nl en dat komt mede door de prijs denk ik... :rolleyes:

Hendrik

Geplaatst:

Je zus!!!! Wat een prijs voor een 99-er!! Ook wel lekker dat ze even de km-stand noemen.

Gast Guest_arjan_*
Geplaatst:

Bij de beier in heerenveen staat er ook al bijna een jaar een te koop , is nog duurder , ze vragen zeker 5000 teveel !

!z3m de beier

Geplaatst:

In het noorden zijn de QPe erg veel geld waard :rolleyes: ,die van mij is ook te koop voor €30,000 met alles erop en eraan.

Die van Essen is er al heel erg lang niet meer.Vraag me ook af waarom hij de M er nog op heeft staan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen