Ga naar inhoud

Moderne vorm van toeren uitgeprobeerd


bridders

Aanbevolen berichten

Vandaag een toerrit gemaakt middels route in TomTom. De volgende route gedownload en als reisplan in TomTom gestart. Dat is dus erg relaxed! Op het gemakje toeren en Eva gaf aan hoe te rijden (Eva is niet mijn vrouw...). Hele leuke weggetjes gereden langs o.a. de Waal, verharde bosweggetjes, pitoreske dorpskernen etc.

Op de heenweg (keerpunt bij slot Loevestein) bij Dussen met het pontje gegaan. Altijd leuk! Ook leuk om eens het ´pont´-symbool te zien in TomTom...

pontyq7.jpg

Hier en daar een leuk optrekje gezien:

kasteeldussenak1.jpg

Uiteindelijk bij slot Loevestein aanbeland. Dat was een lichte tegenvaller. Afgezien dat je er niet dicht mag/kan komen met de auto voor een :m: had ik slot Loevestein ook anders voor me uit vroegere tijden. Eigenlijk vind ik het maar een lelijk bouwwerk :m: .

loevesteincm5.jpg

Als laatste onderweg nog een kiekje om het (niet) af te leren....

rustigja4.jpg

Het was in ieder geval voor ons een topdag en een GPS-route is zeker iets om een keer te proberen. Er zijn zo´n beetje in heel Nederland/Belgie routes te vinden, dus voor elk wat wils!

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Bas, mooie foto's. Baal als een stekker vandaag. Ik heb uiteindelijk alle velgen naar de dokter gebracht. Worden weer als nieuw.

M'n timing is alleen niet zo best. :m: Hij staat momenteel op blokken...........

Ik heb ook al diverse routes in mijn TT staan. Een route bijna afgereden en het gaat :m: perfect moet ik zeggen. Dit is imho wel de toekomst. Bijna iedereen is inmiddels voorzien van een navi.

Hier zijn alle routes te vinden en downloaden. Prachtige site voor veel mooie ritjes.

Link naar reactie
Bas, mooie foto's. Baal als een stekker vandaag. Ik heb uiteindelijk alle velgen naar de dokter gebracht. Worden weer als nieuw.

M'n timing is alleen niet zo best. :rolleyes: Hij staat momenteel op blokken...........

Had het maar gezegd! Ik heb nog een set velgen liggen (16" Z-star), had je kunnen lenen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.