Ga naar inhoud

BMW Z3-Z4 toertocht


Z3 fan

Aanbevolen berichten

Dit verhaal geeft mij een idee wat betreft de deelnemers...

Echte BMW-liefhebbers ? Hmmmm.... :rolleyes:

Moeten het dan perse ALLEMAAL BMW "liefhebbers" zijn? Hoeveel van de 1000 forum members hebben er op dit forum nou echt verstand van de techniek (20 - 50)?

Zaterdag met MIJN EEGA samen al door limburg getoerd. Zondag was gewoon leuker door dat er dan een doel is, (de mooi uitgezette route) en de contacten met andere rijders w.o. een aantal leden van dit forum.

+ daarbij dat het altijd leuk is zoveel zetjes bij elkaar te zien en te bekijken.

Houdoei!

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, we zijn weer veilig thuis na een heerlijk, zonnig weekend Limburg.

Leuke rit door een erg mooie omgeving. Erg gaaf om zoveel Z3-tjes bij elkaar te zien. Gaf ook leuke taferelen toen bleek dat er een weg van de route afgesloten was ;) Zo'n 30-40 kerende Z-tjes op een hoop :m:, en daarna weer terug-keren... en toen nog een keer... :surprise: Maar, uiteindelijk na nog een wegafsluiting de eindbestemming weer gevonden...

Verheug me nu ontzettend op de Maas en Waal rit!!! Kan niet meer wachten :fiew:

Hopen dat het dan ook zo'n heerlijk weer is (en dat niet iedereen 50 rijdt op wegen waar je 80 mag ;))

Jammer, zelf ook meegereden. Helaas geen herkenning afgesproken voor leden van dit forum :rolleyes:

Link naar reactie

Hierboven dus plaatjes van het kasteel waar de lunch gebruikt werd en cafe de keijzer waar werd gestart en gefinisht.

Jammer dat de parkeerplaatsen te klein waren om 86 zetjes bij elkaar te zetten/fotograferen.

Hoewel......, het in het gras parkeren leverde stijlvolle pics op.

Naast Renova, uiteraard ook de medeorganisatoren van de z3/z4 club nog bedankt.

Voor de clubleden bleek de snelle communicatie op het forum belangrijk te zijn. Immers hier bleek dat de datum verschoven moest worden.

wegens de Amstelgoldrace.

Link naar reactie

Was leuk om een keer een rit mee te maken, tof gezicht zoveel zzz-tjes voor en achter je..... (zeker bij de wegopbreking, waar baan heen en terug volledig werden geblokkeerd door de zzz-tjes en zzzz-tjes, in overleg hoe verder).

Inderdaad jammer geen teken afgesproken, toch wel een aantal forummers gesproken daar. Dit is overigens geen must; sfeer is goed en iedereen staat open voor een babbel heb ik gemerkt (ook gemakkelijke opener... :thumbup: )

Prachtig weer en alles goed geregeld, zowel ontvangst, lunch, borrel achteraf als route; SUPER!!! Org. bedankt.

Terug naar huis nog lekker binnendoor door Limburg gereden, niets mis mee. Voor herhaling vatbaar.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gisteren is de tweede toertocht geweest van de BMW Z3 Club in samenwerking met de Maassche Venlo/Echt. Catering en ontvangst was bijzonder goed verzorgd door de dealer. De rit was uitgezet door Jos en ik zei de gek. Een paar kleine highlights:

Een klant van de dealer reed mee in zijn zo goed als nieuwe BMW Z4 :thumbup: Coupe. Wat een bak.....:

p5200127smallvb1.th.jpgp5200128smallmt7.th.jpg

De beste man had overigens een zeer fraaie oplossing gemaakt voor zijn TomTom. De plaats waar normaal gesproken het vakje zit voor je bril is nu vervangen door de TomTom 710 (Zie onderstaande foto). TomTom schakelt mooi aan/uit op de centrale deurvergrendeling. Briljant!

p5200126smallrg2.th.jpg

Het was gezellig druk:

p5200137smallxk2.th.jpgp5200124smallmj5.th.jpg

Oh ja... houd het programma PK van de KRO in de gaten. Een van de leden is zijn Z3 Coupe voorlopig kwijt. Hij doet (vrijwillig??) mee met "Jouw auto, mijn auto". Hij rijdt de komende dagen in een roze(!) Cadillac. Aaaiiiii....., sterkte jongen. Ik kwam hem schaterend van het lachen nog tegen op de A2 :blink: :D :

p5200140smallps9.th.jpgp5200141smallan8.th.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.