Ga naar inhoud

BMW Z3-Z4 toertocht


Z3 fan

Aanbevolen berichten

29 april komt al in zicht... en... het beloofd weer heerlijk weer te worden...

Is me nog niet duidelijk of er mensen van het forum meegaan en wie dan? Ga ik de enige zijn als ik meerij <_<

Wij gaan alleen als de weersvoorspellingen goed blijven en hebben ons nog niet ingeschreven. Hopelijk kan dat de komende dagen nog wel gewoon. Zo graag horen wie er nou in ieder gevalvan de partij gaat zijn...

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Renovarit zondag 29 april; ook wij rijden als relatieve nieuwelingen mee. Is er enige vorm van herkenning Z3-forummers? Of locatie vooraf af te spreken, Of?

Zou op zich wel leuk zijn....

Zie nu als forumdeelnemers:

Mohikaan

Saskia

Zedri

Roberth

Ruud rijden jullie ook mee, zie jullie namen niet in de inderdaad lange lijst van deelnemers?

Tot zondag! :thumbup:

Link naar reactie
Renovarit zondag 29 april; ook wij rijden als relatieve nieuwelingen mee. Is er enige vorm van herkenning Z3-forummers? Of locatie vooraf af te spreken, Of?

Zou op zich wel leuk zijn....

Zie nu als forumdeelnemers:

................ + bas+jos+merlijn+er zullen er best nog meer zijn

Tot zondag! :thumbup:

Link naar reactie
Renovarit zondag 29 april; ook wij rijden als relatieve nieuwelingen mee. Is er enige vorm van herkenning Z3-forummers? Of locatie vooraf af te spreken, Of?

Zou op zich wel leuk zijn....

Zie nu als forumdeelnemers:

Mohikaan

Saskia

Zedri

Roberth

Ruud rijden jullie ook mee, zie jullie namen niet in de inderdaad lange lijst van deelnemers?

Tot zondag! :thumbup:

Ik was het wel van plan maar het gaat niet lukken :m:

Link naar reactie
ik "ken" Mohikaan maar daar houdt het dan ongeveer mee op...
Komt wel goed, sinds de foto van jouw virtuele ontmoeting met de goedlachse godfather van dit forum kent iedeeen jullie.
Link naar reactie

Het is niet zeker dat Zedri meegaat, want hij heeft een druk programma.

Zaterdag naar de Nordschleife, zondagochtend vroeg met het koor, dan nog de hond uitlaten.

zedrith5.jpg

Link naar reactie
Het is niet zeker dat Zedri meegaat, want hij heeft een druk programma.

Zaterdag naar de Nordschleife, zondagochtend vroeg met het koor, dan nog de hond uitlaten.

:schater: :schater: Hij is top Henk... ;)

Het is inderdaad een misverstand dat ik mee gaa rijden Zondag.

Misschien ga ik wel hier en daar kijken.

Link naar reactie
Het aantal inschrijvingen is inmiddels 81 voertuigen dat beloofd dus nog wat

Hallo merlijn, op de lijst met inschrijvers staan veel doublures en een paar mensen die niet komen, nu de datum verschoven is (Ivo).

Weet niet of die 81 daar al voor gecorrigeerd zijn (dit i.v. m inschrijving gesloten en reservering in restaurant).

Link naar reactie

Nou, we zijn weer veilig thuis na een heerlijk, zonnig weekend Limburg.

Leuke rit door een erg mooie omgeving. Erg gaaf om zoveel Z3-tjes bij elkaar te zien. Gaf ook leuke taferelen toen bleek dat er een weg van de route afgesloten was :m: Zo'n 30-40 kerende Z-tjes op een hoop :wave:, en daarna weer terug-keren... en toen nog een keer... :thumbup: Maar, uiteindelijk na nog een wegafsluiting de eindbestemming weer gevonden...

Verheug me nu ontzettend op de Maas en Waal rit!!! Kan niet meer wachten :angry:

Hopen dat het dan ook zo'n heerlijk weer is (en dat niet iedereen 50 rijdt op wegen waar je 80 mag ;))

Link naar reactie
Verheug me nu ontzettend op de Maas en Waal rit!!! Kan niet meer wachten

Nou je hoeft niet zo lang te wachten.

De BMWZ3/Z4club organiseert op 20 mei en 3 juni nog 2 toertochten.

Rit van vandaag was trouwens perfect georganissert door de sponsor, BMW dealer Renova ( :rolleyes:)

Ik was verbaast van het hoge percentage Z4 roadsters. Denk dat er minstens 20 meededen!

Sprak een echtpaar met een z3 coupe. Die hadden ze pas gekocht van papa die er nu toch een beetje te oud voor werd.

Papa had hem 8 jaar geleden nieuw gekocht. Bijzonder? beetje. Papa was 8 jaar geleden 72 jaar.

Link naar reactie

[sprak een echtpaar met een z3 coupe. Die hadden ze pas gekocht van papa die er nu toch een beetje te oud voor werd.

Papa had hem 8 jaar geleden nieuw gekocht. Bijzonder? beetje. Papa was 8 jaar geleden 72 jaar.

Link naar reactie
[sprak een echtpaar met een z3 coupe. Die hadden ze pas gekocht van papa die er nu toch een beetje te oud voor werd.

Papa had hem 8 jaar geleden nieuw gekocht. Bijzonder? beetje. Papa was 8 jaar geleden 72 jaar.

Zie niet zo vaak dat iemand midlife-crisis pas bij 72 jaar begint. zo zie je maar. Mooi verhaal........

sorry vergeten in te loggen Henk

Link naar reactie
[sprak een echtpaar met een z3 coupe. Die hadden ze pas gekocht van papa die er nu toch een beetje te oud voor werd.

Papa had hem 8 jaar geleden nieuw gekocht. Bijzonder? beetje. Papa was 8 jaar geleden 72 jaar.

Zie niet zo vaak dat iemand midlife-crisis pas bij 72 jaar begint. zo zie je maar. Mooi verhaal........

En wat denk je hiervan... Ik sprak een man en zijn Z3 2.8 (in 1996 gekocht) had maar 18.000 echte km's erop staan. Had daarnaast ook een zwarte Z1 met 12.000 km's.... Helaas, beiden waren niet te koop.

Grappige was wel dat ik hem moest vertellen dat het een 2.8 was en dat dat een 6-cilinder is. Ook dacht hij dat de Z1 minstens een 3,5 liter motor had. Ik heb 'm maar even bijgepraat. Weet hij in ieder geval naar meer dan 15 jaar waar hij eigenlijk in rijd :rolleyes:

Link naar reactie
En wat denk je hiervan... Ik sprak een man en zijn Z3 2.8 (in 1996 gekocht) had maar 18.000 echte km's erop staan. Had daarnaast ook een zwarte Z1 met 12.000 km's.... Helaas, beiden waren niet te koop.

Grappige was wel dat ik hem moest vertellen dat het een 2.8 was en dat dat een 6-cilinder is. Ook dacht hij dat de Z1 minstens een 3,5 liter motor had. Ik heb 'm maar even bijgepraat. Weet hij in ieder geval naar meer dan 15 jaar waar hij eigenlijk in rijd :blink:

Dit verhaal geeft mij een idee wat betreft de deelnemers...

Echte BMW-liefhebbers ? Hmmmm.... :rolleyes:

Ook bij AC Vlaanderen zijn er meer en meer Z4's, maar veelal hoor je dat voor hun de cabriofeeling voorop staat en niet zo zeer het feit dat het een BMW is. Het had evenzo een Fiat of een Mazda kunnen zijn...

Link naar reactie
Dit verhaal geeft mij een idee wat betreft de deelnemers...

Echte BMW-liefhebbers ? Hmmmm.... :rolleyes:

Ook bij AC Vlaanderen zijn er meer en meer Z4's, maar veelal hoor je dat voor hun de cabriofeeling voorop staat en niet zo zeer het feit dat het een BMW is. Het had evenzo een Fiat of een Mazda kunnen zijn...

Waarom dan toch zo'n in vergelijking met de Fiat/Mazda dure Z4 gekocht, wat zou daarvan dan de reden zijn??

Link naar reactie
Waarom dan toch zo'n in vergelijking met de Fiat/Mazda dure Z4 gekocht, wat zou daarvan dan de reden zijn??

Imago, Rob...

Het had evenzo een Mercedes SLK kunnen zijn. Mijn overbuurman is aan zijn tweede toe in 5 jaar...

Wagen wordt slechts zelden "uit" gereden, veelal om een "wandeling" te maken naar één of ander leuk terrasje.

Not my idea, maar ieder zijn zin, hé...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.