Ga naar inhoud

BMW Z3-Z4 toertocht


Z3 fan

Aanbevolen berichten

Dit is helaas geen juiste weergave van de feiten.

Als medeorganistor vorig jaar kan ik stellen dat, zonder in tegaan op financiele details,

RENOVA deze dagen op riante wijze sponsort

De club heeft volledige transparantie in de kosten en kostenverdeling van deze dag.

Jammer van deze discussie, RENOVA heeft de afgelopen 5 jaar de club een warm hart toegedragen

en de ritten prima ondersteund.

Laten we er 22 april een gezellige en hopelijk zonnige dag van maken!!!!!

Merlijn

Voormalig voorzitter BMW Z3 Club Nederland

Mede organisator van de rit op 22 april 2007.

Erg flauw van F&S om stennis te maken :newblush: terwijl zij degene waren die vorig jaar niet wilde betalen voor de tourrit inclusief slipcursus, welke top was georganiseerd.

Ik kan de bewoordingen van Merlijn onderschrijven. RENOVA sponsort een veelvoud van de kosten welke de Z3 club draagt.

Er zal een kleine bijdrage van € 5,- p.p. worden gevraagd voor de georganiseerde lunch. Dit wordt zeker weer een topdag zoals we van RENOVA gewend zijn.

We hopen ook de nodige forumleden te mogen begroeten.....

Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

laat diegene die er een leuke gezellige dag van willen maken meerijden.

Wat maakt hetnou uit wie het organiseert. Wees blij DAT er iets wordt georganiseerd. Het is al moeilijk genoeg om mensen te vinden die hun kostbare vrije tijd erin steken om een gezellige dag te organiseren. Als dank hiervoor gaan we ,zonder eerst navraag te doen, kritische noten plaatsen.

Lees eerst de inschrijvingsvoorwaarden en geef dan je mening.!!! en zeker geen ouwe koeien uit de sloot gaan halen.

en .....je HOEFT niet ....je MAG!!! :newblush::unsure:

Link naar reactie
laat diegene die er een leuke gezellige dag van willen maken meerijden.

Wat maakt hetnou uit wie het organiseert. Wees blij DAT er iets wordt georganiseerd. Het is al moeilijk genoeg om mensen te vinden die hun kostbare vrije tijd erin steken om een gezellige dag te organiseren. Als dank hiervoor gaan we ,zonder eerst navraag te doen, kritische noten plaatsen.

Lees eerst de inschrijvingsvoorwaarden en geef dan je mening.!!! en zeker geen ouwe koeien uit de sloot gaan halen.

en .....je HOEFT niet ....je MAG!!! :unsure: :fiew:

:newblush:

Link naar reactie
laat diegene die er een leuke gezellige dag van willen maken meerijden.

Het is al moeilijk genoeg om mensen te vinden die hun kostbare vrije tijd erin steken om een gezellige dag te organiseren. Lees eerst de inschrijvingsvoorwaarden en geef dan je mening.!!! .

Helemaal mee eens :newblush:
Link naar reactie

Hallo luitjes,

Super dat jullie rondom mijn woonplekkie komen touren. :newblush:

Hoop wel dat jullie veel geduld hebben en tevens wielerliefhebbers zijn. Want fietsers gaan jullie die dag dan heel veel tegen komen.

Op 22 juli is namelijk ook de wielerwedstrijd Amstel Gold Race aan de gang.

Uit eigen ervaring weet ik dan dat op die dag in heel Zuid-Limburg heel erg druk is.

Tijdelijke wegenafzettingen, veel politie, hele pelotons met wielrenners/wielerliefhebers op de weg. Allemaal onhebbelijkheden voor een toertocht in snelle bolides.

Het is maar dat jullie het weten. :unsure:

Link naar reactie
Op 22 juli is namelijk ook de wielerwedstrijd Amstel Gold Race aan de gang.

Het is maar dat jullie het weten. :newblush:

22 April...maar dat is inderdaad om rekening mee te houden...

Link naar reactie
Erg flauw van F&S om stennis te maken :newblush: terwijl zij degene waren die vorig jaar niet wilde betalen voor de tourrit inclusief slipcursus, welke top was georganiseerd.

Ik kan de bewoordingen van Merlijn onderschrijven. RENOVA sponsort een veelvoud van de kosten welke de Z3 club draagt.

Er zal een kleine bijdrage van € 5,- p.p. worden gevraagd voor de georganiseerde lunch. Dit wordt zeker weer een topdag zoals we van RENOVA gewend zijn.

We hopen ook de nodige forumleden te mogen begroeten.....

Even een rechtzetting !!!

Daar hadden wij eerst een reden voor :unsure: :fiew:

Wij hadden ons aangemeld zonder slipcursus.

Wij hebben wel betaald

Dus 25€ voor een toerrit van 125 km

Het gaat ons niet om die 25€ maar wel om het principe en wat je

er voor krijgt !!!

Als ex-lid van de club en het organiseren van een aantal ritten,wat voor ons nog

altijd FUN is,hebben wij dat altijd met VEEL PLEZIER gedaan.

Dat is de laatste commentaar wat ik hier nog aan toe te voegen heb.

En ik zeg nog altijd

EERLIJKHEID DUURT HET LANGST :party:

En wens jullie nog allemaal een gezellige en leuke rit toe :party:

Link naar reactie
Hallo luitjes,

Super dat jullie rondom mijn woonplekkie komen touren. :thumbup:

Hoop wel dat jullie veel geduld hebben en tevens wielerliefhebbers zijn. Want fietsers gaan jullie die dag dan heel veel tegen komen.

Op 22 juli is namelijk ook de wielerwedstrijd Amstel Gold Race aan de gang.

Uit eigen ervaring weet ik dan dat op die dag in heel Zuid-Limburg heel erg druk is.

Tijdelijke wegenafzettingen, veel politie, hele pelotons met wielrenners/wielerliefhebers op de weg. Allemaal onhebbelijkheden voor een toertocht in snelle bolides.

Het is maar dat jullie het weten. :drank:

22 april is de dag na de Amstel Gold race. Zie programma.

Het zal ongetwijfeld wel druk zijn in Limburg. Maar ja, het is er altijd gezellig druk en warm.... :thumbup:

Programma

Vrijdag 20 april 2007

12.00 – 22.00 uur: Gelegenheid om stuurbordjes en Bike Chip af

te halen bij Sport- en Recreatiecentrum Polfermolen.

Zaterdag 21 april 2007

Vanaf 05.30 uur: Gelegenheid om stuurbordjes en Bike Chips af te halen bij Sport- en Recreatiecentrum Polfermolen.

06.30 – 09.00 uur: Start 250 km toertocht

06.30 – 09.00 uur: Start 200 km toertocht

07.00 – 11.00 uur: Start 150 km toertocht

10.00 – 11.00 uur: Afhalen startbescheiden extra groep 150km

10.30 – 11.00 uur: Start extra groep 150km

07.00 – 11.00 uur: Start 125 km toertocht

07.00 – 12.00 uur: Start 100 km toertocht

07.00 – 13.00 uur: Start 60 km toertocht

19.30 uur: Sluiting controle finish

Let op! Deelnemers die zich hebben ingeschreven voor de late start van de 150km, dienen pas op zaterdag na 10.00uur hun startbescheiden op te halen en zullen pas kunnen starten tussen 10.30 en 11.00 uur.

Informatie start- en finishlocatie

Start

Sport- en Recreatiecentrum Polfermolen, Plenkertstraat 50, 6301 GM, Valkenburg aan de Geul

· Gemeentelijke parkeerplaatsen in de nabije omgeving

· Kleedruimtes (tevens douches aanwezig voor na de race)

· Diverse horecavoorzieningen

Finish

Top Cauberg, Valkenburg aan de Geul

Link naar reactie
22 april is de dag na de Amstel Gold race. Zie programma.

Hiermee bevestig je dat jullie iets over het hoofd Zien:

Amstel Goldrace voor Prof's...

Het is erg kort dag maar loop toch nog eens het een en ander na.

Wordt de bestaande Mergellandroute gevolgd of hebben jullie hier en daar aan de route gesleuteld ?

Link naar reactie
Hiermee bevestig je dat jullie iets over het hoofd Zien:

Amstel Goldrace voor Prof's...

Het is erg kort dag maar loop toch nog eens het een en ander na.

Wordt de bestaande Mergellandroute gevolgd of hebben jullie hier en daar aan de route gesleuteld ?

Bedankt voor de tip

Inderdaad ons niet voldoende gerealiseerd gaan er mee aan de slag

Meer nieuws volgt

Merlijn

Link naar reactie

Merlijn, ik ben erg benieuwd welke route gereden gaat worden, Mergelland, of een eigen route ?

Indien mogelijk Zou ik er een voorstander van Zijn om het evenement een weekje te verplaatsen.

Het is echt een gekkenhuis hier tijdens de Glod Race... :thumbup:

Maar Zoals gewoonlijk bij jullie lopen de inschrijvingen al behoorlijk op.

Voor Zover ik kan bepalen Zijn er op twee plaatsen afspraken gemaakt, bij Kasteel Bloemendal en Café De KeiZer.

Zal moeilijk worden maar tijdens de race hebben Ze beide genoeg volk over de vloer.

Maar misschien Zit het mee en ondervinden jullie weinig problemen.

Mocht ik jullie op een bepaalde manier ergens mee kunnen helpen dan... :thumbup:

Link naar reactie
Beste ZZZ en ZZZZ rijders,

Datum is inderdaad gewijzigd naar aanleiding van de tips op het forum.

Voordeel: een weekje later is misschien meer kans op zon.

Merlijn

Nadeel; Kan dan helaas niet mee. :kisstogether: Tja. Misschien nog een weekje later? Nog meer kans op beter weer en ik kan dan wel :schater:

Link naar reactie
Beste ZZZ en ZZZZ rijders,

Datum is inderdaad gewijzigd naar aanleiding van de tips op het forum.

Voordeel: een weekje later is misschien meer kans op zon.

Merlijn

Goed gedaan mensen, nu alleen nog een lekker Zonnig weertje de 29ste... ;)

Link naar reactie

Datum verplaatst naar de 29e. Heb ik me net zitten verheugen op de 22e. ;) De 29e kan ik niet. balen dus!!

Ben naar de WK Superbikes in Assen.

Misschien verzetten ze het nog een week. Hebben we misschien NOG meer zon :newblush::thumbup::wave: .

:(

Link naar reactie

Je blijft schoppen hier :rolleyes:

Wegens de Amstel Goldrace is de datum dus verschoven naar 29 april.

Er zijn al 60 auto's ingeschreven, maar weinig forumleden, of komt dat doordat ieder onder eigen naam inschrijft?

Het lijkt mij dat er een route uitgezet is, die door het mooiste stukje van Nederland gaat. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.