Ga naar inhoud

Is alles nu gezegd ?


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Ik merk de laatste tijd dat de nieuwe topics nergens over gaan (met alle respect natuurlijk) Het begint meer een forum te worden van leuke verhalen en filmpjes maar het gaat nauwelijks nog over de Z. Zou natuurlijk kunnen dat alles al gezegd is. Ik heb er zelf geen moeite mee want als de nieuwe status je niet aanstaat dan lees je gewoon niet.

Ik zie ook steeds minder posts van de "oude getrouwen" en dit is ook een indicatie lijkt mij. Kortom, ik gooi de knuppel maar eens in het hoenderhok: Is het forum ten dode opgeschreven? Ik ben erg benieuwd naar de meningen hierover.

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Natuurlijk is het forum niet Ten Dode Opgeschreven !! :angry:

De "vaste hap" neemt wel eens een stapje terug omdat veel item's voor de zoveelste keer voorbij komen. :blink:

Wel moeten de nieuw bakke members wat posts betreft ff opletten in de juiste topics te posten, dat scheelt de mod's weer onnodig werk !! <_<

En "leren" de ZOEK- functie te gebruiken !!! :thumbup:

Verder gewoon lekker blijven lezen en/of posten, en het forum blijft wel gezond !!! :wave:

Link naar reactie

Ik ben niet zo lang hier, maar ik vind dat het forum heel goed zijn functie voldoet.

Misschien heb ik het verkeerd voor mij is het forum alvolgt.

Een plek waar je met mensen met de zelfde interesse (Z) een gesprek kan voeren over je speelgoed. En alles wat te maken heeft met je speelgoed. Indien sommige de behoefte hebben om zich zelf uit te drukken door leuke ervaringen met de andere forumleden te delen, zou dat ook mogelijk mogen zijn. Het geeft alleen meer kleur aan het geheel. Het laat zien wat iemand beweegt en raakt. Zo'n persoon met een aparte forumnaam wordt dan als het ware "echt". - Runny-Z3 -

Link naar reactie
Ik ben niet zo lang hier, maar ik vind dat het forum heel goed zijn functie voldoet.

Misschien heb ik het verkeerd voor mij is het forum alvolgt.

Een plek waar je met mensen met de zelfde interesse (Z) een gesprek kan voeren over je speelgoed. En alles wat te maken heeft met je speelgoed. Indien sommige de behoefte hebben om zich zelf uit te drukken door leuke ervaringen met de andere forumleden te delen, zou dat ook mogelijk mogen zijn. Het geeft alleen meer kleur aan het geheel. Het laat zien wat iemand beweegt en raakt. Zo'n persoon met een aparte forumnaam wordt dan als het ware "echt". - Runny-Z3 -

helemaal mee eens :thumbup: runny-z3 heeft gesproken :angry:

Link naar reactie

Ach let maar op als er een meeting aan staat te komen............. gaan post counts vanzelf weer omhoog :thumbup:

Qua techniek en tips en tricks is er weinig nieuws meer onder de zon........... je weet het toch? oude auto's, oude techniek alles is al eens gedaan.

Link naar reactie

Zowel de prijs van de 2e hands Z3 als de Z4 zullen dalen (de auto's worden steeds ouder). Er zullen de komende jaren nog meer autos geimporteerd worden, er zal een doorstroming komen van z3 naar z4 rijders, (die daar weer vragen over zullen hebben) De oude autos zullen weer verkocht worden aan minder draagkrachtige kopers (lees jonge mensen). Denk dat het aantal dagelijkse gebruikers alleen maar zal toenemen.

Link naar reactie

Nee,hoor echt niet teneinde,hoe kommie erbij?

Het is echter wel zo dat je de Z bij normaal gebruik alleen hoeft te poetsen verder weinig aan de knikker dan :newblush: .Vandaag eens gepoetst en mijn top moet er nog af :thumbup: !Maarja ik zit nog in de rotzooi van de verhuis en kan hem nog even niet kwijt.Over een goeie week gaat hij eraf en dan gaan we toeren in de Moezel,Eiffel,of champagnestreek.En dezelfde maand nog terug naar de Elzas(net als vorig jaar)

tot zover,

greetz wout B)

Link naar reactie

Nou ja, wat je vaak ziet bij een forum is dat de "oudjes" op den duur niet meer zo veel te melden hebben, en meer gaan *lurken* (da's kijken maar niet posten) dan echt actief reageren op van alles en nogwat omdat (een aantal van jullie geeft dat zelf reeds aan) alles wel een gezegd is.

Maar ja, dan heb je natuurlijk nog een hele groep aspirant-kopers en nieuwe eigenaren (zoals ik vanaf vrijdag a.s.) voor wie een nieuwe wereld opengaat en veel te melden en te vragen hebben. Waar je echter wél voor moet uitkijken (heb ik gemerkt in andere fora) is dat de 'oudjes' niet voor elk wissewasje gaan verkondigen dat een bepaalde vraag reeds twee jaar eerder is gesteld en beantwoord middels een link naar die bepaalde pagina, omdat je dan toch wel het levendige 'forum' gedeelte dichtsnoert van de site, en het meer een voorgekauwde vraagbaak wordt, waarin men op den duur inderdaad niet meer zo veel 'nieuws' te melden heeft. En dan bloedt een forum gauw dood, tot iemand weer een nieuw forum creeërt, en men daar weer opnieuw begint...

Link naar reactie

Ik kan niet echt zeggen dat het forum niet meer gaat over de ZZZ hoor. Ja, tuurlijk worden er ook andere zaken gepost, maar veelal in de praatgroep wat niet toegankelijk is voor ´gasten´.

Wellicht dat sommige ´oude getrouwen´ wat minder enthousiast zijn, kan te maken hebben omdat ze de ZZZ al enkele jaren bezitten (of meerdere ZZZ´s hebben gehad) dat het tijd wordt voor iets anders. Ik persoonlijk heb dit absoluut nog niet. Ik heb ´m nu twee jaar en ontdek nog steeds nieuwe dingen en heb nog steeds enorm veel plezier aan de ZZZ, mede door dit forum! Daarnaast zal de oude garde uiteindelijk wel weer vervangen worden door een nieuwe oude garde. People come en people (sometimes) go.

Het voorjaar is weer begonnen. Het zonnetje gaat weer schijnen. De ZZZ´s komen uit de garage en er worden weer kilometers gemaakt met de brandende zon op het bolletje. Let maar op, het forum wordt weer hot.

Link naar reactie
Ik merk de laatste tijd dat de nieuwe topics nergens over gaan (met alle respect natuurlijk) Het begint meer een forum te worden van leuke verhalen en filmpjes maar het gaat nauwelijks nog over de Z. Zou natuurlijk kunnen dat alles al gezegd is. Ik heb er zelf geen moeite mee want als de nieuwe status je niet aanstaat dan lees je gewoon niet.

Ik zie ook steeds minder posts van de "oude getrouwen" en dit is ook een indicatie lijkt mij. Kortom, ik gooi de knuppel maar eens in het hoenderhok: Is het forum ten dode opgeschreven? Ik ben erg benieuwd naar de meningen hierover.

Het is idd wel anders geweest :newblush:

Link naar reactie
Het is idd wel anders geweest :newblush:
Dat kan ik me voorstellen!

In het begin vooral pionieren, alles was nieuw voor de leden.

Maar denk dat HJR om 23.10 ook zinnige dingen heeft opgemerkt.

Juist de nieuwkomers weten niet van de zoekknop en niet vergeten: sommige mensen hebben geen aanleg/geduld/tijd om iets op te zoeken met trefwoorden ect.

Link naar reactie

In 100.000 berichten zijn alle onderwerpen over een Z3 wel aan bod gekomen, vrees ik ja.

Resten dus de actuele zaken en het goed beheren van deze enorme bron met Z3 kennis :thumbup:

Daarna het opbouwen van de Z4 berichten :newblush:

Link naar reactie
Het voorjaar is weer begonnen. De ZZZ´s komen uit de garage en er worden weer kilometers gemaakt met de brandende zon op het bolletje.

Thats the spirit!! :newblush:

Om te beginnen op 16 april naar zandvoort om daar een paar porsches/maseraties een poepie laten ruiken.

Ze zullen op het rechtestuk wel wat sneller zijn dan mijn 8 klepper maar ik rem ze er wel uit in de bochten :schater:

Link naar reactie
Thats the spirit!! :rolleyes:

Om te beginnen op 16 april naar zandvoort om daar een paar porsches/maseraties een poepie laten ruiken.

Ze zullen op het rechtestuk wel wat sneller zijn dan mijn 8 klepper maar ik rem ze er wel uit in de bochten :schater:

VERGEET JE HELM NIET !!!! -_- :schater::wave:

Link naar reactie
Thats the spirit!! :rolleyes:

Om te beginnen op 16 april naar zandvoort om daar een paar porsches/maseraties een poepie laten ruiken.

Ze zullen op het rechtestuk wel wat sneller zijn dan mijn 8 klepper maar ik rem ze er wel uit in de bochten :schater:

Neem ik het rechte stuk wel voor mijn rekening, blijf ik in ieder geval op de weg :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.