Ga naar inhoud

Wat is dat toch met dat handschoenenvakje ???

HJR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu ben ik in een vrij korte periode bij een aantal verschillende handelaren geweest en heb er naar verschillende Z3's gekeken. Nu ben ik nogal van de 'zitten er wel stempeltjes in het onderhoudsboekje' en waar vind je die? In het handschoenenvakje.

Je doet 'm open, leest geduldig alle info (autoverkopers zijn wat minder hijgerig tegenwoordig om een auto te verkopen (of ik had m'n Hells Angels jack niet aan moeten trekken)), na het lezen stop je de info weer terug en doet het handschoenenvak weer dicht.

En nog een keer

En nog een keer

En dan druk je 'm nog wat na

En dan houd je de hendel wat langer vast

En dan ram je 'm dicht

En dan nét als je alle moed verloren hebt, en je het nog één keer probeert, hoor je een klik en zit het vak weer dicht.

Nu weet ik bij herhaling dat dit bij de auto hoort, maar dan rest mij de vraag: hoe los ik het op?

Alvast bedankt voor jullie antwoord :rolleyes:

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Bij mij past die map er niet eens in!!

precies! Bij mij ook niet, lastig hoor. Zit nu in het netje bij de voeten van de passagier.

Geplaatst:
Heb 'm in de kofferbak liggen.

dat handschoenenvakje van mijn zzz is donderdag ook overleden...maandag maar eerst even kijken of ik 'm weer tot leven kan wekken..... :kisstogether:

Geplaatst:
slotje blijft wel eens hangen, een spuitje WD40 doet wonderen.

ik ga morgen op onderzoek uit. hij wilt niet meer dicht... :D

Geplaatst:

Toevallig vandaag ook me staan klooien.

Heb de laatste keer het hendeltje opengedaan , deurtje dicht gedrukt en hendeltje weer losgelaten. Toen was tie dicht en gelijk hard wegggereden :schater:

Volgende keer weer eens proberen

Geplaatst:
ik ga morgen op onderzoek uit. hij wilt niet meer dicht... ;)

maandag even gekeken , 't slotje bleef hangen , terug '' geklikt '' en hij leeft weer :m:

Geplaatst:

Ken het ´probleem`. Goed aandrukken en dan zit ie bij mij dicht.

Heb het boekje ook niet daar liggen. Heb het in de achterbak naast de pomp verstopt.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Gewoon een nieuw slotje inzetten, dan is het probleem opgelost. (ook bij mij).

Wd 40 werkt ook, behalve als het veertje gesneuveld is.

• 3 weken later...
Geplaatst:

jep zoals ruud zei wd40 en als het pinnetje dichtklapt als het vakje open is moet je ffkes iets van een schroevendraaier ofzo pakken dan kun je hem makkelijk weer open klikken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen