Ga naar inhoud

Wat is dat toch met dat handschoenenvakje ???


HJR

Aanbevolen berichten

Nu ben ik in een vrij korte periode bij een aantal verschillende handelaren geweest en heb er naar verschillende Z3's gekeken. Nu ben ik nogal van de 'zitten er wel stempeltjes in het onderhoudsboekje' en waar vind je die? In het handschoenenvakje.

Je doet 'm open, leest geduldig alle info (autoverkopers zijn wat minder hijgerig tegenwoordig om een auto te verkopen (of ik had m'n Hells Angels jack niet aan moeten trekken)), na het lezen stop je de info weer terug en doet het handschoenenvak weer dicht.

En nog een keer

En nog een keer

En dan druk je 'm nog wat na

En dan houd je de hendel wat langer vast

En dan ram je 'm dicht

En dan nét als je alle moed verloren hebt, en je het nog één keer probeert, hoor je een klik en zit het vak weer dicht.

Nu weet ik bij herhaling dat dit bij de auto hoort, maar dan rest mij de vraag: hoe los ik het op?

Alvast bedankt voor jullie antwoord :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij mij past die map er niet eens in!!

precies! Bij mij ook niet, lastig hoor. Zit nu in het netje bij de voeten van de passagier.

Link naar reactie
Heb 'm in de kofferbak liggen.

dat handschoenenvakje van mijn zzz is donderdag ook overleden...maandag maar eerst even kijken of ik 'm weer tot leven kan wekken..... :kisstogether:

Link naar reactie
slotje blijft wel eens hangen, een spuitje WD40 doet wonderen.

ik ga morgen op onderzoek uit. hij wilt niet meer dicht... :D

Link naar reactie

Toevallig vandaag ook me staan klooien.

Heb de laatste keer het hendeltje opengedaan , deurtje dicht gedrukt en hendeltje weer losgelaten. Toen was tie dicht en gelijk hard wegggereden :schater:

Volgende keer weer eens proberen

Link naar reactie
ik ga morgen op onderzoek uit. hij wilt niet meer dicht... ;)

maandag even gekeken , 't slotje bleef hangen , terug '' geklikt '' en hij leeft weer :m:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.