Ga naar inhoud

achterruitje van de cabriokap vervangen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Ik kan je vertellen het is een hels karwij. Eruit binnen 5 minuten, maar dan begint de ellende. Ik ben er vrijdagavond mee begonnen. En ik kreeg hem er die avond niet in, heb er wel 4 uur aan gewerkt, de sluiter die bmw er bij levert zorgt gewoon niet dat de 2 ritsen in elkaar gaan. De volgende dag weer proberen veel hulp gehad om 9 uur smorgens begonnen en zonder gein tot ongeveer 's avonds laat geprobeerd (jaja echte doorzetter) want een auto zonder achterruit jaaa das niet zo handig, wel andere sluiters geprobeerd maar ging ook niet. Zondag weer vroeg begonnen en met een hele zak vol sluiters gekeken welke de beste was inzamelings actie in de buurt gehouden en uiteindelijk had ik er 1 die ging redelijk. Uiteindelijk zondag middag tegen 3 uur eindelijk klaar. Hoe denk je dat ik me toen voelde :wave: .

Link naar reactie

Je moet gewoon even zoeken met de zoekfunctie.

Is al meerdere malen over geschreven.

Ik ben ooit bij een voorlichtingsdag geweest van 'CABRIOCARE'.

Zij deden het heel netjes en economisch verantwoord.

Het schijnt een heidens karwei te zijn, terwijl een proffessional z'n hand er niet voor omdraaid.

Link naar reactie

Het is zo makkelijk maar dan moet je 1 ding hebben en dat is........................ een goede sluiter die er perfect bij past. Dan is het een fluitje van een cent. Ik zou het dan zo weer doen mits ik zeker weet dat ik echt de perfecte sluiter heb, en dan ben ik ook wel binnen uurtje klaar :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.