Ga naar inhoud

Voorbumper


Aanbevolen berichten

Nee, die van het rooster zijn nog een stapje erger. :kisstogether: Zijn geen popnagels, niet het pinnetjes eraf zagen dus!!!! Krijg je toch niet los zonder iets kapot te maken dus heb ik de ringetjes met de dremel door geflexed. I know, zit allemaal zeer solide in elkaar, heb er ook een avondje op moeten zitten zwoegen. Veel succes!!!

Shit. Ik heb geen dremel. Alternatieven??

Hoort er overigens op een 2.8 bumper een soortgelijke kap? Ik heb alleen het rooster. Deze is voor de rest helemaal open. Zit dus niet zo'n kap acter met van die popnagels...

Morgen wee zwoegen dus...

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

oftewel...... lekker laten zitten die bumper want het verschil is zoooo minimaal dat het het geld niet waard is en zeker de moeite niet :unsure:

ach jah mijn mening :D

Hij zit er al op :wave: Eindelijk!

Het ging overigens niet om het verschil tussen pre en post facelift maar van een standaard 1.8 bumper naar de bumper die op een 2.8 zit. Die laatste is toch net wat voller.

Het resultaat:

dsc0106aq1.jpg

dsc0108bt3.jpg

De oplettende kijker ziet dat de kapjes voor de mistlampen nog ontbreken. Deze moet ik nog even bij de dealer halen aangezien de kapjes vande oude bumper niet corresponderen met de nieuwe. Helaas

Daarnaast de schroevjes op de bodemplaat nog. De gaatjes van de nieuwe bumper komen niet overeen... :wave:

Link naar reactie
Hij zit er al op ;) Eindelijk!

Het ging overigens niet om het verschil tussen pre en post facelift maar van een standaard 1.8 bumper naar de bumper die op een 2.8 zit. Die laatste is toch net wat voller.

Het resultaat:

dsc0106aq1.jpg

dsc0108bt3.jpg

De oplettende kijker ziet dat de kapjes voor de mistlampen nog ontbreken. Deze moet ik nog even bij de dealer halen aangezien de kapjes vande oude bumper niet corresponderen met de nieuwe. Helaas

Daarnaast de schroevjes op de bodemplaat nog. De gaatjes van de nieuwe bumper komen niet overeen... :unsure:

Zie nu ook dat ik serieus witte knippers moet gaan plaatsen. Ik vertrouw die oven methodiek alleen niet zo.... :thumbup:

Link naar reactie
Je had ze door Ruud laten verwijderen met het verfafbrander? Komt toch op hetzelfde neer? :m: Volgesn mij volgen we elkaar niet meer 100%. ;)

Nee, bij mij zijn gewoon de hele glaasjes aan de binnenkant verwijderd. (M heeft standaard al witte knippers)

Link naar reactie

Ziet er toch weer veel fraaier uit met die 2.8 BuMpaH... :thumbup:

Voor Zo'n karweitjes moet je gewoon de tijd nemen. Er komen vrijwel altijd een paar verrassinkjes bij kijken.

En een Dremel is goud waard. Ik heb lang getwijfeld om er een te kopen maar nu ik hem heb Zou ik hem nóóit meer willen missen.

Hier heb ik die 'spreid-nieten' mee doorgeboord, kon Ze gewoonweg niet loskrijgen.

Nu heb je niet alleen een mooiere bumper en Zodoende een fraaiere Z3 maar ook nog eens de voldoening van het klussen... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.