Ga naar inhoud

krak zei het ruitje


Karin

Aanbevolen berichten

Dinsdag ging ik naar huis, en het was prachtig weer. Het topje natuurlijk naar beneden, lekker met de wangen in de zon. :blink:

Thuis gekomen heb ik de zzz in de garage gezet, waar het altijd zo'n 10 graden is.

De volgende ochtend naar het werk gereden met het topje nog naar beneden het was droog en fris. Richard, mijn man zegt nog

"Zal ik het dakje dicht doen?" Ik stoer, " nee hoor lekker zo, muts op, kachel aan en rijden."

Aan gekomen op het werk deed ik het kapje dicht......en KRAK!!! een scheur in het ruitje van het topje. SHIT,SHIT en nog eens SHIT. :blink::muur:

Dat is balen. Het was dus echt te koud voor het ruitje.

Direct op het werk het nummer van de dealer op gezocht en een nieuwe besteld, die er na één á twee dagen binnen zou zijn.

Dat is dus gelukt, en moet er alleen nog ingezet worden. Richard, werk aan de winkel. :D :D

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heel vervelend! :blink:

Let op met de rits van het ruitje........ daar kan Roodkapje je nog verhalen over vertellen (nachtwerk) :schater:

Misschien is het voor anderen handig om te weten dat Cabrio Care deze ruitjes gewoon op voorraad heeft. Origineel en de aftermarket die iets zachter en flexibeler zijn dan de BMW ruitjes en er niet ingeritst worden.

Link naar reactie
Ik zet het maar ff in dit topic maar als ik roodkapje een berichtje wil sturen roept die dat roodkapje zijn inbox vol is.

Klopt dit?

Zoja legen roodkapje.

Gr. Ted

Hi Ted, net je bpb. ontvangen en pb. terug.

Ik heb gelijk maar postbus leeg gemaakt.

Link naar reactie
Dinsdag ging ik naar huis, en het was prachtig weer. Het topje natuurlijk naar beneden, lekker met de wangen in de zon. :rolleyes:

Thuis gekomen heb ik de zzz in de garage gezet, waar het altijd zo'n 10 graden is.

De volgende ochtend naar het werk gereden met het topje nog naar beneden het was droog en fris. Richard, mijn man zegt nog

"Zal ik het dakje dicht doen?" Ik stoer, " nee hoor lekker zo, muts op, kachel aan en rijden."

Aan gekomen op het werk deed ik het kapje dicht......en KRAK!!! een scheur in het ruitje van het topje. SHIT,SHIT en nog eens SHIT. :thumbup::thumbup:

Dat is balen. Het was dus echt te koud voor het ruitje.

Direct op het werk het nummer van de dealer op gezocht en een nieuwe besteld, die er na één á twee dagen binnen zou zijn.

Dat is dus gelukt, en moet er alleen nog ingezet worden. Richard, werk aan de winkel. :blink: :D

Aha nu snap ik het. Repareren is niet gelukt en dus dáárom HT gekocht :schater:

Link naar reactie
Dinsdag ging ik naar huis, en het was prachtig weer. Het topje natuurlijk naar beneden, lekker met de wangen in de zon. :thumbup:

Thuis gekomen heb ik de zzz in de garage gezet, waar het altijd zo'n 10 graden is.

De volgende ochtend naar het werk gereden met het topje nog naar beneden het was droog en fris. Richard, mijn man zegt nog

"Zal ik het dakje dicht doen?" Ik stoer, " nee hoor lekker zo, muts op, kachel aan en rijden."

Aan gekomen op het werk deed ik het kapje dicht......en KRAK!!! een scheur in het ruitje van het topje. SHIT,SHIT en nog eens SHIT. ;) :D

Dat is balen. Het was dus echt te koud voor het ruitje.

Direct op het werk het nummer van de dealer op gezocht en een nieuwe besteld, die er na één á twee dagen binnen zou zijn.

Dat is dus gelukt, en moet er alleen nog ingezet worden. Richard, werk aan de winkel. :D :D

Hoi Karin, dinsdag was het inderdaad lekker weer, en reed ik nog achter je bij me in de straat maar je zag het niet, was ook niet met de Z.

Overigens is mij destijds hetzelfde overkomen, lekker irritantmaar Richard lijkt me de man die dit op z'n gemak wel even gaat bekijken, als je geluk hebt lukt het in een uurtje, het belangrijkste is dat hij precies recht geritst wordt, de overgebleven kreukel trekt in de zon wel weer weg.

André

Ps kan hem even niet zo snel vinden maar er is nog wel een topic over en als het goed is zit er een beschrijving bij.

Link naar reactie

Nou, ik vond het prima te doen. Ruitje is van zachter materiaal dan bmw. Het voordeel is dat ie minder krast, alleen zitten er als ie opgevouwen heeft gezeten kreukels in, die overigens binnen een paar uur weggetrokken zijn, met zon zelfs veel sneller. Montage is goed te doe mits je een beetje handig bent. zie het topic in het dhz forum

https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=...p;hl=achterruit

PS: word er gewoon ingeritst. Tip: kit gebruiken ipv bijgeleverde lijm,

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.