Ga naar inhoud

pre-facelift ??? wat is dat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pre-facelift wil Zeggen dat je hier veel moet komen leZen en genieten... :rolleyes:

Als je hier member wordt dan ga je accoord met de algemene voorwaarden waarin staat dat je niemand mag vertellen wat een pre-facelift inhoud... <_<

You see...Ik wil het wel Zeggen maar mag het niet. Bij de weg: Wide body is een verZinsel.

Link naar reactie

Trouwens, heb ik je al een welkom hier toegewenst ? Dacht het niet hé?

Welcome in the Z-lane Luc... :rolleyes:

Link naar reactie

Hoera eindelijk een rotterdammer.

Rechts boven zit een button met ZOEKEN. klik daar op en type het volgende in : pre facelift.

Je ziet nu een aantal topics. Met name in het topic van sjefke staat het goed om omschreven.

Als je volgende keer weer iets wil weten, kijk dan eerst zelf bij zoeken. Doe je dat niet, krijg hele enge reakties (ook van mij).

Link naar reactie
Pre-facelift wil Zeggen dat je hier veel moet komen leZen en genieten... :thumbup:

Als je hier member wordt dan ga je accoord met de algemene voorwaarden waarin staat dat je niemand mag vertellen wat een pre-facelift inhoud... :newblush:

You see...Ik wil het wel Zeggen maar mag het niet. Bij de weg: Wide body is een verZinsel.

:schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
Hoera eindelijk een rotterdammer.

Rechts boven zit een button met ZOEKEN. klik daar op en type het volgende in : pre facelift.

Je ziet nu een aantal topics. Met name in het topic van sjefke staat het goed om omschreven.

Als je volgende keer weer iets wil weten, kijk dan eerst zelf bij zoeken. Doe je dat niet, krijg hele enge reakties (ook van mij).

Wat een beetje opvoeding kan doen. :thumbup:

Link naar reactie
Hoera eindelijk een rotterdammer.

Rechts boven zit een button met ZOEKEN. klik daar op en type het volgende in : pre facelift.

Je ziet nu een aantal topics. Met name in het topic van sjefke staat het goed om omschreven.

Als je volgende keer weer iets wil weten, kijk dan eerst zelf bij zoeken. Doe je dat niet, krijg hele enge reakties (ook van mij).

De nestor is een beetje moe maar de ®opvolger dient zich al aan. Nu maar hopen dat het niet de laatste der Mohikanen is want dan schieten we er nog niets mee op :thumbup:

Link naar reactie
Beste zzz forum bezoekers

ik hoorde net dat mijn zzz een pre-facelift is

geen idee wat dat is kan iemand mij dit uitleggen ???

wat zijn de verschillen met de gewone ??

sorry ik sta in het verkeerde onderdeel :blink:<_<

net nieuw hier he :rolleyes:

Kijk hier eens naar !!! :wave:

2gy5e0m.png

:wave:

Link naar reactie
Is ook meteen de vraag van deze week betreffende small en wide body beantwoord. Zoals ik toen ook al zei: face lift is dus wide body :blink:

toch lijkt de mijne breeder als de eerste foto en smaller als de 2e :schater::schater::schater:

sh100474tyyjg7.jpg

zal wel gezichts bedrog zijn

Link naar reactie
toch lijkt de mijne breeder als de eerste foto en smaller als de 2e :schater::schater::schater:

sh100474tyyjg7.jpg

zal wel gezichts bedrog zijn

Nee hoor, duidelijk te zien. Die van jou is echt breder dan de eerste. Waarschijnlijk een zeldzame Smide body. :schater:

Link naar reactie
Wat een gezeur over die zoekknop... een forum is toch om je vragen te droppen. Het is geen Google.
Bent wel een beetje met je eens hoor. maar ben zelf pas 5 maanden lid en wilde me ook eens een beetje macho opstellen
Link naar reactie
De facelift heeft zeker wel wat, maar is voor mijn smaak iets teveel gestyleerd.

Smaken verschillen Chris !! :thumbup:

en nog eentje,

Over smaakt valt te twisten !! :thumbup:

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.