Ga naar inhoud

Za. 28 April vrije rit Nürburgring...


Zedri

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar was ik nog op zoek naar, deze info...

Waar heb je dat gevonden ?

Is dus goed nieuws voor ons, want als dit voor de VLN wedstrijd doorging, dan moet je je vertrekuur al rond 8 u plannen.

Nu moet 9 of 9.30u volstaan om tegen 12 u ad NS te zijn.

dat is op hier gevonden!!!

zie jullie morgen, ga nu mijn rode duivel poetsen!!!

:thumbup:

Link naar reactie
Poets de lak er niet af met al dat gepoets !!! :blink::blink:

Fijne dag morgen ! :wave:

Aan het einde van de dag blonk hij nog steeds even hard. :angry:

11.jpg

2-7.jpg

3-7.jpg

4-5.jpg

Fantastisch leuke dag gehad. :thumbup: Had mij bijna een nieuwe achterbumper opgeleverd, maar die zat er helaas niet meer in voor vandaag (vrij letterlijk... <_< ). Iedereen wederom bedankt voor de gezelligheid. Ook onze Belgische gast rijders, het was een eer om zulke mooie automobielen in onze stoet te mogen hebben. :thumbup:

Link naar reactie

Was erg gaaf!!!!

Ik heb jullie nog gezien, heb nog even naar M Coupe for Life geroepen vanaf de laadbak van de Ringmini die me naar Schwedenkreuz bracht <_<

Link naar reactie
Was erg gaaf!!!!

Ik heb jullie nog gezien, heb nog even naar M Coupe for Life geroepen vanaf de laadbak van de Ringmini die me naar Schwedenkreuz bracht <_<

Jammer dat wij je niet even hebben kunnen spreken, maar er is altijd nog een volgende keer. :blink: F1 was zéker het hoogtepunt van de dag, maar de aston martin en volvo (die de race moest beïndigen) uit de VLN vingen ook mijn attentie. Machtig geluid wat uit die machine's komt. :angry:

Link naar reactie
Was erg gaaf!!!!

Ik heb jullie nog gezien, heb nog even naar M Coupe for Life geroepen vanaf de laadbak van de Ringmini die me naar Schwedenkreuz bracht :thumbup:

Ooooooooh was jij dat die zo uitbundig naar ons riep!!!!

Sorry, ik wist niet dat jij het was, dacht dat het om de auto ging!!!! :thumbup:

Maar al met al hebben Reggie en ik een topdag gehad, en Frido en Danny, Het was een heerlijk terug naar huis ritje!!!!!!!! :wave::wave:

Link naar reactie

Sja, het was even niet anders. Ik werd gereden door de taxi, dus stoppen zat er niet in :thumbup:

Nu al de beelden van de camera wagen, helikopter en on-board op youtube!

Link naar reactie

Wij vonden het ook een erg geslaagde dag. Jammer dat wij niet nog mee zijn gegaan binnen door, maar anders werd het wel een heel erg lange dag voor ons.

Zedri, Sledge en M coupe for life bedankt voor de gezelligheid en de mooie rit en natuurlijk ook de belgen bedankt voor al het moois dat ze meenamen.. Foto's zal ik zo snel mogelijk uploaden.

Link naar reactie

Lekker dagje gehad gister :thumbup: Leuk om zo wat forumleden te ontmoeten, is toch anders dan achter het toetstenbord.

Was flink bijtrappen met m'n 4cylindertje.. man wat ging dat af en toe hard door de kronkelige weggetjes. Was echt een "workout" voor me :thumbup:

Wat een gaaf filmpje trouwens op youtube, goed gedaan met die special camera's. Dat busje zag er niet uit, maar filmen kan het als de beste!

thnx mensen!

Link naar reactie

Ook wij zijn weer heelhuids thuis geraakt, na een (toch wel zéér) vlotte terugreis :blink: Zoon op tijd kunnen deponeren voor zijn job en dan naar huis met een wagen met een waar slagveld op de voorkant. Wel duizend niet meer vliegende "dingen" plakten eraan :rolleyes:

Verder hoop ik dat jullie het aangenaam vonden en nu weten dat er nog heelwat leuke plekken aan de Nurburgring zijn...

En het Belgische "gezelschap" van 2 authentieke M3 E30's en nog een Z3 M Qp erbij gaven meteen een verdubbeling van het deelnemersaantal :schater:

Wij hebben grotendeels foto's van de racewagens genomen (wegens experimenteren met nieuw toestel) maar hier toch een paar foto's :

z3forumritns07016ev5.jpg

z3forumritns07022kk6.jpg

z3forumritns07039aj4.jpg

Bedankt aan iedereen voor het leuke gezelschap, bedankt Zedri en Danny voor de "zeer vlotte" lead en afsluiter van de groep.

Het tempo was zééér prima, volgende keer wel aan andere weggebruikers laten weten als je wil vertragen om een foto te nemen, Zedri... Kostte bijna Danny's koffer... :schater:

Link naar reactie
Als ik dit filmpje zo zie, vind ik het toch wel jammer dat je in het echt maar een paar seconden ziet, Maar dat geluid, damn, mijn haren gaan er zo weer van overeind staan :surprise: , wat heb ik dan toch maar een miserabel soundje op de :m::rolleyes: :fiew:

Ben ik absoluut niet met je eens, het leuke aan de heenreis was toch jouw rode parel telkens horen accelereren.

Daar kregen we niet genoeg van en op zo'n momenten bekruipt me het gevoel om ook eens rond te kijken voor een M Qp. Maar als ik dan 's avonds alles eens rustig de revue laat passeren en de "nuchtere" huisvader de bovenhand neemt, tja dan laten we het maar bij de 2.8...

Als ik er hard genoeg op trap, geeft hij ook M feeling :schater:

Link naar reactie

Voor de deelnemers aan de rit, nog effe de uitslag van de race meegeven :

1e werd de Land Porsche GT3 RSR (reeds 2e overwinning)

415er5.jpg

2e werd de BMW M3 GTR op net geen ronde.

vln20070428015zr7.jpg

De Schubert BMW Z4 M QP kreeg een ongeval met Hans J Stuck achter het stuur. Hij werd met een bekkenbreuk naar het ziekenhuis gebracht. (Vandaar dat we 'm niet meer zagen...)

Link naar reactie
z3forumritns07022kk6.jpg

"zeer vlotte" lead...

Het tempo was zééér prima

Op de foto heb ik het petje achterstevoren...dan gaat het meestal hard... :surprise:

Zedri helt lekker over en Emanuel snijd de binnenbocht alvast aan...Jullie hadden erom gevraagd... :lol:

Wat een dikke vette pret-dag was het... :fiew:

Wat hebben we toch héérlijk gescheurd daar waar het kon.

We waren bijna motor-rijders, die gaan ook op twee wielen.

Gelukkig Zat alles mee: Het weer, het geZelschap, de meevallende drukte op de weg en op de ring, Zoepah.

De terugweg was Zéker Zo spectaculair als de heenweg.

De laatste 30 bochten voor Schleiden had ik een fanatieke Z3 M-Coupé achter mij die nu eens even niet van plan was om een gaatje te laten vallen,

mét een niet bang te krijgen Reggie als cam-girl die alles voor bewijs aan het filmen was... :m:

Lachend en bevend van de adrenaline stonden we in Schleiden voor het restaurant waar we gingen eten en we ons afvroegen wat we nu eigenlijk roken...???

Het waren de remmen van de Rode Duivel en de bandjes van de Blauwe Engel, die ons duidelijk maakten dat we idioten waren... :lol:

Emanuel kon door Zijn goede remmen Zijn banden sparen en ik mijn remmen omdat ik op vier banden de bochten doorgleed.

Co-Piloot Zei nog: Die B258 is eigenlijk gewoon een verlengstuk van de ring.

@Frank: DankZij jou weten we nu dat óók de weggetjes van kijkplaats naar kijkplaats spectaculair Zijn en kunnen we weer wat beter de weg in Nürburg... ;)

@Jorgen en Robin: Een dikke pluim dat jullie van Zóver gekomen Zijn. [Jorgen kan goed sturen voor iemand die nog maar nét Zijn Z3 heeft...]

Verder vond ik het leuk om jullie en M@r© irl te hebben geZien.

Nick Heidfeld:

heidfeldrb3.jpg

Voor het vertrek nog even een sjekkie en bakje leut:

nr2btk9.jpg

Drukte tijdens de race:

nr3bwc2.jpg

Schitterend weer, mooie auto's waarvan twee E30 ///M 3, draaien & keren, berg op & berg af, gevaarlijk stoppende leader & dreigende aanhangers,

s'werelds meest begeerde cirquit & Formule 1, patat met cola & gebruinde benen, smeulend rubber & kwalmende remmen, in de weg rijdende race-motoren en ondergaande Zon, lekker uit eten met geZellige mensen, een bijrijder die in Zijn broekspijpen knijpt als die het benauwd krijgt én, waar ik altijd al bang voor was:

Mijn knuffel van een SchnitZer petje met ZeldZaam speldje verlieZen op de snelweg, en dus 10 km omrijden, Zedri, waar ik steeds meer van ga houden [wat een super-auto] maar vooral:

Moe Zijn en voldaan... :rolleyes:

Dat Zijn de belangrijke woorden van afgelopen Zaterdag, maar het allerbelangrijkst:

Wir waren dabei... ;)

Limbo FreetZZZ heeft weer lekker van alles en iedereen genoten, See Yah next time... ;)

Link naar reactie

Zoals beloofd ook nog een deel van de foto's die wij gemaakt hebben.

Mijn eerste ontmoeting met Zedri, Sledgehammer en Emanuel:

z3nurburgring.jpg

z3nurburgring1Medium.jpg

z3nurburgring2Medium.jpg

z3nurburgring3Medium.jpg

De eerste stop langs de snelweg

z3nurburgring4Medium.jpg

De vier belgen op een rij..

z3nurburgring5Medium.jpg

De weg naar de Nürburgring

z3nurburgring6Medium.jpg

z3nurburgring8Medium.jpg

z3nurburgring9Medium.jpg

Link naar reactie

De eerste pauze onderweg, om mijn bezwete handjes weer een beetje op te laten drogen, pfff wat ging het hard soms <_< maar erg gaaf om mijn Ztje zo te leren kennen...

z3nurburgring10Medium.jpg

z3nurburgring11Medium.jpg

De laatste stop voor de ring, waar we M@RC zouden treffen, bleek toch ietsje later te gebeuren.

z3nurburgring12Medium.jpg

z3nurburgring13Medium.jpg

retro M en ietsje minder retro M :schater:

z3nurburgring14Medium.jpg

z3nurburgring17Medium.jpg

z3nurburgring19Medium.jpg

z3nurburgring20Medium.jpg

z3nurburgring21Medium.jpg

De laatste parkeerplek bij de ring

z3nurburgring22Medium.jpg

Voor mij was het zeker de moeite waard om het stuk vanuit Apeldoorn hierheen te rijden. Volgende keer ben ik er zeker weer bij, heb erg genoten van de rit naar de ring toe.

Leuk om een keer de mensen achter de auto's in het echt te spreken.

Link naar reactie

Limbo's, Belgo's en andere landgenoten ! Ook al was ik er niet bij, is het genieten van jullie verhalen en foto's !!! :thumbup:

Kan haast niet wachten om weer een forum dag naar de Ring mee te maken !!! :thumbup::wave:

Link naar reactie
Ben ik absoluut niet met je eens, het leuke aan de heenreis was toch jouw rode parel telkens horen accelereren.

Daar kregen we niet genoeg van en op zo'n momenten bekruipt me het gevoel om ook eens rond te kijken voor een M Qp. Maar als ik dan 's avonds alles eens rustig de revue laat passeren en de "nuchtere" huisvader de bovenhand neemt, tja dan laten we het maar bij de 2.8...

Als ik er hard genoeg op trap, geeft hij ook M feeling :schater:

Ben het in deze volledig met Navigator eens, kon mijn eigen motor niet eens meer horen als ik achter je reed :schater:

Als er nog liefhebbers zijn van de foto's waar hun auto op staat in origineel formaat, stuur me dan maar een PM met je emailadres, dan zal ik ze zo snel mogelijk mailen.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

BoyZZZ and GirlZZZ...

Reggie had deZe dag Zo nu en dan spontaan het een en ander gefilmd en ik heb het nú al in elkaar gedraaid... <_< ( Sorry Reggie ).

Ik sta er van versteld hoe weinig er van de oorspronkelijke beeldkwaliteit overblijft na het uploaden... :lmao:

Maar alleZ...Het geeft maar een klein gedeelte weer van de geZellige, uiterst aangename dag die we hadden, beter dan niets hé ?

Thanks and kisses to Reggie the CamGirl... <_<

Hier het filmpje

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.