Ga naar inhoud

Za. 28 April vrije rit Nürburgring...


Zedri

Aanbevolen berichten

Kan nu trouwens mooi gecombineerd worden met de renovarit een dag later. Moet je wel een nachtje in maastricht of zo overblijven, maar dat zal wel lukken. (Ik drink niet zoveel, het meeste gaat er overheen, zei frater fernancius uit Schin op Geul).

Vorig jaar zaten we met ze "alle" in hotel De Oude Molen in Schin op Geul, Henk ! :thumbup:

Niet te duur, niet al te modern maar prima voor een nachie ! :thumbup:

KLIKERDEKLIK !

Link naar reactie
  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vorig jaar zaten we met ze "alle" in hotel De Oude Molen in Schin op Geul, Henk ! :rolleyes:

Niet te duur, niet al te modern maar prima voor een nachie ! :blush:

KLIKERDEKLIK !

En niet onbelangrijk: Met een vriendelijke barmeneer die niet te beroerd was om voor ons langer open te blijven! :wave:

Link naar reactie

Zoals het er nu naar uitziet (laatste info) zal de F1-BMW na de VLN-race gaan rijden, dus ergens tussen 16:30 en 17:30 uur.

Link naar reactie

Ik weet wel een mooie meetingplek vooraf, interesse? Kun je een bakkie doen etc. Ik verblijf daar dat (lang)weekend sowieso is 20 minuten van het circuit vandaan.

De link had ik al eerder in dit topic gepost.

Link naar reactie
Zoals het er nu naar uitziet (laatste info) zal de F1-BMW na de VLN-race gaan rijden, dus ergens tussen 16:30 en 17:30 uur.

Daar was ik nog op zoek naar, deze info...

Waar heb je dat gevonden ?

Is dus goed nieuws voor ons, want als dit voor de VLN wedstrijd doorging, dan moet je je vertrekuur al rond 8 u plannen.

Nu moet 9 of 9.30u volstaan om tegen 12 u ad NS te zijn.

Link naar reactie

Ik heb ook wel interesse om mee te gaan 28 april. Het staat nog niet vast of het gaat lukken, maar ik ga alles op alles zetten :rolleyes:.

Maar is het de bedoeling dat er van te voren afgesproken wordt op een bepaald punt? Op dit moment zou ik namelijk niet weten waar ik moet zijn bij de Nurburgring en überhaupt hoe daar te komen.

Link naar reactie
Daar was ik nog op zoek naar, deze info...

Waar heb je dat gevonden ?

De plantenbakken vertellen dat tegen mij :D

Heb nogal wat bekenden am Ring enzo zeg maar, dus ik hoor wel es wat :rolleyes: ;)

Link naar reactie

Zoals jij de Belgian connection bent Frank, is Fabian de Ring connection. :schater:

Weet wel dat ik nu al kleine klapstoeltjes ga regelen, want vier uur lang staan ga ik niet redden. :rolleyes:

@ Jorgen: Ik denk dat wij weer in Simpelveld verzamelen, en dan samen oprijden.

Eetcafé Baneheide

Nijswillerweg 5

6351 JS Bocholtz

Link naar reactie
Marc, tenzij Frido andere plannen heeft, rijden we gewoon weer via de B258 heenwaarts. Als je aan wilt sluiten zullen dit de laatste 20 minuten van de reis zijn. Misschien een beetje aan de korte kant om daar en flink stuk voor om te rijden.

Als we dat leuke omweggetje via Kelberg nog eens willen doen, zit hij niet echt ver meer uit de buurt.

Je moet maar eens op een kaart kijken...

Kunnen we nog altijd afspreken waar we elkaar juist kunnen treffen...

Link naar reactie
Als we dat leuke omweggetje via Kelberg nog eens willen doen, zit hij niet echt ver meer uit de buurt.

Je moet maar eens op een kaart kijken...

Kunnen we nog altijd afspreken waar we elkaar juist kunnen treffen...

Kelberg zou idd een mooi meetingpoint zijn. Ik houd de plannen in de gaten.

Link naar reactie
Zeker:........................

Niet zeker:.....................

mohikaan................

Ga zondag in ieder geval naar de mergelroute (renova rit).

Als ik met mn zoon ga (17) gaan we mee naar de ns. :D

Waarschijnlijk gaat het vrouwtje mee en wordt het zaterdag een dagje+avond Maastricht (=ook geen straf). :D

Link naar reactie
Waarschijnlijk gaat het vrouwtje mee

"het vrouwtje".

Ik heb dit een paar keer eerder gelezen hier. Nee, ik noem geen namen.

Als ik mijn vrouw "het vrouwtje" zou noemen zou ze gillend weglopen en nooit meer terugkomen.

Ik geef haar groot gelijk.

Link naar reactie
"het vrouwtje".

Ik heb dit een paar keer eerder gelezen hier. Nee, ik noem geen namen.

Als ik mijn vrouw "het vrouwtje" zou noemen zou ze gillend weglopen en nooit meer terugkomen.

Ik geef haar groot gelijk.

Het lijkt idd net of het dan hier om gaat: valkjes :schater:

Link naar reactie
Mijn vrouw, vriendin, of haar naam. Kleinerender dan "het vrouwtje" kan haast niet, al zal zeker niemand het kleinerend bedoelen.
Vond "mijn vrouw" te plechtig klinken
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.