Ga naar inhoud

Chip in sleutel?


Kouzy

Aanbevolen berichten

Dag, toen ik m'n z3 kocht was er maar 1 sleutel bij. Een sleutel zonder knopjes en tierelantijnen, gewoon een sleutel. Nu wilde ik vandaag een sleutel bij laten maken, maar wat blijkt...met de nieuwe sleutel kan ik de auto niet starten. Zit er een chip in de originele sleutel?

kouzy

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Transponder noemen ze dat.... je kunt die uit de oude sleutel halen en ergens (niet zichtbaar) op je stuurkolom plakken. Start je auto altijd.

3304dgg.jpg

Link naar reactie
en wat zou zo'n sleutel met transponder moeten kosten, als ik 'm bij een bmw-dealer na laat maken?

Ik heb er ook 1 laten bijmaken. Die kostte , schrik niet 65,00 euro. Ik had een gewone sleutel en een zogenaamde hotelsleutel. Ik wilde gewoon 2 originele sleutels, waar ook een lampje in zit om je portierslot te vinden, zonder krassen te maken op de deur. Ik heb centrale

deurvergrendeling met alarm, dus voor mij is dat punt niet meer aan de orde.

Succes

Harrie

Link naar reactie
Ik heb er ook 1 laten bijmaken. Die kostte , schrik niet 65,00 euro. Ik had een gewone sleutel en een zogenaamde hotelsleutel. Ik wilde gewoon 2 originele sleutels, waar ook een lampje in zit om je portierslot te vinden, zonder krassen te maken op de deur. Ik heb centrale

deurvergrendeling met alarm, dus voor mij is dat punt niet meer aan de orde.

Succes

Harrie

Ik heb een sleutel met een knopje waar de interieur verlichting mee aan gaat Har !! :shifty: :D

Niet om optescheppen, maar bestaat ook ! :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.