Ga naar inhoud

z3 hartge 5.0


Hendrik

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooi toch. Ik vind het echt geweldig hoe iemand zo hard onbeholpen in het openbaar aan z'n eigen piemel aan het likken is en denkt dat niemand het ziet. Moet me echt inhouden om niet te stoken in dat topic. :newblush:

Haha, briljante metafoor :schater: :schater:

Link naar reactie

There is only one "The One". Zelfde dus.

Toen ik in voorjaar 2007 aan het rondkijken was voor onze coupe, stond deze ook al te koop. Ik meen toen voor iets van 80.000 EUR (ter vergelijk: toen kon je nog een nieuwe Z4M coupe kopen voor rond de 90.000 EUR en de -_- 3 E92 zat toen ook nog onder de ton).

Inmiddels bijna vier jaar later is dat besef er ook wel bij adverteerder:

vrpr nu 59.000,- (enorm verlaagd)

Inmiddels koop je voor onder de 30.000 EUR een gebruikte Z4M coupe in Duitsland, die heb je dan voor onder de 40.000 EUR op NL kenteken op je oprit staan. Als ik 59.000EUR had om aan auto's te verbranden wist ik het wel: Z4M coupe & een R56 Mini Cooper (JCW) op de oprit en dan heb ik nog geld over om een dubbele garage te kopen om ze allebei netjes in te zetten :newblush:

Link naar reactie
Als ik 59.000EUR had om aan auto's te verbranden wist ik het wel: Z4M coupe & een R56 Mini Cooper (JCW) op de oprit .........

Is kruideniers mentaliteit .

Deze aanbieding is bedoeld voor mensen die dat allang hebben, maar daarnaast ook iets UNIEKS willen hebben :schater:

Link naar reactie
Is kruideniers mentaliteit.

Lijkt me een gezonde mentaliteit. Mannen als Karel van Eerd en (wijlen) Albert Heijn heb ik wel respect voor. :smart:

Deze aanbieding is bedoeld voor mensen die dat allang hebben.

Ik heb al een Z3 coupe 2.8 (zo'n groene, zijn er ook niet zoveel :lol: )

Link naar reactie
Dat apparaat ansich is natuurlijk ook best wel vet :smart: , maar het is de bestuurder.. :schater:

Heren, nu ben ik toch wel benieuwd. Wat is er met de bestuurder aan de hand? Heb ik iets genants gemist op het forum? Hoe heeft deze meneer de personna non grata status gekregen?

Overigens ben ik het met iedereen eens hier. Voor 59.000 euro koop ik ook absoluut liever iets anders.

Link naar reactie

Je mag hem of niet. Maar als je hem zou kennen dan zou je weten dat er reden is dat hij wat "lastiger" kan communiceren, en dan zou je je schamen door zo over hem te praten zoals dat hier al een paar jaar respectloos gebeurd!

Link naar reactie
Je mag hem of niet. Maar als je hem zou kennen dan zou je weten dat er reden is dat hij wat "lastiger" kan communiceren, en dan zou je je schamen door zo over hem te praten zoals dat hier al een paar jaar respectloos gebeurd!

Ik ken hem niet, dus weet niet of ik hem wel/niet zou mogen.

Mijn bezwaar(tje) tegen hem is, dat met veel bombarie die Hartge geintroduceerd en opgehemeld wordt, waarna hij vervolgens meedeelt dat hij te koop is.

Als hij op dat BMW forum gelijk zou meedelen dat hij te koop is, zouden er hier minder bedenkingen zijn denk ik.

Als je je vraagprijs in 2 jaar tijd met 20.000 euro laat zakken, dan kwam het de eerste keer blijkbaar niet serieus over.

Zijn vraagprijs werd destijd bekritiseerd, nou dat deed iemand deze deze week ook bij de werkelijk zeldzaam mooie roadster die ik te koop heb staan :schater: .

Link naar reactie

Ik vind het doorgaans leuker om te lezen hoe blij iemand met zijn auto is dan wat voor auto het is. Dat laatste is allemaal maar... tsja relatief zeg maar.

Als ik het verhaal zo lees gaat de bezitter er meer prat op dat hij een auto van 'herbert' heeft dan dat hij het zelf een heerlijke kar vindt. Blijkt ook wel als hij al jaren te koop staat. Komt over als veel patsen en weinig zelf genieten... daar heeft ie alleen zichzelf mee.

Daarom vind ik een rubriek als klokje rond van autoweek ook zo leuk. Daar komen soms de grootse barrels langs, maar de eigenaren vertellen er heel enthousiast over.

Link naar reactie
Je mag hem of niet. Maar als je hem zou kennen dan zou je weten dat er reden is dat hij wat "lastiger" kan communiceren, en dan zou je je schamen door zo over hem te praten zoals dat hier al een paar jaar respectloos gebeurd!

zo jammer dit :angry: op een van de QP meetings hebben een aantal personen hier, een middagje met de eigenaar van de Hartge doorgebracht. Ik kan me niet herinneren dat jij daar bij was (ondanks je QP liefde, laat je deze meetings graag aan je voorbij gaan).

Als jij een andere mening over de Hartge eigenaar bent toegedaan vind ik dat prima, maar diskwalificeer de afwijkende mening van een ander niet, zonder de feiten te kennen.

Het gepof op autofora (en IRL, dus... :huh: ) komt simpelweg de keel uit. Ik mag dat vinden en hoef me nergens voor te schamen. Dat jij een ander zijn of haar mening ontzegt, vind ik eerder beschamend.

Link naar reactie

Ik ga niemand verdedigen, en ja ik was bij die meeting.

Volwassenheid zit in iedereen, maar internet is ZO plat voor sommigen. Het echte leven is anders als platte letterjes op een forum......

Link naar reactie

De eerste post heb ik laten gaan Martijn maar nu ga ik ingrijpen. :rambo: Poffen is op krediet iets kopen. :newblush: Veelal toegepast in het cafe en vroeger ook wel bij de melkboer, bakker of groenteman. Het kenmerk van poffen is dat het doorgaans om relatief geringe bedragen gaat zonder dat er sprake is van een schriftelijke overeenkomst. Als het om auto's gaat dan spreekt men over een lening, in de vorm van een doorlopend krediet, dan wel als persoonlijke lening. In dit verband wordt een en ander vastgelegd in een overeenkomst waarin in ieder geval wordt opgenomen de hoogte van het krediet, de rente en het aantal termijnen van aflossing. Aangezien ik vermoed dat THE ONE geen krediet krijgt van de diverse autofora, ga ik er even van uit dat je hier pochen bedoelt. Pochen is een synoniem voor opscheppen, bluffen, pralen,snoeven etc etc. Zeg maar de wijze waarop de heer SK doorgaans communiceert. Vooralsnog ga ik ervan uit dat deze "slip of the pen" is ontstaan door veelvuldig contact met eerdergenoemde SK. Ik hoop en verwacht dat het bij dit abuis blijft en je het taalgebruik van SK niet verder zult overnemen :fiew:

Het gepof op autofora (en IRL, dus... -_- ) komt simpelweg de keel uit.
Link naar reactie
De eerste post heb ik laten gaan Martijn maar nu ga ik ingrijpen. :rambo: Poffen is op krediet iets kopen. :newblush: Veelal toegepast in het cafe en vroeger ook wel bij de melkboer, bakker of groenteman. Het kenmerk van poffen is dat het doorgaans om relatief geringe bedragen gaat zonder dat er sprake is van een schriftelijke overeenkomst. Als het om auto's gaat dan spreekt men over een lening, in de vorm van een doorlopend krediet, dan wel als persoonlijke lening. In dit verband wordt een en ander vastgelegd in een overeenkomst waarin in ieder geval wordt opgenomen de hoogte van het krediet, de rente en het aantal termijnen van aflossing. Aangezien ik vermoed dat THE ONE geen krediet krijgt van de diverse autofora, ga ik er even van uit dat je hier pochen bedoelt. Pochen is een synoniem voor opscheppen, bluffen, pralen,snoeven etc etc. Zeg maar de wijze waarop de heer SK doorgaans communiceert. Vooralsnog ga ik ervan uit dat deze "slip of the pen" is ontstaan door veelvuldig contact met eerdergenoemde SK. Ik hoop en verwacht dat het bij dit abuis blijft en je het taalgebruik van SK niet verder zult overnemen :fiew:

Recent een cursus ABN gevolgd , Stoploss??!!

Mzzl Maarten -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.