Ga naar inhoud

verlagen Z3M roadster


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een adres voor het verlagen van mijn Z3 ;) het is een geweldige auto maar een dweil op de weg :mellow: Iemand een idee ;) . b.t.w. ik zou mij aankomend weekend fatsoenlijk voorstellen, durf het nog niet te doen :thumbup: aangezien ik nog geen tijd heb gehad voor het maken van :blink:

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben op zoek naar een adres voor het verlagen van mijn Z3 :blink: het is een geweldige auto maar een dweil op de weg :thumbup:

:mellow: En jij denkt dat het aan de auto ligt... :schater:

Link naar reactie
:mellow: En jij denkt dat het aan de auto ligt... :schater:

Oeps betrapt maarrrrrr afgelopen weekend door mijn broer met zijn MX 5 turbo in de bochten afgetroeft :thumbup: Gelukkig heeft hij hem op de snelweg opgeblazen ;) toen die mij probberde bij te houden. Voorlopig geen last meer van :schater: Toch lullig voor hem maar wel de mooiste plof die ik heb gezien veel, heel veel rook, enfin heeft die een excuus een Z3 te kopen :schater::blink: .

Link naar reactie
Ik ben op zoek naar een adres voor het verlagen van mijn Z3 :angry: het is een geweldige auto maar een dweil op de weg :thumbup:

Dan zijn op zeker je schokbrekers niet goed meer, dus met alleen verlagingsveren ga je niet het gewenste resultaat boeken.

Er zijn diverse mogelijkheden, merken, sportset of schroefset.

het is maar wat je uit wil geven.

Link naar reactie

maar wat zijn nou goede kits om erop te zetten, zelf zit ik er namelijk ook aan te denken om mijn MQP te verlagen.

Dacht zelf aan:

KW variant 2 of 3

Intrax kit. (wordt het meteen naar mijn wensen afgesteld)

Koni?

H&R?

Kortom.. er is veel keuze, maar wat is nou werkelijk goed te noemen tegen een nog knappe prijs..?

En in hoeverre kan je eenMQP verlagen als je nog met 19" wilt gaan rijden in de toekomst?

Link naar reactie
Schokbrekers zijn goed net een uitgebreide beurt bij de BMW dealer gehad. Wat betreft de tips ik zie wat merken voorbij komen maar moet ik hiervoor naar de dealer? Ben zelf niet erg technisch aangelegt :rolleyes: dus moet het wel uitbesteden.

Ik zie dat je uit het Noorden komt. Huub (LWRDN) heeft 30 mm Eibach verlaging onder zijn QP.

Heeft dat ook ergens laten doen, dus als je 't precies wilt weten: PM hem even.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik ben op zoek naar een adres voor het verlagen van mijn Z3 :m: het is een geweldige auto maar een dweil op de weg :party: Iemand een idee :) . b.t.w. ik zou mij aankomend weekend fatsoenlijk voorstellen, durf het nog niet te doen :rolleyes: aangezien ik nog geen tijd heb gehad voor het maken van :foto:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.