Ga naar inhoud

BMW M3 Coupe foto's!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is van carbon. B)

Natuurlijk is dit nog maar de concept versie, en zal de uiteindeljke versie iets ingetogener zijn, en dan hoop ik dus ook dat de powerdome iets meer af gevlakt zal worden. Voor de rest echt een super stoere auto, knap dat ze de coupe versie nog een stap verder hebben kunnen nemen kwa sportiviteit. :wub:

Link naar reactie
Wederom perfect gelukt, vooral het dak lijkt wel van Carbon ofzo.

André

Ja een aantal CSL elementen zoals het Carbondak en het stuurtje, weet niet of er nog meer Carbon opzit zoals de Carbonbumpers a la CSL :wub:

Ze doen nog een beetje geheimzinnig over het vermogen, laten we hopen meer dan de RS4. Las nog een test in autovisie waarbij diezelfde RS4 in het gewone dagelijkse leven op de Duitse snelweg wel heel veel moeite had met een 335cd.

Link naar reactie

mooi :thumbup: bumper evolutie :)

uitlaten zijn te gerold naar mijn smaak, waarom kopen ze die bij :thumbup: GmBH niet gewoon bij Eisemann? :schater:

420 pk+ lees ik her en der

Link naar reactie
mooi :thumbup: bumper evolutie :)

uitlaten zijn te gerold naar mijn smaak, waarom kopen ze die bij :thumbup: GmBH niet gewoon bij Eisemann? :schater:

420 pk+ lees ik her en der

Er is een eeuwige PK-strijd tussen BMW en Audi.

De RS4 heeft 420pk.... dus BMW wil > 420pk.

Ik wil ze allebei, plus een M5, een M6, een Gallardo en een Audi RS6 plus voor de boodschappen.

Link naar reactie
Ja een aantal CSL elementen zoals het Carbondak en het stuurtje, weet niet of er nog meer Carbon opzit zoals de Carbonbumpers a la CSL :thumbup:

Ze doen nog een beetje geheimzinnig over het vermogen, laten we hopen meer dan de RS4. Las nog een test in autovisie waarbij diezelfde RS4 in het gewone dagelijkse leven op de Duitse snelweg wel heel veel moeite had met een 335cd.

Zoals ie daar staat zullen, ze er geen CSL versie van moeten maken... :)

Zal idd wel een showmodel zijn, met alle goodies erop.

Was nog niet echt wild van de 3 serie-coupé, maar deze mogen ze me meteen voorzetten :thumbup:

Link naar reactie

Ik ben heel benieuwd naar het rijden, schijnt dat de motor waar ie van afgeleid is, de V10, relatief weinig trekkracht onder heeft. En die kilo's (1600 of zo) van zo'n ding doen het hem natuurlijk ook niet. Zijn we weer terug bij de oude e30 lijn die trok onderin ook niet :schater:

Link naar reactie

Als de kiewen nou echt waren.... De puist op de motorkap ook niet zo mooi vorm gegeven. En het altijd terugkerende fenomeen: zo'n exclusieve dure auto, en dan NOG STEEDS naar een plastic dashborad moeten staren.. :groupwave:

Voor de rest is het even wennen maar best wel top. Over 5 jaar is de e46 oud en lelijk en de nieuwe 3 serie gemeengoed.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.