Ga naar inhoud

5e IJsselmeerrit op zondag 18 maart


mohikaan

Aanbevolen berichten

Een ritje maken, maar niet zo maar doelloos rondrijden?

Op zondag 18 maart organiseert de bootjes club (roadster van FIAT) hun jaarlijkse ijsselmeer rit start en finisch in lelystad.

Er zijn redds 170 inschrijvers. Ander merken zijn nadrukkelijk welkom (ze hebben een pagina grote advertentie in het blad van de Z3 club) en er hebben reeds enige z3/z4 ingeschreven. Meer info op bootjes.nl

Spring nu niet gelijk in de coupe om mee te doen want alles en iedereen is welkom, behalve coupe's (is er wat mis met die jongens?)

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een ritje maken, maar niet zo maar doelloos rondrijden?

Op zondag 18 maart organiseert de bootjes club (roadster van FIAT) hun jaarlijkse ijsselmeer rit start en finisch in lelystad.

Er zijn redds 170 inschrijvers. Ander merken zijn nadrukkelijk welkom (ze hebben een pagina grote advertentie in het blad van de Z3 club) en er hebben reeds enige z3/z4 ingeschreven. Meer info op bootjes.nl

Spring nu niet gelijk in de coupe om mee te doen want alles en iedereen is welkom, behalve coupe's (is er wat mis met die jongens?)

Met ons Qp rijders is er niks mis, maar ik vraag me af wie er nu gezien wil worden in het gezelschap van Fiat bootjes's ???

Je weet toch dat bootjes vertaald, bootje of badkuip betekent :schater:

Dus ik zou zeggen, ga je gang maar met die Italian Lovers...

Link naar reactie
(ze hebben een pagina grote advertentie in het blad van de Z3 club)

hoe kom jij daaraan? Niets gezien.

btw we hebben de 18e 2 verjaardagen dus kunnen sowiezo niet mee. Zij die wel gaan veel plezier.

Link naar reactie
maar eerlijk gezegd: ik zou niet weten wat ik daar nou zou moeten zoeken, afgezien van dat massale gedoe. Is dat nog leuk toeren??? :lol:
Ik ga er zelf, om diverse redenen, ook niet naar toe, maar gezien het grote aantal inschrijvers vinden een hoop mensen het wel leuk om aan de 5e editie mee te doen ( zal wel een puzzelrit zijn?). en daarom dacht ik de forum members er op te attenderen dat dit plaats vind.

Overigens vind ik de bootjes een leuk sportwagentje.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
badkuipenrace met 200 deelnemers... :blink:

Gelukkig is er in Nederland veel water... :schater:

En water hebben we gezien vandaag... gelukkig alleen in het IJsselmeer e.d., maar verder vrijwel de hele rit zon.

Enne... misschien wel een badkuipenrace, maar wel 1 met een loterij...

En een Z3-forum-lid gaat lekker met de 2e prijs aan de haal :muur:

Wij gaan binnenkort 2 nachten overnachten in een 4-sterrenhotel A'dam... op kosten van de sponsors van de badkuipenrace :blink:

Link naar reactie
En water hebben we gezien vandaag... gelukkig alleen in het IJsselmeer e.d., maar verder vrijwel de hele rit zon.

Enne... misschien wel een badkuipenrace, maar wel 1 met een loterij...

En een Z3-forum-lid gaat lekker met de 2e prijs aan de haal :)

Wij gaan binnenkort 2 nachten overnachten in een 4-sterrenhotel A'dam... op kosten van de sponsors van de badkuipenrace :blink:

Gefeliciteerd :muur:

En nog :D :D :D gemaakt ?? :blink:

Link naar reactie
Dus je opent een topic en gaat zelf niet???? :thumbup:
Op 4 maart gepost dat ik niet kom, maar het slechts als mijn nederige plicht voelde de rit te melden.

Resultaat : weer 2 gelukkige forumleden :rolleyes:

Ik ga er zelf, om diverse redenen, ook niet naar toe, maar gezien het grote aantal inschrijvers vinden een hoop mensen het wel leuk om aan de 5e editie mee te doen ( zal wel een puzzelrit zijn?). en daarom dacht ik de forum members er op te attenderen dat dit plaats vind.

Overigens vind ik de bootjes een leuk sportwagentje.

Link naar reactie
Leuk en gefeliciteerd!. Hoop dat het ook een leuke rit/evenement was. Nog kennisgemaakt met andere forummembers?

K'zou ut niet weten. Zou best kunnen, maar aangezien ik niemand ken en er maar 3 Z3's ofzo meereden... tijdens het rijden praat het niet zo makkelijk en als heel de kudde bootjes leegstroomt lukt het mij niet om aan een gezicht een Z3-eigenaar te onderscheiden :thumbup:

Maar... ze hebben mij wel gezien, toen ik de prijs in ontvangst nam :thumbup:...

Als je er nou was geweest hadden we ff kunnen kennismaken...

Maar was leuk verder hoor. Jammer dat wij de hardtop op de auto hadden zitten, want het was achteraf nog superlekker weer. De softtop is een tikke lek (bij de aansluiting op de voorruit), moet 's ff op het forum neuzen wat ik daar aan kan doen. Dus dat durfden we, vanwege het slechte weer wat voorspeld was, niet aan. Maaru, leuke auto's gezien en kon ik de nieuwe Eisenmann uittesten :blink:

Zeggu... wat valt er eigenlijk te winnen bij die "Bloesemrit"? :rolleyes:

Link naar reactie
En water hebben we gezien vandaag... gelukkig alleen in het IJsselmeer e.d., maar verder vrijwel de hele rit zon.

Enne... misschien wel een badkuipenrace, maar wel 1 met een loterij...

En een Z3-forum-lid gaat lekker met de 2e prijs aan de haal :thumbup:

Wij gaan binnenkort 2 nachten overnachten in een 4-sterrenhotel A'dam... op kosten van de sponsors van de badkuipenrace :thumbup:

Gefeliciteerd! Inclusief diners, mag ik hopen? :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.