Ga naar inhoud

welke scheurneuzen..


zzztje

Aanbevolen berichten

Kom uit Wijchen, maar rijdt regelmatig naar Arnhem................... Alleen gisteren ben ik op de A325 aangereden en zit dus even zonder Zzz. :thumbup:

§#$!!! :thumbup: Je hebt zelf niks hoop ik? Wat is er met je ZzZ allemaal gebeurd?

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weet iemand een leuke meeting lokatie met genoeg parkeerruimte en langs een van de snelwegen rond Arnhem/Nijmegen/Apeldoorn?

restauranta50sb4.jpg dit misschien een idee,simon? <_<

(http://www.etenonderweg.nl/snelwegen/A50.htm)

Link naar reactie
§#$!!! :blink: Je hebt zelf niks hoop ik? Wat is er met je ZzZ allemaal gebeurd?

Op zich viel het achteraf mee. Ik werd plots van achter aan gedrukt waardoor ik op iemand z'n trekhaak belandde.

Ik stapte hierna uit en zag de ravage aan de achterop gekomen auto en dacht dat er heel wat schade moest zijn. Ik moest alleen 2 keer kijken. de achterbumper had een scheur en was flink bekrast. In de kofferdeksel zat een heel licht vouwtje, die zelfs niet eens door de lak heen was (uitdeuken zonder spuiten deukje). Mijn voorbumper had een oog van een trekhaak en had twee vouwen onder de koplampen overgehouden.

Dus ik kon daarna gewoon naar huis rijden, maar de Vectra achter mij kon afgesleept worden................ uh Opel rommel! <_<

Maarja het gezeik met CARE is gewoon weg balen. 2 keer terug geweest om toch wel een heel aantal punten opnieuw te laten doen. Als je er zelf niet bovenopzit, wordt je gewoon besodemieterd. Bumpers scheef hangen, zakkers in de lak, zakkers in de blanke lak, uitlaat scheef weghangen, sinaasappelhuid spuiten, in eerste instantie twee verschillende achterlichten, (de linker had een barstje) krassen in onbeschadigde lak achterlaten. En dan rustig 3700 eurietje claimen bij de verzekering. :angry:

Maar nu is ie weer netjes en pendel ik met mooi weer, opnieuw tussen Wijchen en Arnhem ........... was toch het topic? excuus.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Maar nu is ie weer netjes en pendel ik met mooi weer, opnieuw tussen Wijchen en Arnhem ........... was toch het topic? excuus.

geef nix.daarom is 't ook een :thumbup: lounge.

gelukkig is alles weer goed gekomen met je zzz. ;)

Link naar reactie
Of met zijn allen naar de meeting Zevenhuizen komen :thumbup:

Ook tikkie ;) maar...

Meeting oost, meeting west....

Wat dachten jullie van meeting midden :thumbup:. Houten is een perfecte locatie, vlak aan de A27 en A12 en ongeveer op loopafstand :thumbup: van de A2

Kan nagenoeg het hele forum in een keer meeten :D

Link naar reactie
Ook tikkie :thumbup: maar...

Meeting oost, meeting west....

Wat dachten jullie van meeting midden :thumbup:. Houten is een perfecte locatie, vlak aan de A27 en A12 en ongeveer op loopafstand :wave: van de A2

Kan nagenoeg het hele forum in een keer meeten ;)

waarom kom je de 17de niet naar nijmegen(dodewaard)? heb je (bijna ) alle forumleden ontmoet :D :thumbup:

Link naar reactie
Ook tikkie :thumbup: maar...

Meeting oost, meeting west....

Wat dachten jullie van meeting midden :wave:. Houten is een perfecte locatie, vlak aan de A27 en A12 en ongeveer op loopafstand ;) van de A2

Kan nagenoeg het hele forum in een keer meeten :D

waarom kom je de 17de niet naar nijmegen(dodewaard)? heb je (bijna ) alle forumleden ontmoet :thumbup: :thumbup:

EDIT;oeps sorry, had je over 't hoofd gezien ;) nummer 4=saskia (jij was er snel bij)

Link naar reactie
EDIT;oeps sorry, had je over 't hoofd gezien :thumbup: nummer 4=saskia (jij was er snel bij)

Krijg je met die tussentijdse naamswijzigingen... Zzazkia/Saskia, erg verwarrend allemaal :D

Maar, was er inderdaad snel bij, heb er dan ook verschrikkelijk veel zin in. Hoe meer zielen hoe meer vreugd... dus... allemaal aanmelden AUB ;) :thumbup:

Link naar reactie
Krijg je met die tussentijdse naamswijzigingen... Zzazkia/Saskia, erg verwarrend allemaal ;)

Maar, was er inderdaad snel bij, heb er dan ook verschrikkelijk veel zin in. Hoe meer zielen hoe meer vreugd... dus... allemaal aanmelden AUB :thumbup: ;)

precies, kom maar op , hoe meer hoe beter. :thumbup::wave:

Link naar reactie

ik denk dat ik de topicnaam maar verander in ; AANMELDEN A.U.B. :schater: :schater:

Link naar reactie
  • 6 maanden later...
Haha ja ik had niet helemal door dat het al een oude topic was :m:

geef nix,er zit geen slotje op....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.