Ga naar inhoud

Z4 cruise control retrofit kits te koop


GVfB

Aanbevolen berichten

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke ome Rob, maar dat is niet uit de titel van dit topic op te maken!

Jawel hoor :offtopic:

Enniewee...voor onder de 200 heb ik wel interesse iig!

PM me anders even als je wat info van me nodig hebt :thumbup:

Link naar reactie
  • 10 maanden later...
  • 2 maanden later...

Cruise control vanochtend in de Z4 gebouwd, inbouw zo gepiept.

Afdekking onderzijde stuurhuis loshalen, stekkertjes inprikken, module bevestigen en (nieuwe) afdekking monteren. In paar minuutjes klaar... let wel op, deze bekabeling ligt alleen in modellen tot 10-2004 klaar (zoals eerder in dit topic vermeld).

Eerdervermelde prijzen EUR150-160 ex verzendkosten, zijn nog steeds actueel. Gekocht bij Individual Car Consulting, Original BMW Zubehör.

Kom maar op met die Duitsland cruise-ritjes :groupwave:

Link naar reactie

Bedankt voor het adresje, ga meteen pluizen want voor dat geld en straks met de ankomende vakantie rit is het toch wel een Must-Have :thumbup:

Heb jij ook zo'n ebay store voor die dak module waar we het gisteren over hadden of is dat een kwestie van zoeken en geluk hebben dat je 'em tegen komt? (zag ém wel ergens voor 250...maar dat is de hoofdprijs en daar heb ik natuurlijk geen zin in :groupwave: )

Link naar reactie
Hebben jullie ook de accu losgemaakt zoals in de handleiding staat? Of gewoon inklikken en die opmerking negeren?

Handleiding :sick:

Maar...nee dus...

Overigens zojuist een pakketje binnen met de dak module...denk dat dat wat lastiger gaat worden!

Link naar reactie
Hebben jullie ook de accu losgemaakt zoals in de handleiding staat? Of gewoon inklikken en die opmerking negeren?

accu? handleiding?? :sick:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.