Ga naar inhoud

gasten


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat mij betreft is dit een volkomen "legale" post.

Maar of je met zoveel wervelend proza uiteindelijk een serieuze koper voor je auto zult vinden, is een vraag ;)

:schater:

Link naar reactie
wat mij betreft is dit een volkomen "legale" post.

Maar of je met zoveel wervelend proza uiteindelijk een serieuze koper voor je auto zult vinden, is een vraag :thumbup:

:schater:

En we zijn met z'n allen weer even van de straat geweest. :thumbup:

Link naar reactie
Persoonlijk vind ik een forum een plek waar mensen met eenzelfde hobby bij elkaar komen om info e.d. omtrent je hobby uit te wisselen. Je ontmoet elkaar op dit forum en al dan niet ook daar buiten, dus het geeft toch een bepaalde band. Om dan zonder jezelf enigzins een beetje voor te stellen een Z3 aan te bieden op dit forum, heb ik zoiets van: is het nou echt te veel moeite om even kort iets over jezelf te vertellen; even het "gezicht" achter de auto laten zien.

Dit bedoelde ik dus precies met mijn reactie ja.

Link naar reactie
Heerlijk toch zo'n forum...

Soms zijn we het zo lekker met elkaar eens :thumbup:

Of juist niet............ :thumbup:

In deze zal het mij persoonlijk een worst wezen of iemand hier onaangekondigd zijn ZzZ te koop aanbied.

In de regel zal deze auto toch niet aan forum leden verkocht worden aangezien we (bijna) allemaal al een ZzZ hebben.

Die bezoekers die op zoek zijn naar een ZzZ zijn komen we als forum tegemoet door ook de particuliere advertenties hier te hebben.

Deze gast heeft het niet zo slim aangepakt aangezien het forum juist veel meer mogelijkheden biedt (foto's, tekst etc), dus zal vanuit hier toch niet bijzonder veel (helemaal geen) respons krijgen.

Tot slot........... waarom al dat ge***** gelijk? Get a life.

Link naar reactie
Tot slot........... waarom al dat ge***** gelijk? Get a life.

Ik zei ook: SOMS...

En waarom al dat ge***** ....

Daar is dit nu juist een forum voor.

Ik denk dat 90% van de berichten juist ge***** is.... That's life !!!

Link naar reactie
Tot slot........... waarom al dat ge***** gelijk? Get a life.

hoe kom jij aan 8500+ berichten?

Denk dat iedereen hier zijn eigen mening ergens over mag hebben. Hoeft niet dezelfde te zijn...... liever niet zelfs

Link naar reactie

Ik mag toch hopen dat het merendeel van mijn berichten niet klagen en afzeiken van anderen betreft.

Geouwehoer tot daar aan toe, graag zelfs. Het forum zou zonder anders behoorlijk saai zijn, hoeveel topics kun je hebben over met hoeveel torque je een boutje moet aandraaien? :thumbup: Qua techniek zullen er niet zo heel veel meer "nieuwe" items voor de Z3 komen.

Het valt me alleen op dat de laatste tijd het forum erg intolerant is, in de regels staat nergens dat iemand aangemeld moet zijn om te kunnen posten. Deze optie is dan ook bewust open gelaten om het forum zo laag drempelig mogelijk te houden.

We moeten oppassen dat we hier niet verzanden in "gewoontes" en in een negatieve spiraal komen waar het slecht toeven is, er zijn voorbeelden genoeg van fora waar dit gebeurd is ( ook in de Z gemeenschap).

Kortom, kritische commentaren zijn altijd goed. Niet altijd leuk, so be it.

Indien zaken pertinent niet kunnen zullen de moderators op treden, indien je iets niet vind kunnen neem contact op met één van de moderators, maar ga geen oeverloze discussies voeren op het forum. Dit komt de stemming niet ten goede en wordt totaal voorbij gegaan aan wat Ivo, qua laagdrempeligheid, voor ogen heeft gehad.

Nothing personal intended. :thumbup:

Link naar reactie

Nix mis met btje discussie hoor zo lang het maar netjes blijft.

Heb gewoon andere mening dan Chris. Wanneer ik ergens binnenkom vind ik het fatsoenlijk even, voor zover mogelijk, een handje te geven en mezelf voor te stellen.

Daarom was ik het helemaal met Ruben eens.

Dat Chis een andere mening heeft is zijn goed recht.

Vind het wel wat ver gaan om meteen de tolerantie op het forum ter discussie te stellen. Naar mijn mening niets mis mee.

Link naar reactie
Het valt me alleen op dat de laatste tijd het forum erg intolerant is, in de regels staat nergens dat iemand aangemeld moet zijn om te kunnen posten. Deze optie is dan ook bewust open gelaten om het forum zo laag drempelig mogelijk te houden.

We moeten oppassen dat we hier niet verzanden in "gewoontes" en in een negatieve spiraal komen waar het slecht toeven is, er zijn voorbeelden genoeg van fora waar dit gebeurd is ( ook in de Z gemeenschap).

Naar mijn mening is er geen sprake van intolerantie als gebruikers in het openbaar kenbaar maken dat zij een dergelijk post niet zo op prijs stellen. Dat is nu juist democratie. Als een meerderheid dezelfde mening is toegedaan dan zouden de spelregels aangepast kunnen (moeten) worden. Via PM naar mods of admin. komt er nooit een openbare discussie los over wat wel en niet kan. Dan blijft alles bij het oude en het is volgens mij nu juist de bedoeling dat een forum evolueert naar een omgeving waar zoveel mogelijk mensen zich thuisvoelen. Over dit onderwerp zijn de meningen verdeeld dus laten zoals het is lijkt mij. Als het veel vaker gaat voorkomen dat er gewoon een advertentie gedumpt wordt (sorry Rob ik blijf overdrijven ;) ) dan gaan steeds meer mensen zich eraan ergeren en krijg je deze discussie opnieuw. Ook dat moet kunnen lijkt mij.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.