Ga naar inhoud

Deze week ga ik tekenen ...


pvr

Aanbevolen berichten

Ja, het gaat gebeuren. Ik ga deze week nog tekenen voor een 'M'. Aflevering in mid April, fabrikatie in week 10.

Heb 12% korting kunnen bedingen. Ga voor de Silver Grey met rode stoelen.

Nu nog mijn 3.0 verkopen, en als ik hem moet inruilen dan natuurlijk alle extra's eruit slopen ...

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja, het gaat gebeuren. Ik ga deze week nog tekenen voor een 'M'. Aflevering in mid April, fabrikatie in week 10.

Heb 12% korting kunnen bedingen. Ga voor de Silver Grey met rode stoelen.

Nu nog mijn 3.0 verkopen, en als ik hem moet inruilen dan natuurlijk alle extra's eruit slopen ...

Gefeliciteerd. Wel svp net als Merlijn af en toe psychologische hulp inroepen van ons en de ervaringen, zerotonine uitbarstingen, de keuzekwellingen etc. met ons delen. Is veel beter voor je hart! :D

Link naar reactie

De enige stress tot nu toe is het bespreken van de inruilwaarde van mijn auto. Extra's hebben 0.0 additionele waarden.

Volgens boekje heeft een 3 jaar oude auto 36000 mijl erop zitten, en daar gaat de waarde op - ongeacht enige extra's. Aangezien mijn 14500 mijlen erop heeft staan vond ik dus dat er een correctie moest plaatsvinden. Alleen mijn satnav geeft een iets hogere waarde, maar al mijn andere extra's dus niets.

Als ik hem moet inruilen, moet ik dus apart de wielen verkopen, de iPod link eruithalen, de Cold Air intake en alles anders wat ik eruit kan halen (cruise control, remote roof module etc etc). Is alleen een hoop werk, dus hoop dat ik een prive koper kan vinden die wel voor de extra's wil betalen.

Voor de M heb ik alle opties aangevinkt behalve Isofix, TV module en Hifi upgrade.

Link naar reactie
De enige stress tot nu toe is het bespreken van de inruilwaarde van mijn auto. Extra's hebben 0.0 additionele waarden.

Volgens boekje heeft een 3 jaar oude auto 36000 mijl erop zitten, en daar gaat de waarde op - ongeacht enige extra's. Aangezien mijn 14500 mijlen erop heeft staan vond ik dus dat er een correctie moest plaatsvinden. Alleen mijn satnav geeft een iets hogere waarde, maar al mijn andere extra's dus niets.

Als ik hem moet inruilen, moet ik dus apart de wielen verkopen, de iPod link eruithalen, de Cold Air intake en alles anders wat ik eruit kan halen (cruise control, remote roof module etc etc). Is alleen een hoop werk, dus hoop dat ik een prive koper kan vinden die wel voor de extra's wil betalen.

Voor de M heb ik alle opties aangevinkt behalve Isofix, TV module en Hifi upgrade.

Geweldig! Leuke optie een ISOfix in een Z4M: hebben ze ook een kinderstoeltje wat in de sportstoelen past dan? :D

Link naar reactie
De enige stress tot nu toe is het bespreken van de inruilwaarde van mijn auto. Extra's hebben 0.0 additionele waarden.

Volgens boekje heeft een 3 jaar oude auto 36000 mijl erop zitten, en daar gaat de waarde op - ongeacht enige extra's. Aangezien mijn 14500 mijlen erop heeft staan vond ik dus dat er een correctie moest plaatsvinden. Alleen mijn satnav geeft een iets hogere waarde, maar al mijn andere extra's dus niets.

Als ik hem moet inruilen, moet ik dus apart de wielen verkopen, de iPod link eruithalen, de Cold Air intake en alles anders wat ik eruit kan halen (cruise control, remote roof module etc etc). Is alleen een hoop werk, dus hoop dat ik een prive koper kan vinden die wel voor de extra's wil betalen.

Voor de M heb ik alle opties aangevinkt behalve Isofix, TV module en Hifi upgrade.

Heb je ook volleer :unsure:

Weet niet of je iets aparts wil maar als je toch alles afgevinkt hebt en zo veel geld uitgeeft zou ik nog liever een aantal Individual spullen als volleer (bicolor) new England en Individual of ///M Buitenkleur hebben aangekruist, dat grijs is op de ZZZZ niet erg apart kun je op alle ZZZZ bestellen.

Is IMHO niet zo bijzonder al vaker tegengekomen zoals bijv: HIER of HIER(of is dat weer een ander kleur grijs)

Link naar reactie

Paul............. I am lost for words.............. :unsure:

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en een mooie smaakvolle combinatie passend bij je leeftijd integenstelling tot de Imola en Phoenix gang :unsure::unsure:

Deze week ga ik tekenen ..., voor een nieuwe

Ik ook zoiets, maar dat vertel ik nog wel een andere keer.

Link naar reactie

WOW...supergaaf... :unsure: En je had al Zo'n mooie... :unsure:

Op dit moment Zou die van mij Rubinschwarz worden met een glanzleder Imolarot interieur... :unsure:

DeZe combi heb ik bij Kohl geZien en is werkelijk Übergeil.

Die stuurtjes van de ///M Zijn om te smullen Zo gaaf.

picture9tv1.jpg

picture10rj4.jpg

Link naar reactie
Ik ook zoiets, maar dat vertel ik nog wel een andere keer.

De volgende hint die ons allen aan het denken moet Zetten ? Om vervolgens véél te lang te moeten wachten op verlossing ??? :unsure:

Hamvraag: Wat voert onZe Chris nu weer in Zijn schild...???

@Paul: Is het licht rood of donker rood leder in combi met Silver Grey ? 343 ps 100% Emotion... :unsure:

Link naar reactie
Op dit moment Zou die van mij Rubinschwarz worden met een glanzleder Imolarot interieur... :unsure:

DeZe combi heb ik bij Kohl geZien en is werkelijk Übergeil.

een zeer goede smaak imho

Link naar reactie

Sledge - het zijn allemaal standaard opties, zoals cruise, bluetooth, PDC, dimming side mirrors, folding mirrors, wood dash, ander type wielen (107) etc etc die ik op mijn huidige auto heb waar de dealer niet geinteresseerd is. Hij neemt gewoon de "list prijs" van het standaard model en daar is de inruilwaarde op gebaseerd.

Pierre - de individual option kost weer zo verschrikkelijk veel meer en je krijgt er dus 0.0 voor terug bij inruil, dat gaat me dan echt toch wel te ver.

De stoelen zijn Imolarot. Zou het zwarte middenstuk ook wel leuk vinden, maar dat is natuurlijk weer veel extra.

En ik kom inderdaad toch met de auto naar NL toe om weer een Protech behandeling te laten doen. Dus dat moet wel binnen een maand na aflevering, anders is hij niet meer "nieuw" ivm de Protech kosten.

Ga morgen weer even bellen om te zien of ik nog een additionele 2% erbij kan krijgen door nu (dit quarter) al voor de auto te betalen en pas in April op te halen. Zij wilden namelijk graag dit kwartaal de cijfers hebben. Dat kan, maar dat kost hun dat wel wat ...

Link naar reactie
De stoelen zijn Imolarot. Zou het zwarte middenstuk ook wel leuk vinden, maar dat is natuurlijk weer veel extra.

Ik denk dat bij Silver Grey de seats veel mooier Zijn geheel in Imolarot... :unsure:

Dat is Zó verschrikkelijk mooi...

Link naar reactie
Ja, het gaat gebeuren. Ik ga deze week nog tekenen voor een 'M'. Aflevering in mid April, fabrikatie in week 10.

Heb 12% korting kunnen bedingen. Ga voor de Silver Grey met rode stoelen.

Nu nog mijn 3.0 verkopen, en als ik hem moet inruilen dan natuurlijk alle extra's eruit slopen ...

Van harte gefeliZZZZiteerd, silber met rood is :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.