Ga naar inhoud

M velgen


Michel#1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Eerlijk delen? ;)

Ben je er al uit Michel? Zandstralen en poedercoaten lijkt mij the way to go op het moment, en dan in gunmetal kleur. :rolleyes: Iemand hier ervaringen mee, nog grote nadelen die aan dit proces hangen?

Hallo ik heb zelf ook een set ZM3 velgen laten coaten.

Om ze in black chrome te krijgen of de origineele kleur kan je in Amsterdam terecht. Ze geven alleen geen garantie omdat het proces wat ze gebruiken bij BMW nog niet te kopieeren is.

En ze hierdoor niet zeker zijn dat de lak erop blijft zitten.

Dit was voor mij de reden om de velgen gewoon zilver te coaten. Polijsten is ook mooi maar vergt veel onderhoud. Je blijft namelijk poetsen en daarna moet je ze weer insmeren met bijenwas om oxidatie tegen te gaan.

Je kan ze ook na het polijsten met blanken lak laten behandelen dat lost het probleem op ( mits je geen puntjes in de lak krijgt want dan ktijg je oxidatie tussen de blanke lak en en de velg).

Gewoon laten poedercoaten is het strekste.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.