Ga naar inhoud

Roodkapje terug


Andre

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe kom je in hemelsnaam de dag door, afgezien van een stuur monteren?? ;)

Nou Rob gewoon ook nog even de tuin overhoop halen, dus ruim 9 ton! split kruien, 50 meter buxushaag verwijderen 50 m2 Chinees hardsteen sjouwen, koppelstones/klinkers eruit en 5 kuub ophoogzand en dan ......BIERTJE?

imgp4217lz8.jpg

:cooltext:

Link naar reactie
Nou Rob gewoon ook nog even de tuin overhoop halen, dus ruim 9 ton! split kruien, 50 meter buxushaag verwijderen 50 m2 Chinees hardsteen sjouwen, koppelstones/klinkers eruit en 5 kuub ophoogzand en dan ......BIERTJE?

imgp4217lz8.jpg

:rolleyes:

Maar dan had jij helemaal geen tijd om vandaag naar Ruud te gaan!

André, diep respect!!! :cooltext: ;) :notworthy: Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

Link naar reactie
Maar dan had jij helemaal geen tijd om vandaag naar Ruud te gaan!

André, diep respect!!! :cooltext: ;) :notworthy: Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

haha die cirkels zijn er nu uit (dat was ouwe rommel en niet mijn smaak) en de 5 kuub ophoogzand komt er volgende week op en dan terras en lounche set en als het meezit olijfbomen en dan ben ik klaar voor de zomer.

André

Wordt vervolgd.

ps Mohikaan helaas ken ik alleen mezelf, alleen het straatwerk wordt door een vriend van me gedaan die is stratenmaker.

Link naar reactie
Had je niet beter een mooie garage kunnen bouwen voor je ZzZz? :lol: Geintje hoor, hier mag je Z ook blij mee zijn, je woont trouwens mooi zo aan het water, nooit geweten. :thumbup:

Lekker hoor zomers lekker varen en of zwemmen en altijd wat te doen hier aan de oude rijn in onze woonark.

Zal als alles klaar is nog wel eens een foto'tje plaatsen deze foto is al wat ouder.

divarketc004mediumjp4.jpg

Link naar reactie
Lekker hoor zomers lekker varen en of zwemmen en altijd wat te doen hier aan de oude rijn in onze woonark.

Zal als alles klaar is nog wel eens een foto'tje plaatsen deze foto is al wat ouder.

divarketc004mediumjp4.jpg

Tijd voor een nieuw topic : Hoe Wonen de Members !!!!???? :D

:unsure:

Link naar reactie
Ben benieuwd wanneer Ruud weer op het forum verschijnt, hij zal daar toch niet blijven?? :unsure:

Misschien in gesneeuwd !!?? :unsure:

Hij had geen winterbanden omgelegd, zoals de verstandige mensen onder ons doen !!! :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.