Ga naar inhoud

Roodkapje terug

Andre

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar goed dat Ruud weer terugkomt van vakantie, nu is de zaterdag een hele andere dag :schater:

André

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Maar goed dat Ruud weer terugkomt van vakantie, nu is de zaterdag een hele andere dag :schater:

André

Hoe kom je in hemelsnaam de dag door, afgezien van een stuur monteren?? :cooltext:

Geplaatst:
Hoe kom je in hemelsnaam de dag door, afgezien van een stuur monteren?? ;)

Nou Rob gewoon ook nog even de tuin overhoop halen, dus ruim 9 ton! split kruien, 50 meter buxushaag verwijderen 50 m2 Chinees hardsteen sjouwen, koppelstones/klinkers eruit en 5 kuub ophoogzand en dan ......BIERTJE?

imgp4217lz8.jpg

:cooltext:

Geplaatst:
Nou Rob gewoon ook nog even de tuin overhoop halen, dus ruim 9 ton! split kruien, 50 meter buxushaag verwijderen 50 m2 Chinees hardsteen sjouwen, koppelstones/klinkers eruit en 5 kuub ophoogzand en dan ......BIERTJE?

[

Dan heb je ook wat.. netjes hoor

Geplaatst:

Altijd handig als je mensen kent die dit kunnen. :cooltext:

Geplaatst:

imgp4217lz8.jpg

:rolleyes:

Maar dan had jij helemaal geen tijd om vandaag naar Ruud te gaan!

André, diep respect!!! :cooltext: ;) :notworthy: Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

Geplaatst:
Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

inderdaad ja, als je toch bezig was ....

ziet er mooi uit hoor :cooltext:

Geplaatst:
Maar dan had jij helemaal geen tijd om vandaag naar Ruud te gaan!

André, diep respect!!! :cooltext: ;) :notworthy: Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

haha die cirkels zijn er nu uit (dat was ouwe rommel en niet mijn smaak) en de 5 kuub ophoogzand komt er volgende week op en dan terras en lounche set en als het meezit olijfbomen en dan ben ik klaar voor de zomer.

André

Wordt vervolgd.

ps Mohikaan helaas ken ik alleen mezelf, alleen het straatwerk wordt door een vriend van me gedaan die is stratenmaker.

Geplaatst:

Ook hier weer een goede smaak Andre, die betonrommel eruit en echte hardsteen erin :angry:

Ga je ze in het zand leggen of in de specie :notok:

Geplaatst:

Had je niet beter een mooie garage kunnen bouwen voor je ZzZz? :notok: Geintje hoor, hier mag je Z ook blij mee zijn, je woont trouwens mooi zo aan het water, nooit geweten. :angry:

Geplaatst:
Had je niet beter een mooie garage kunnen bouwen voor je ZzZz? :lol: Geintje hoor, hier mag je Z ook blij mee zijn, je woont trouwens mooi zo aan het water, nooit geweten. :thumbup:

Lekker hoor zomers lekker varen en of zwemmen en altijd wat te doen hier aan de oude rijn in onze woonark.

Zal als alles klaar is nog wel eens een foto'tje plaatsen deze foto is al wat ouder.

divarketc004mediumjp4.jpg

Geplaatst:
Lekker hoor zomers lekker varen en of zwemmen en altijd wat te doen hier aan de oude rijn in onze woonark.

Zal als alles klaar is nog wel eens een foto'tje plaatsen deze foto is al wat ouder.

divarketc004mediumjp4.jpg

Tijd voor een nieuw topic : Hoe Wonen de Members !!!!???? :D

:unsure:

Geplaatst:
Ik mis alleen nog het BMW-logo, in de binnencirkel. :schater:

4466kut.jpg

Zo dus !! :D

Geplaatst:
Lekker hoor zomers lekker varen
Leuk, nog een bootje erbij?
Geplaatst:
Leuk, nog een bootje erbij?

André's boot is al enige tijd geleden verkocht.

Ben benieuwd wanneer Ruud weer op het forum verschijnt, hij zal daar toch niet blijven?? :unsure:

Geplaatst:

Ah, Ruud is terug, hij zit nu zijn volle inbox met PM's te bekijken! Welkom terug, Ruud! :unsure:

Geplaatst:
Ben benieuwd wanneer Ruud weer op het forum verschijnt, hij zal daar toch niet blijven?? :unsure:

Misschien in gesneeuwd !!?? :unsure:

Hij had geen winterbanden omgelegd, zoals de verstandige mensen onder ons doen !!! :unsure:

Geplaatst:
Misschien in gesneeuwd !!?? :sleepy:

Hij had geen winterbanden omgelegd, zoals de verstandige mensen onder ons doen !!! :thumbup:

Wel met winterbanden vertrokken en kettingen meegenomen, niet nodig gehad :schater:

Geplaatst:

Duidelijk te zien wie gisteravond is teruggekomen. Welkom terug Ruud.

Je hebt het lekker gehad aan de foto te zien.

naamlooszi1.jpg

Geplaatst:
Wel met winterbanden vertrokken en kettingen meegenomen, niet nodig gehad :schater:

Ze zullen flink afgesleten zijn... Dat had ik ook in Januari.

Geplaatst:

WELKOM TERUG RUUDJE !!! :unsure::wave:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen