Ga naar inhoud

standaard stoelen, redelijke prijs?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iemand die weet hoeveel je ongeveer nog kunt krijgen voor twee normale lederen Z3 stoelen? Elektrisch, verwarmd en in goede staat. Heb ze eens op ebay zien staan en daar werd flink op geboden.

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Geen idee van de marktwaarde maar 500 Euro voor 2 stoelen lijkt me wel een goede prijs.

Geplaatst:

Ik heb mijn oude lederen stoelen ook verkocht voor 450 euro :D

Geplaatst:
Goed om te weten. :m: Via ebay, marktplaats?? Weet je ook voor welke auto? Want volgens mij zetten ze die stoelen in oude 3 series enzo.

Op marktplaats heb ik de mijne verkocht, en volgens mij passen ze ook in de normale E36 series :thumbup:

Geplaatst:

Ok, bedankt voor de info!!!

Het geval is, er staat een M setje te koop in Engeland, maar ik zit nog een beetje over het vervoer te twijfelen. Wat is de voordeligste manier om het kanaal over te steken? Ik weet dat hier ooit al eens een draadje over heeft gelopen tijdens een tourrit in de UK. Zal dat eerst eens doorspitten. :thumbup:

Geplaatst:
Ok, bedankt voor de info!!!

Het geval is, er staat een M setje te koop in Engeland, maar ik zit nog een beetje over het vervoer te twijfelen. Wat is de voordeligste manier om het kanaal over te steken? Ik weet dat hier ooit al eens een draadje over heeft gelopen tijdens een tourrit in de UK. Zal dat eerst eens doorspitten. :thumbup:

Hangt er een beetje vanaf wáár in de UK.

Voordeligste is Calais-Dover uurtje op de boot en rijden maar. Er gaan zoveel ferries over dat je niet hoeft te boeken, maar gewoon aan kunt rijden en een ticket kopen.

Wellicht heeft PVR nog suggesties?

Geplaatst:

Ze zijn wel aardig beschadigd hoor sledge die stoelen :thumbup:

Zijn het die blauw/zwarte??

Geplaatst:

Paul, woont niet zo heeel ver van London... misschien kunnen ze wel eventjes in de schuur.........???????? :thumbup:

Geplaatst:

Wel voor een mooie prijs BTW............ ik heb voor de Red Beast 750 euronen betaald voor de ///M stoelen, moest ik ze ook nog zelf op gaan halen... in DL

Geplaatst:

Vond het al vreemd dat ze nog niet verkocht waren, dus dit is misschien wel een leuk buitenkansje. En het is een RHD, dus de passagiersstoel is waarschijnlijk nog mooi intact. :m:

Was mij alleen af aan het vragen, het maakt toch niks uit wanneer ik RHD stoelen in een LHD zet? Just to be sure... :thumbup:

Geplaatst:

Geen verschil........... de linker stoel zal idd in betere staat zijn dan de meeste uit LHD ZzZ........ :thumbup:

Geplaatst:

pffff gelukkig heb ik mijn Z3 gekocht MET 2 stoelen :schater:

Geplaatst:

Weet iemand toevallig of er een bedrifj is dat handelt in interieuren van de z3? Ik ben denk ik een vand e weinigen met een stoffen interieur....haha En wil toch wel wat anders eerlijk gezegd!!!

Geplaatst:
Misschien heb je wat aan die blauwe stoelen die Z3tje opmerkte? Je zult wel de blauwe delen opnieuw moeten behandelen:

http://cgi.ebay.co.uk/Bmw-Z3-M-Nappa-Heate...1QQcmdZViewItem

Heb trouwens besloten dat (als ik ga) ik gewoon met de trein reis, veel lijnen per dag, snelle reistijd, relatief lage prijs.

Mag je eerst wel even spinazie eten als je de stoelen met de trein wilt meenemen :schater:

Geplaatst:
Weet iemand toevallig of er een bedrifj is dat handelt in interieuren van de z3? Ik ben denk ik een vand e weinigen met een stoffen interieur....haha En wil toch wel wat anders eerlijk gezegd!!!

Michael...Je komt toevallig niet uit of de omgeving van Landgraaf ???

Toevallig vorige week een Zwarte Zien staan met stoffen stoelen, Zie je Zelden.

Geplaatst:
Michael...Je komt toevallig niet uit of de omgeving van Landgraaf ???

Toevallig vorige week een Zwarte Zien staan met stoffen stoelen, Zie je Zelden.

Nope ik ben uit het midden cq Utrecht!! :thumbup: Heb ook een zwarte met stoffen bekleding. Stond voorheen in Tiel

Geplaatst:
Vond het al vreemd dat ze nog niet verkocht waren, dus dit is misschien wel een leuk buitenkansje. En het is een RHD, dus de passagiersstoel is waarschijnlijk nog mooi intact. :lmao:

Was mij alleen af aan het vragen, het maakt toch niks uit wanneer ik RHD stoelen in een LHD zet? Just to be sure... <_<

Hoe zit dat met de airbag sensor, die "ziet" of er iemand op de passagiersstoel zit????

Geplaatst:

Goeie Wilko, zit die sensor niet ook onder de bestuurderstoel? Eigenlijk dom natuurlijk, want daar zit altijd iemand... <_< Weet je of het anders om te zetten is?

Als het hem uit komt reis is zondag trouwens af naar de UK. :lmao:

Geplaatst:

Onder één van de stoelen ligt wel een kabel extra nu je het zegt, zal er rekening mee houden. Het zijn in principe twee identieke stoelen, dus er is vast een manier om dit probleem op te lossen. <_<

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen