Ga naar inhoud

Roodkapje's ///M Roadster oud en nieuw gespot

Roodkapje

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Leuk om Zo'n freak op beZoek te krijgen...i.i.g. nice pic's...

Geplaatst:

Mooie foto's Ruud en twee schitterende wagens.

Maar....wat is nu behalve de leeftijd het wezenlijke verschil tussen die twee???

Geplaatst:

Maar....wat is nu behalve de leeftijd het wezenlijke verschil tussen die twee???

originalo :schater:

Geplaatst:

Wow meer zo'n mooie :m: Ruud :thumbup: :thumbup:

Ziet er errug strak uit hoor dat blauw

Hier ga je weer veel plezier mee hebben :newblush:

:wave:

Geplaatst:

Ziet er weer mooi uit Ruud. In het kader van "Zoek het verschil" waarbij ik interieurkleur, wielen en kap buiten beschouwing laat zie ik maar een echt verschil. Je gaat me toch niet vertellen dat je het voor de koplampsproeiers hebt gedaan? Toch??

Geplaatst:
Ziet er weer mooi uit Ruud. In het kader van "Zoek het verschil" waarbij ik interieurkleur, wielen en kap buiten beschouwing laat zie ik maar een echt verschil. Je gaat me toch niet vertellen dat je het voor de koplampsproeiers hebt gedaan? Toch??
:schater:

Iets lagere km.stand van 74K terug naar 45K

Geplaatst:
:schater:

Iets lagere km.stand van 74K terug naar 45K

Da's heel mooi idd en dat originele NL kenteken heeft ook wat :thumbup: Die KM komen er snel genoeg op :newblush:

Een titanzilveren S54 was ook niet verkeerd geweest :thumbup:

Geplaatst:
Da's heel mooi idd en dat originele NL kenteken heeft ook wat :thumbup: Die KM komen er snel genoeg op :newblush:

Een titanzilveren S54 was ook niet verkeerd geweest :thumbup:

Zeker niet, maar wie weet. imolarot of laguna seca heeft ook wel wat

Geplaatst:

Van 75 naar 45K is toch een hele mooie sprong. :newblush:

Groen/rood knopje in het console, garagepoort opener ofzo??? En ik spot een mooie becker. :thumbup:

En vind het beide mooie combinaties, maar het blauw heeft bij mij de voorkeur. :thumbup:

Geplaatst:
Of te rijden natuurlijk. Alleen het bruggetje tussen gouda reeuwijk zit in de weg

Je bent altijd welkom, doen we ff een bakkie :newblush:

Geplaatst:
Van 75 naar 45K is toch een hele mooie sprong. :newblush:

Groen/rood knopje in het console, garagepoort opener ofzo??? En ik spot een mooie becker. :thumbup:

En vind het beide mooie combinaties, maar het blauw heeft bij mij de voorkeur. :wave:

Groen/rood knopje clifford alarm, idd becker dit keer maar een wisselaar erbij :thumbup:

Geplaatst:
Je bent altijd welkom, doen we ff een bakkie :thumbup:

:newblush: Ik ben geen techneut, maar ik kom zeker een bakkie doen.

Geplaatst:

Nog een paar verschillen: velgen (ok dat had je vast al gezien), handgrepen, antenne en de stijl rondom de voorruit (weet niet hoe dat heet). Suus en ik hebben zaterdag staan vergelijken, het kost wel wat moeite maar dan ontdek je kleine dingetjes.... Ohja en de nieuwe heeft minder steenslag op de motorkap!!

En verder zijn ze allebei gewoon erg mooi!!

Geplaatst:

Zoals al gezegd een prachtexemplaar. Zit nog echt perfect in de lak en alles ziet er als nieuw uit :newblush:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen