Ga naar inhoud

roadsterclub.nl

mohikaan

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heef iemand ervaring met deze club? Is het leuker om met een gemengd gezelschap te rijden/praten/ elkaars auto bekijken . Ze hebben 4 februari hun vergadering en alleen al voor de lunch (zie specificatie/prijs)is het de moeite waard lid te worden

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Heef iemand ervaring met deze club? Is het leuker om met een gemengd gezelschap te rijden/praten/ elkaars auto bekijken . Ze hebben 4 februari hun vergadering en alleen al voor de lunch (zie specificatie/prijs)is het de moeite waard lid te worden

Ben niet zo clubachtig.

Geplaatst:

Ik geloof dat ze een maximum hebben van de hoeveelheid leden........... kom je op een wachtlijst en voor de ballotage commisie.

Geplaatst:

Roadsterclub vond ik veel minder gezellig dan de Z3 club. Hier heeft iedereen tenslotte dezelfde interesse. De Z3-club is de laatste jaren ook wat laagdrempeliger geworden omdat de Z3 steeds betaalbaarder wordt. Tevens verwacht ik dat zéér binnenkort een Z4-club zal herrijzen...... :blink:

Geplaatst:
Ah zo, ik weet wel dat je voor minder geld, meer (of in ieder geval net zoveel) plezier aan onze meetings kunt hebben. :thumbup:
Denk dat het geld (50 eurie) niet een rol speelt. Als je voor 1 of meerdere ritten inschrijft heb je dat zo terug verdiend en ze hebben in het verleden blijkbaar leuke dingen gedaan waar ik best aan mee had willen doen. Ook zie ik leuke autos op hun fotos. Maar als er geen interaktie is tussen de rijders van de verschillende merken, zoals jos schrijft, heeft het geen toegevoegde waarde.
Geplaatst:

Ik hou het bij het forum :thumbup: , lekker anoniem !!! :thumbup::schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen